Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan Lage En Psiball?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

for meg hørtes det ut som du bruker den til å komandere folk til å gjøre hva du vil :p
men selvsakt. kan være eg tolka det feil.
Antall ord: 28
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Mai 2006 08:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Treo »

Dj_Devil skrev:for meg hørtes det ut som du bruker den til å komandere folk til å gjøre hva du vil :p

Nei, jeg følger med på hva de gjør, og får beskjed når de gjør en bestemt ting.
Antall ord: 53
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Treo skrev:
Dj_Devil skrev:for meg hørtes det ut som du bruker den til å komandere folk til å gjøre hva du vil :p

holder oppsyn da :p
bruker ikke dette ofte på dama\typen vell? *se rart på*
Antall ord: 69
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sansara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Des 2006 20:04
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sansara »

Treo skrev:
sansara skrev:
Dj_Devil skrev:
sansara skrev: Jøss! Det derhar jeg lekt meg med mye da jeg var lita (men ante virkelig ikke at det hadde et navn), har ikke visst at det kunne brukes til noe! Men kan jeg da spørre om en sak? Hva mer enn å tilføye en annen person psykisk energi kan dette brukes til (hvis du vet...)??
mi erfaringer er det at når du gir denne "ballen" med energi til noen. så kvikner di til.
husker godt når eg satt på fårelesning etter å ha lagd en slik "ball" å personen foran meg sov. berre hev den på hode til personen så kvikna den personen til.

eg har personlig berre brukt det når eg har overflødig med energi. så klapper eg den sammen når eg er ferdig. men er utrulig gøy å kjenne den usynlige motstanden mellom nevane bli mer å mer tett :D

eg har også lest det at om du er flink kan du samle healing energi å lage en "ball" av det. så tilfører du denne "ballen" der personen har vont. dette skal tilføre så mye energi med en gang at det skal hjelpe. men vet ikke om dette stemmer da.
Takk for svar. Har vært inne på noen amerikanske nettsider, jeg nå (ble litt ivrig, siden det finnes et navn på dette) Men det er en ting jeg er litt forvirret over. Leser at ballen kan programmeres. Man kan utnytte den til tankeoverføring og diverse andre ting. Noe jeg kommer til å forske på i kveld.

Men utfra det du sier,så bruker du ballen der folk er fysisk tilstede. Har du forsøkt å programmere ballen, for så å sende den til noen ikke-fysiske personer? Noen som befinner seg et annet sted? Teoretisk sett burde dette fungere veldig bra, for all energi har "minner"- og siden tankekraft ikke avhenger av tid og rom, så kan ballen trolig utnyttes til ulike ting i den sammenheng.

Når du kombinerer en slik ball/konstruksjon med andre evner, finnes det nesten ikke grenser for hva du kan gjøre. Noe av det mest nyttige jeg bruker de til er å sjekke når folk gjør en bestemt ting, er klare o.l, f.eks hvis jeg skal gjøre noe sammen med noen, så programmerer jeg en konstruksjon til å følge med på de hele tiden, og sende meg et telepatisk "ping" når tiden er inne. Fungerer omtrent hver gang. Jeg har også laget konstruksjoner som sender en historie fra livet mitt til den jeg sender den til idet de sender en "start-kommando" til den.

Begynner også så smått å prøve på å kommunisere med folk jeg kjenner på nettet uten å bruke email. En jeg kjenner i Australia sendte meg nylig en mail hvor hun fortalte meg at hun hadde sendt meg en konstruksjon som inneholdt et bilde. Neste gang jeg snakket med hun kunne jeg fortelle hvor hun hadde sendt den til (en halvmeter over hodet mitt), og også beskrive korrekt hvordan bildet så ut.

Siden du spør om man kan gjøre det samme med andre energier, så kan man det med såkalte "ley lines". Her er en artikkel om dette: http://www.upconline.net/articles.php?a=68
Interessant... skal sjekke artikkelen etterpå. Hadde det ikke vært for at jeg selv har sett at dette med PSI-baller (samt dette med energi-programmering) er mulig, så hadde jeg ikke trodd halvparten... :mozilla_oops: Men i dag har jeg tenkt litt på bruken og faktisk kommet frem til noe av det du nevner. Så det er morsomt å høre om noen som faktisk kan utnytte dette bevissst. Da over til noen vesentlige spørsmål som dukket opp nå når jeg har hentet opp "gamle kunster".

