Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglernoen som kan selge/anbefale bøker og lignende?:)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

samomosa

Innlegg av samomosa »

Hei :mozilla_smile:

Sjekk pm :mozilla_wink:

Mvh
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Innlegg av Viking-gutt »

Hecate skrev:
Viking-gutt skrev:
Hecate skrev:
Viking-gutt skrev:
Hecate skrev:Sikkert mange som skal selge Sylvia Brown-bøkene sine nå. :lol:
Hvorfor skal mange det???
Se egen tråd om henne ;)
Finner ikke så mye om henne her på forumet.....men er grunnen at hun rotet litt på den videoen på www.youtube.com ?
At hun kom med feil opplysninger, alle kan vel gjøre en del feil, til og med klarsynte??
Eller er dem feilfrie?
Den kontakten dem får med åndeverden, er det vel mulig å tolke feil, selvom man har drevet en stund, mener da jeg.

Eller er jeg også på bærtur i begynnelsen av vintersesongen......?
Selvfølgelig er det lov å ta feil, men da får en i det minste være såpass taktfull at en innrømmer og beklager det. Da går det på ærlighet og dermed kan det kanskje redde henne fra svindlerstemplet.....?
Ja, er enig med deg. Selvfølgelig bør man være ærlig og innrømme feilene man gjør.
Hun har kanskje fått litt for mye selvtillit?
MEN jeg slutter ikke å lese bøkene hennes fordi hun ikke innrømmer feil, hun er vel tross alt en av de beste, hvis man ser bortfra at hun ikke beklager feilene hun gjør.

Leste et annet sted her på forumet, at hun tok 5000 kr for en seanse. Det er jo helt høl i hue, greit at hun skal tjene til livets opphold og leve av dette. Men hun vil vel hjelpe de som ikke har så mye penger også vel? 5000 kr !!! Det hadde jeg ALDRI betalt......

Jeg kan bruke 4-5000 på et kurs, men ikke for 1 seanse med hu nei.
Antall ord: 289

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Viking-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 263
Startet: 19 Nov 2006 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nes i Akershus

Re: noen som kan selge/anbefale bøker og lignende?:)

Innlegg av Viking-gutt »

enilorachov skrev:hei:)
jeg vil lære mer om energier, hjelpere, egentlig alt mellom himmel og jord..hvordan åpne meg mer osv ... sånn at jeg etterhvert kan forstå mer av det jeg opplever. er egentlig dårlig i engelsk, men om noen har en bra bok å anbefale eller selge, så er jeg bare glad til:)
kunne godt tenkt meg å "finne" hjelperne mine, men nå husker jeg ikke hva det redaskapet heter.. noen som gjør? jeg er helt ny innen dette, og om det er noen som har bedre erfaring og kunne tenkt seg å hjelpe ei telemarks jente, blir jeg KJEMPE glad for det oxo....


venter spent:D

Mitt liv med åndene, skrevet av Marion Dampier-Jeans

Ditt klarsynte jeg, skrevet av Sherron Mayes

Sjelereiser, skrevet av Michael Newton

Sjelens håndbok, skrevet av Gary Zukav

Åndens energi, skrevet av Wayne W. Dyer

Når åndeverdenen kaller, skrevet av Rosemary Altea

Silvametoden, skrevet av Josè Silva
Dem har også kurs i Norge,
www.silva.no og silvaultramind.no

De fleste bøkene har dem på www.damm.no og www.bokkilden.no
Ha en god jul !

mvh.

viking-gutt
Antall ord: 190

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !