Du har helt rett Bare at jeg så mamma, hun smilte til meg.wicced skrev:etter å ha lest det et par ganger så virker det som om du reiste tilbake i tiden via mora di sin kropp og reiste tilbake til da moren din fikk ultralyd før du ble født... når du skriver føst, så mener du født... og du fikk flashback om noe moren din hadde opplevd... jeg tror jeg skjønte det riktig.... du spurte om det var slik som moren din hadde opplevd... ultralyd heter det...TheTech skrev:Jeg har sagt det her en plass før, men hvor. Jaja. Kan forklare det en gang til.fridabæret14 skrev:Seriøst?? Det må du forklare nermere! :mozilla_laughing:TheTech skrev:Oi, har det noe med å gå i annens kropp tilbake i tid? For det har jeg nemlig gjort...TrappedSoul skrev: Det er det at sjelen forlater kroppen på en måte, at den svever rundt utenfor i den astrale dimensjonen og kan reise hvor den vil.
Det var en mørsk og stormfull aften, lynet slo som det aldri har gjort før. Neida! Kødda!
For noen månender siden fant doktorene ut at jeg hadde ledgikt. De sa at jeg måtte ta noen som jeg ikke husker hva det heter... (Det er en ting med en slags ting på. ) Jeg lurte på på hva det var. De viste ikke var det var, men det inneholdt noe kaldt. Jeg fik flashback. Jeg husket at mamma brettet opp skjorten sin, så satt doktoren det på magfen hennes. Jeg spurte om det var det, det var det, men jeg var ikke føst da dette skjedde...
jeg skrev det veldig dårlig nå, men jeg håper du sjønner.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ hvordan komme *ut av kroppen*
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Antall ord: 298
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Åja..Da tror jeg at jeg skjønte det! Så spennende da!
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jan 2007 15:17
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
men hva skjer da hvis noen kommer inn å avbryter ? å sjelen ikke er tilstede i kroppen?man tar en tur ut av kroppen sin. sjelen forlater kroppen. så du kan da altså se din egen kropp i dyp søvn, mens man selv flyver dit man vil.. andre mennesker ser deg ikke, men dyr kan sense en sjel på vandring.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
men hva me dette me død å sånn? er det tilfeller der folk har dødd av å være for lenge ute av kroppen?
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
jeg mener å ha lest at det ikke er så sunt å være ute av kroppen for lenge for at man liksom kan dø. og man skal helst gjøre dette uten at noen kan komme og avbryte, men vet ikke om det er fordi om det kan være farlig eller for at de som finner deg kan bli redd av synet av en sjeleløs person. når man er ute av kroppen sin faller kroppen inn i dyp søvn, kall det en dvale modus, og personen kan derfor se død ut, da man ikke momentant våkner om man blir ristet i eller ropt på. skummelt syn. men så har det seg sånn at mange som ligger i koma og blir opperert på får en slik opplevelse, og da blir jo kroppen forstyrret av legene, og det har jo ingenting å si. så tror ikke det skal være farlig å reise ut av kroppen sin slik, så lenge man går tilbake til kroppen sin når man får beskjed om å gjøre det eller om en begynner å føle seg uvel på en eller annen måte.Silje_89 skrev:men hva me dette me død å sånn? er det tilfeller der folk har dødd av å være for lenge ute av kroppen?
men tilbake til spørsmålet ditt, så er det ingen som vet om man faktisk kan dø, siden ingen levende personer er igjen for å fortelle om dette. dør du fordi man blir forstyrret eller for lenge ute av din egen kropp, kan du jo ikke fortelle andre om det.
Antall ord: 273
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
det me at noen kommer ut av kroppen under operasjoner har jeg faktisk hørt om. At man har sett seg selv ligge å bli operert! Og om noen dør under en slik ut av kroppen reise, så blir det vel kanskje sett på som ukjent dødsårsak. Det er jo ingen som veit hva den som dør har gjort. Men om noen kommer inn å avbryter når du er inne i dvale modus, vil den personen da se at sjelen kanskje ikke er helt tilstede?
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Feb 2007 17:20
- 17
- Lokalisering: Østfoldområdet
en ting jeg lurte på,
dere sa at man blir hentet tilbake hvis man er for lenge ute av kroppen.
Åssen ser DE ut? (hjelpere)
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 01:14
- 18
- Lokalisering: oslo
vil tro dette er veldig individuelt..Helene_90 skrev:en ting jeg lurte på,
Antall ord: 34
Litt kjedelig at det kansje står en hel forsamling spøkelser og ser på deg når du sitter på do?
Hide post links |