Er det ikke en viss forskjell på PSI- Energier og eventuelt varmeenergier)? Hvordan vite forskjellen? Eller går disse ut på ett? Jeg har heller aldri opplevd skifte av farver når jeg forsterker disse energiene,men så har jeg heller ALDRIi forsøkt å manipulere energien direkte, har for det meste kun fått det til å endre "frekvens" og intensivitet. Så det får jeg prøve på senere,

En annen sak: Formasjonen på mine energier er avhengig av en "vegg", i den forstand at den er nært knyttet til hendene eller armene for den saks skyld. Jeg kan eksempelvis ikke (tror jeg) Legge den ene hånden til side, for da får jeg jo bare opp en gedigen vegg av energi (og ikke en ball). Blir bare "spagettilignende "energitråder" ut av det (hvis du skjønner hva jeg mener). Etterhvert blir sansene mine også bevisst energier i rommet, men disse er ikke så konsentrerte som energien som da kommer fra hendene.

For å få til en ball må også hendene være formet som en ball. Hvis jeg peker, så går energien langt utenfor fingrene mine, men alikevel er selve FORMASJONEN på energien kroppsavhengig. Så det å i det hele tatt sende ut en konkret formasjon er litt utenkelig på stående fot. Hvordan gjør du det?

En telpatisk ping var genialt! Men da sier min logikk meg at denne energien ikke kan programmeres til å påvirke andre enn seg selv. Med mindre man ikke er en form for "sender" ( i og med at du utfra det jeg leser "avhengig" av "ping", noe som i mine øyne er en mottagende beskjed til deg selv, når du har fått "kontakt" med "målområdet") Er du kun en "mottager" eller kan du sende ut ting til andre som ikke avhenger av en "start-kommando"? Og når kan du vite at energien er "ferdigprogrammert" Er den "ferdig" i samme sekund du har sendt ut tankene?

Hmm... mange spørsmål og litt krøkkete formulert, men håper at du kan svare. ll
Antall ord: 984

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Treo »

Er det ikke en viss forskjell på PSI- Energier og eventuelt varmeenergier)? Hvordan vite forskjellen? Eller går disse ut på ett? Jeg har heller aldri opplevd skifte av farver når jeg forsterker disse energiene,men så har jeg heller ALDRIi forsøkt å manipulere energien direkte, har for det meste kun fått det til å endre "frekvens" og intensivitet. Så det får jeg prøve på senere,
Hvis du mener varmeenergier som f.eks varme fra hendene, så ja, det er definitivt en forskjell. Varmeenergi kan ikke programmeres. Du vil kanskje merke at psiballene dine av og til vil avgi varme. Dette har nok ingen praktisk betydning annet enn at det kan overbevise deg om at har lykkes. Å få energien til å skifte farge eller form kan være et bra sted å begynne når du vil manipulere energien.

En annen sak: Formasjonen på mine energier er avhengig av en "vegg", i den forstand at den er nært knyttet til hendene eller armene for den saks skyld. Jeg kan eksempelvis ikke (tror jeg) Legge den ene hånden til side, for da får jeg jo bare opp en gedigen vegg av energi (og ikke en ball). Blir bare "spagettilignende "energitråder" ut av det (hvis du skjønner hva jeg mener). Etterhvert blir sansene mine også bevisst energier i rommet, men disse er ikke så konsentrerte som energien som da kommer fra hendene.
Jeg vet ikke om jeg helt forstår deg her, du mener at energien på en måte "henger fast" i eller er avhengig av hendene dine? En ting du kan prøve er å programmere energien til å holde sammen når du tar hendene bort, evt bruke intensjon til å holde den der. Selv bruker jeg ikke hendene lengre, jeg lager de alltid foran pannen.

For å få til en ball må også hendene være formet som en ball. Hvis jeg peker, så går energien langt utenfor fingrene mine, men alikevel er selve FORMASJONEN på energien kroppsavhengig. Så det å i det hele tatt sende ut en konkret formasjon er litt utenkelig på stående fot. Hvordan gjør du det?
Det er nok bare en treningssak. Du må lære deg til å få energien til å holde sammen og forme seg slik du vil.

