Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderkraft inni meg som jeg ikke er klar over?(litt laaaangt )

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Frokost
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Apr 2005 22:43
19

Innlegg av Frokost »

Enten er du født med det eller ikke, du kan øve deg opp til et hint av hva "vi paranormale" kan se, men aldri helt. Denne historien tror jeg er sann, litt skeptisk, tror det er en off-chance, men hendelsen tror jeg skjedde, med eller uten narkotika. Når jeg mener off-chance, så mener jeg at det kanskje skjedde litt tidlig, litt tilfeldig.. Og det med meditasjon syns jeg, personlig, at de fleste kan krangas. Enten skjer det eller så skjer det ikke. meditasjon eller ikke. det viktigste er åpenhet for hva som skjer rundt deg. Du trenger nødvendigvis ikke å sitte i lotus stilling halve dagen for å oppnå det, det kan skje når som helst du ikke forventer det, og meditasjon har fint lite med det å gjøre..
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links