Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ouija me A4 Ark? ;P
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2006 20:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppland
Drev med det en del før. 4-5 år siden, men ikke prøvd det siden.. men brettet er inntakt og like fint som da det ble lagd.. men som sagt ikke nå lenger, men kanskje jeg finner det frem igjen en dag..men må liksom ha tia til det også hva med deg?
Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ville vel foretrukket å ikke gjøre det alene,men går jo seff an.. men er vel bedre om du da får med deg noen seriøse på det, ikke noen som sitter å fniser og spørr i hytt og pine.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg har prøvd spiritisme et par ganger. men ikke fått det til. prøvde med ei venninde ei gang, men det tok 2 minutter før hun løp ut av rommet, hun påstod hun hadde hørt noe.. mye bedre alene ser du.. har ingen venner som holder på med slike ting, eller som er interressert i det paranormale.
har prøvd flere ganger alene. en gang måtte jeg slutte fordi hunden min ble livredd. han løp og gjemte seg.. men dette er veldig lenge siden. skal prøve på nytt, så snart jeg har fått kjøpt meg et brett.
har prøvd flere ganger alene. en gang måtte jeg slutte fordi hunden min ble livredd. han løp og gjemte seg.. men dette er veldig lenge siden. skal prøve på nytt, så snart jeg har fått kjøpt meg et brett.
Antall ord: 108
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Hun ble vel vettskremt da ja så er vel greit at hun ikke vil bli med mer.. Får vel med deg noen som kunne være litt nyskjerrig på det og seriøs nok til å være med.. ville ikke anbefale å gjøre det alene, er jo ikke hele tiden man får like "kloke" meldinger på brettet.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
det kommer vel ann på hva man spør om, gjør det ikke?
Antall ord: 14
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Jo sånn i utgangspunktet er det jo det, men du åpner jo en dør til noe du ikke vet helt hva er, og er jo ikke sikkert at det er den du spør etter,eller det du spør etter du får svar på.
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2006 17:18
- 18
- Lokalisering: Smurfeland?
er det ikke farlig og åpne portaler og slikt?livingdeaddoll skrev:finnes det spilleregler? det er vel ikke akkurat et spill, men mer som en slags portal til den åndelige verden..
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jeg tror du stenger igjen denne portalen automatisk når du er ferdig. det blir ikke som en varig portal, men brettet fungerer som en slags portal.Frodo skrev:
er det ikke farlig og åpne portaler og slikt?
men hva er det for noe med disse portalene, kan egentlig ikke åndene komme og gå som de vil? er det lettere for dem å komme igjennom en portal? er det bare de "onde"/demoner som må ha en portal for å komme hit til denne verdenen?
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
jeg har hørt mye om at Ouija er "farlige saker". flere som har påstått at de har måttet utføre flere husrenselser etter å ha drevet med det, fordi de har fått ånder hengende igjen der. altså, jeg skal ikke uttale meg om det stemmer, har aldri prøvd det selv, og vet ikke stort om det heller ennå. og om det er sant og jeg tror på det er jeg egentlig heller ikke helt sikker på.
uansett, jeg innbiller meg at om du ikke finner noen ordentlig seriøse og noen du er i stand til å stole på, så er det lettere å gjøre det alene. jeg merker det at jeg har litt "sperrer" for å drive med "sånne ting" foran eller sammen med andre.
jeg føler at jeg må ha en del innlevelse for å få til ting, og blir da redd for å føle meg rar o.l.
jeg tror uansett man bør være litt påpasselig med sånt, selv om man ikke kan ta noen egentlig skade av det.
visse personer vil kanskje bli "for skremt" av det de opplever, og få mareritt, søvnvansker osv. alle vet jo hvordan den går
men er man psykisk "sterk" og ikke så veldig lettskremt, tror jeg det er bare å prøve
kunne i hvertfall tenkt meg å prøve Ouija selv en gang, så om noen har noen tips så kan de gjerne sende meg en aldri så liten PM eller noe hvis de orker å bruke litt tid på det
uansett, jeg innbiller meg at om du ikke finner noen ordentlig seriøse og noen du er i stand til å stole på, så er det lettere å gjøre det alene. jeg merker det at jeg har litt "sperrer" for å drive med "sånne ting" foran eller sammen med andre.
jeg føler at jeg må ha en del innlevelse for å få til ting, og blir da redd for å føle meg rar o.l.
jeg tror uansett man bør være litt påpasselig med sånt, selv om man ikke kan ta noen egentlig skade av det.
visse personer vil kanskje bli "for skremt" av det de opplever, og få mareritt, søvnvansker osv. alle vet jo hvordan den går
men er man psykisk "sterk" og ikke så veldig lettskremt, tror jeg det er bare å prøve
kunne i hvertfall tenkt meg å prøve Ouija selv en gang, så om noen har noen tips så kan de gjerne sende meg en aldri så liten PM eller noe hvis de orker å bruke litt tid på det
Antall ord: 259
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jeg tror det bare er å respektere det du kommer i kontakt med, ikke spørre om dumme ting, ha forståelse, tålmodighet og å ikke frykte, er det beste tipsene jeg kan komme med til deg chupacabra16..
Antall ord: 37
Hide post links |