En telpatisk ping var genialt! Men da sier min logikk meg at denne energien ikke kan programmeres til å påvirke andre enn seg selv. Med mindre man ikke er en form for "sender" ( i og med at du utfra det jeg leser "avhengig" av "ping", noe som i mine øyne er en mottagende beskjed til deg selv, når du har fått "kontakt" med "målområdet") Er du kun en "mottager" eller kan du sende ut ting til andre som ikke avhenger av en "start-kommando"? Og når kan du vite at energien er "ferdigprogrammert" Er den "ferdig" i samme sekund du har sendt ut tankene?
Energien kan programmeres til å gjøre alt hva du kan gjøre. I det tilfellet jeg nevnte sendes det en beskjed tilbake til meg, men den beskjeden kunne like godt vært sendt til en annen person. Jeg har også f.eks laget konstruksjoner som sender et kort fra en kortstokk til en annen person helt til den personen har bestemt seg for hvilket kort det er. Energien er "ferdigprogrammert" når du har gått gjennom alle funksjonene og bestemt at den er ferdig. Du kan f.eks visualisere at den skifter farge til grønn når den er "klar".

Jeg bruker en liten annen fremgangsmåte enn den som blir forklart i de artiklene som ligger på nettet. Den metoden jeg bruker handler mer om "intensjon" og "forventning" enn "programmering", dvs at jeg lager en intensjon/forventning som går på alt konstruksjonen skal gjøre. Dette er noe jeg har lært på et kurs jeg har tatt, som er basert på et annet kurs som drives av en fysiker som har mange års erfaring med dette. Bak denne metoden ligger en god del teori og meditasjon, så det ville tatt ganske lang tid å forklare det hvis jeg skulle forklart det skikkelig.
Sist redigert av Treo på 08 Jan 2007 14:22, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 694
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

tørte ikke svare på mitt aldså? ;)
Antall ord: 7
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Treo »

Dj_Devil skrev:
Treo skrev:

Hehe, nei.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

Treo skrev:
Dj_Devil skrev:
Treo skrev:

Hehe, nei.
godt å høre. syns det er å missbruke tillit ;) ;) ;)
Antall ord: 84
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sansara
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av sansara »

Treo skrev:
Hvis du mener varmeenergier som f.eks varme fra hendene, så ja, det er definitivt en forskjell. Varmeenergi kan ikke programmeres. Du vil kanskje merke at psiballene dine av og til vil avgi varme. Dette har nok ingen praktisk betydning annet enn at det kan overbevise deg om at har lykkes. Å få energien til å skifte farge eller form kan være et bra sted å begynne når du vil manipulere energien.

Jeg vet ikke om jeg helt forstår deg her, du mener at energien på en måte "henger fast" i eller er avhengig av hendene dine? En ting du kan prøve er å programmere energien til å holde sammen når du tar hendene bort, evt bruke intensjon til å holde den der. Selv bruker jeg ikke hendene lengre, jeg lager de alltid foran pannen.

Det er nok bare en treningssak. Du må lære deg til å få energien til å holde sammen og forme seg slik du vil.

Energien kan programmeres til å gjøre alt hva du kan gjøre. I det tilfellet jeg nevnte sendes det en beskjed tilbake til meg, men den beskjeden kunne like godt vært sendt til en annen person. Jeg har også f.eks laget konstruksjoner som sender et kort fra en kortstokk til en annen person helt til den personen har bestemt seg for hvilket kort det er. Energien er "ferdigprogrammert" når du har gått gjennom alle funksjonene og bestemt at den er ferdig. Du kan f.eks visualisere at den skifter farge til grønn når den er "klar".

Jeg bruker en liten annen fremgangsmåte enn den som blir forklart i de artiklene som ligger på nettet. Den metoden jeg bruker handler mer om "intensjon" og "forventning" enn "programmering", dvs at jeg lager en intensjon/forventning som går på alt konstruksjonen skal gjøre. Dette er noe jeg har lært på et kurs jeg har tatt, som er basert på et annet kurs som drives av en fysiker som har mange års erfaring med dette. Bak denne metoden ligger en god del teori og meditasjon, så det ville tatt ganske lang tid å forklare det hvis jeg skulle forklart det skikkelig.
Hjertelig takk for svar. Er du klar over at jeg kan takke deg (og denne tråden forøvrig) for å kunne være i stand til å forstå mer av ting jeg har sett på som både sært og "unyttig" ? Dette er den manglende "knaggen" som jeg trengte, for jeg ser at mye av dette henger logisk sammen og at det forklarer mye rundt dette med eksempelvis tankekraft og telepati :mozilla_undecided: Synes det er interessant at du har dratt nytte av fysikkkurs, for teori er viktig for å kunne få full forståelse og helhet i ting som man bevisst "forsker" i.

Skjønner hva du mener om "intensjon" og "forventning". Men ser også at det er mye jeg ikke helt kan fatte (får begynne å lese mer om dette). Slik som dette med å skape konstruksjoner, gå igjennom alle funksjonene osv. Tror jeg trenger en " læremester" :mozilla_frown:

Du forstår meg helt korrekt når du sier at energien "henger fast" (litt komplisert å forklare) , men på den annen side, så har jeg ikke eksperimentert helt bevisst. Logisk sett (om jeg skal tenke litt "høyt"), så vil det alltid komme energi (som jeg vil se) så det at det henger direkte "fast" i kroppen er antagelig ikke bokstavelig.

Energien strømmer jo tross alt ut fra meg selv- og det ville (for meg) ha vært snodig om det ble et fullstendig "tomrom" eller energi-glipper fra områder hvor jeg "henter" energien ifra. Da burde jeg sikkert konsentrere meg om at selve intensiteten skal sentreres i en viss formasjon, slik at energien og intensiviteten ikke blir jevnt fordelt.

Skulle alikevel ha likt å visst om det var varmeenergi eller PSI energi som blir "hentet" ut". Mulig jeg "skriker" om hjelp her inne i morgen (når jeg har funnet ut mer av hva jeg er i stand til) :mozilla_smile: Skal gi en oppdatering.
Antall ord: 1011

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Treo »

Hyggelig å høre at dette var den manglende "knaggen" for deg. :mozilla_smile: Det kurset jeg snakket om var ikke akkurat et fysikkkurs, iallefall ikke i tradisjonell forstand, det var et kurs i psi som er basert på et tilsvarende kurs som drives av en som er utdannet fysiker i tillegg til å ha drevet med psi i mange år. Tenkte jeg bare skulle nevne det, for da høres det kanskje litt mer seriøst ut.

For å teste om du faktisk lager en konstruksjon kan du f.eks prøve å programmere den med f.eks en farge/form og så få andre til å "lese" energien og se om de kan bekrefte det. Å få den til å gjøre noe mer avansert er kanskje litt vanskelig i begynnelsen.

Bare "skrik ut" hvis du lurer på noe mer. :mozilla_wink:
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sansara
Nybegynner
Nybegynner
17

Innlegg av sansara »

Treo skrev:Hyggelig å høre at dette var den manglende "knaggen" for deg. :mozilla_smile: Det kurset jeg snakket om var ikke akkurat et fysikkkurs, iallefall ikke i tradisjonell forstand, det var et kurs i psi som er basert på et tilsvarende kurs som drives av en som er utdannet fysiker i tillegg til å ha drevet med psi i mange år. Tenkte jeg bare skulle nevne det, for da høres det kanskje litt mer seriøst ut.

For å teste om du faktisk lager en konstruksjon kan du f.eks prøve å programmere den med f.eks en farge/form og så få andre til å "lese" energien og se om de kan bekrefte det. Å få den til å gjøre noe mer avansert er kanskje litt vanskelig i begynnelsen.

Bare "skrik ut" hvis du lurer på noe mer. :mozilla_wink:
Huff...jeg føler meg både hjelpesløs og håpløs...Må nesten spørre om et par saker til (andre som vet kan også gjerne svare): Begynte å fundere litt når du sa at du ikke brukte hendene (men pannen). Og det synes jeg er veldig interessant, for hvis jeg eksempelvis fører håndflaten opp mot pannen, så merker jeg en sterk motstand. Og etter min oppfattelse, så er da energien som er sentrert rundt dette området mye mer kraftfullt en energiene fra eksempelvis hendene alene ( i hvertfall hos meg).

Men nå har det seg slik at jeg ikke akkurat har øyne i pannen...Så hvordan klarer man å se hva man holder på med ? Er det da mulig (og "korrekt føring") å "putte" energien ned fra pannen og oppi hendene??

Og i såfall: Hvordan klarer man da å skille den energien som du har ført ned fra pannen, fra varmeenergien som kommer fra hendene? (jeg klarer ikke å se forskjell på disse energiene) Må man da bare bruke mental forestillingsevne og eventuelt "kaste på" en farve som er rettet mot den energien som kan manipuleres? Og hvordan foregår programmeringen? Du bare "mater" inn ting visuelt- også manifesterer det seg direkte? Er det fullt så "enkelt"? :mozilla_surprised:

Er aldri plaget med hodepine, men får et slags konstant trykk i pannen når jeg prøver meg frem. Er dette normalt? Kanskje dumme spørsmål, men jeg har ikke hørt om slike PSI baller før i dag, så jeg er litt dust og kløne på dette her... :mozilla_oops:

Lyst til å beskrive punktvis hvordan din fremgangsmåte(på et nybegynnernivå) fortoner seg? :mozilla_smile:
Antall ord: 421

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av Treo »

Først må jeg bare si at etter jeg leste innlegget ditt fikk jeg inntrykk av at du gjør det hele litt vanskeligere enn det faktisk er. Jeg tror at det beste rådet jeg kan gi deg er å tenke så enkelt som mulig. Bruk gjerne Occam's Razor når det passer, så lenge det ikke gjør deg mer "closed minded".

Et annet råd jeg kan gi deg er å prøve å stole på instinktene dine, men samtidig pass på at du ikke går en blindvei, dvs kommer til en gal konklusjon som du baserer alle resultatene dine på. På psipog f.eks er det en artikkel om hvordan lage en psiball som oppfordrer til å prøve å skape følelsen av at du lager en psiball, og dermed lage en psiball. Dette er helt bakvendt fremgangsmåte, og vil sannsynligvis i de fleste tilfeller føre til at man ikke lager en psiball, men kun følelsen av at man gjør det vha biofeedback.

Misforstå meg rett, jeg prøver ikke å få deg til å miste motet, tvert imot. Eksperimentering er bra, men man bør også ta sikte på å få korrekt bekreftelse på at det man gjør fungerer (selv om dette ikke trenger å komme med en gang).

Huff...jeg føler meg både hjelpesløs og håpløs...Må nesten spørre om et par saker til (andre som vet kan også gjerne svare): Begynte å fundere litt når du sa at du ikke brukte hendene (men pannen). Og det synes jeg er veldig interessant, for hvis jeg eksempelvis fører håndflaten opp mot pannen, så merker jeg en sterk motstand. Og etter min oppfattelse, så er da energien som er sentrert rundt dette området mye mer kraftfullt en energiene fra eksempelvis hendene alene ( i hvertfall hos meg).
Nå vet jeg ikke helt hva slags tidligere erfaring du har med energiarbeid, men mange tror jo at det "tredje øyet" er en chakra, altså et energisenter som ligger i pannen mellom øynene. Da jeg begynte med slike ting trodde jeg på dette og brukte det også aktivt, noe jeg delvis gjør fremdeles selv om jeg ikke tror så mye på det. Om du tror på det tredje øyet, så kan nok det hjelpe deg.
Men nå har det seg slik at jeg ikke akkurat har øyne i pannen...Så hvordan klarer man å se hva man holder på med ? Er det da mulig (og "korrekt føring") å "putte" energien ned fra pannen og oppi hendene??
Da kommer du inn på det som kalles "scanning", dvs "lesing" av energier. Dette ligger det mange artikler om på nettet. Jeg vil selv anbefale denne artikkelen, som også inneholder en enkel øvelse for å trene på det. De som har drevet litt med energiarbeid har som regel opparbeidet en viss sensitivitet som gjør at de kan se eller føle energien og lese eventuell programmering den måtte ha. Etter de opplevelsene du beskriver høres det for meg ut som du har en viss sensitivitet. Dette er noe man kan trene opp ved å gjøre bestemte øvelser.
Og i såfall: Hvordan klarer man da å skille den energien som du har ført ned fra pannen, fra varmeenergien som kommer fra hendene? (jeg klarer ikke å se forskjell på disse energiene) Må man da bare bruke mental forestillingsevne og eventuelt "kaste på" en farve som er rettet mot den energien som kan manipuleres? Og hvordan foregår programmeringen? Du bare "mater" inn ting visuelt- også manifesterer det seg direkte? Er det fullt så "enkelt"? Surprised
På en måte kan du godt si at det er "så enkelt". Du kan bruke visualisering eller til og med "snakke til" energien (evt en kombinasjon), men det i seg selv er ikke nok, du må også ha en klar intensjon om det du skal gjøre, og på en måte "vite" at det vil fungere. Dette står forklart mer detaljert i forskjellige artikler om programmering. Forresten er nok energien fra pannen og energien fra hendene den samme energien, med mindre en av de er basert på en falsk positiv.
Er aldri plaget med hodepine, men får et slags konstant trykk i pannen når jeg prøver meg frem. Er dette normalt? Kanskje dumme spørsmål, men jeg har ikke hørt om slike PSI baller før i dag, så jeg er litt dust og kløne på dette her... Embarassed
Ja, merkelig nok er dette helt normalt. Jeg føler dette stort sett hele tiden, og spesielt når jeg driver med energiarbeid. Jeg har aldri fått noen god forklaring på hvorfor folk får dette trykket, men det virker som de fleste, om ikke alle, som driver med sånne ting får det.
Lyst til å beskrive punktvis hvordan din fremgangsmåte(på et nybegynnernivå) fortoner seg?
Måten jeg gjør det på nå vil kanskje være for enkel for at den vil fungere for deg, fordi den er et resultat av lang tids øving som har blitt mer og mer automatisert. Men jeg kan prøve å beskrive en måte jeg gjorde det på før, da med hender siden det kanskje kan være greiest å begynne med.

1. Sitt i en komfortabel stilling, og slapp helt av i kroppen. Prøv å klarne tankene og fokuser på det du skal gjøre, samtidig som du prøver å skape en forventning om at du vil lykkes.
2. Begynn med å fokusere på et punkt som sitter ca. 5cm under navlen, dette er dan tien, et tradisjonelt energisenter. Forestill at det formes en ball av energi der som blir stadig sterkere, at energien bare øker og øker, og prøv samtidig å se om du kan føle energien der.
3. Når du synes du kan føle energi der, prøv å sende den ned til føttene, tilbake igjen, mens den stadig bygges opp, og så ut i armene og ut til hendene, hvor du holder på energien.
4. Når du føler at energien er samlet opp i hendene, send den ut mellom hendene og prøv å forme en ball.
5. Prøv å ta hendene nærmere hverandre eller fra hverandre, eller å stikke en hånd i ballen. Du skal nå være i stand til å holde den på samme sted. Noter hvilke følelser du opplever.
6. Når du er fornøyd/ferdig, visualiser (med intensjon) at energien løser seg opp og fordeler seg ut i luften/forsvinner.
Antall ord: 1094

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

Re: Hvordan Lage En Psiball?

Innlegg av anniren »

Spiírit skrev:Hvordan kan man lage en psiball?

Send gjerne en link :mozilla_smile:
Søk for all del på energiballer på formuet her, så vil du finne utrolig mye info om hvordan man gjør det.. det er blitt linket videre og videre og videre, søk og du vil finne.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Re: Hvordan Lage En Psiball?

Innlegg av Dj_Devil »

anniren skrev:
Spiírit skrev:Hvordan kan man lage en psiball?

Send gjerne en link :mozilla_smile:
Søk for all del på energiballer på formuet her, så vil du finne utrolig mye info om hvordan man gjør det.. det er blitt linket videre og videre og videre, søk og du vil finne.
trur han har fått nokk onfo nå til å lage en generell begyner pci ball til en avangsert så ein
Antall ord: 75
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »