Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkummel bror

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av un0rmal »

*Lille engelen* skrev:
un0rmal skrev:
*Lille engelen* skrev:
science skrev:
un0rmal skrev:
Jeg lurer inn et helt uskydlig spørsmål.. Tror du på det uvernaturlige?
Nei, men jeg tro på evner. Men jeg tror ikke det har noe med andre dimensjoner, astralkropp eller åndeverden å gjøre. Jeg tror det er så enkelt så psykologi, matte, fysikk og kjemi.
OKI! Ja husker du skrev dette en gang tidligere, og ber om unnskyldning for å ha oversett den biten.

Da ble alt mye klarere... Men matte? hmmm... spennende... At man setter matte sammen m evner? Oi... Jeg kan ikke matte jeg. Alltid slitt m d.
Men om man mener at evner er helt naturlig. På en måte, altså. Om man ikke tror at det er overnaturlig. At det ligger fakta bak. Og en fasit? Så kan det jo sammenlignes med matte.
Om det finnes fakta og fasit bak vet ikke jeg...
Huff. Nå tror jeg at surrer litt :mozilla_undecided:
Nei skjønner hva du mener... Men jeg som har min tro, kan ikke fatte d helt enkelt=) D tredje øyet er jo noe ikke-fysisk (?)... Hvor kommer fysikken inn da... OKI hehe, tror d er jeg som surrer. Prøver bare å sette meg inn i synet hans... Sukk..
Haha. Jeg vet ikke hva det tredje øyet er :mozilla_tongue:
Men trenger det å være fysisk for å være ikke-overnaturlig? (eller noe sånt, vet ikke helt hvordan jeg skal si det)
Antall ord: 238
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

un0rmal skrev:
*Lille engelen* skrev:
un0rmal skrev:
*Lille engelen* skrev:
science skrev: Nei, men jeg tro på evner. Men jeg tror ikke det har noe med andre dimensjoner, astralkropp eller åndeverden å gjøre. Jeg tror det er så enkelt så psykologi, matte, fysikk og kjemi.
OKI! Ja husker du skrev dette en gang tidligere, og ber om unnskyldning for å ha oversett den biten.

Da ble alt mye klarere... Men matte? hmmm... spennende... At man setter matte sammen m evner? Oi... Jeg kan ikke matte jeg. Alltid slitt m d.
Men om man mener at evner er helt naturlig. På en måte, altså. Om man ikke tror at det er overnaturlig. At det ligger fakta bak. Og en fasit? Så kan det jo sammenlignes med matte.
Nei skjønner hva du mener... Men jeg som har min tro, kan ikke fatte d helt enkelt=) D tredje øyet er jo noe ikke-fysisk (?)... Hvor kommer fysikken inn da... OKI hehe, tror d er jeg som surrer. Prøver bare å sette meg inn i synet hans... Sukk..
Men trenger det å være fysisk for å være ikke-overnaturlig? (eller noe sånt, vet ikke helt hvordan jeg skal si det)
Hmmm nei vet ikke. Dette er over mitt hodet! Hehe... *Bryte sammen og tilstå*
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av un0rmal »

*Lille engelen* skrev:
un0rmal skrev:
*Lille engelen* skrev:
un0rmal skrev:
*Lille engelen* skrev: OKI! Ja husker du skrev dette en gang tidligere, og ber om unnskyldning for å ha oversett den biten.

Hmmm nei vet ikke. Dette er over mitt hodet! Hehe... *Bryte sammen og tilstå*
Hehe. Tror vi to er ferdige med den diskusjonen ja.
Antall ord: 216

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18

Innlegg av science »

Ok. Så du tror ikke på at det er overnaturlig. Du tror at det er like naturlig som at 2+2=4?

Jeg prøver bare å skjønne hva alle har i mot deg
Alt er selvføgelig naturlig. Selv deres versjon av åndeverden med hjelpere og engler er helt naturlig hvis den eksisterer. Det finnes ikke noe overnaturlig. Ånder og spøkelser er naturlige(hvis de finnes). Alt må være laget av noe. Alt på jorden er bygd opp av atomer. Absolutt alt. Sannsynlig finnes det mindre partikler også osv osv, men pr dags dato er kjemien ganske enkel.

Hvor i hjernen sitter bevisstheten? Det vet vi ikke. Ikke sikkert iallefall. Hvis det finnes ånder og medier som kan kommunisere med dem så må de ha en form for bevissthet siden de faktisk kan kommunisere. Et spøkelse må derfor være laget av noe. Kanskje det er noe annet enn atomer, hvem vet? Men noe MÅ det være. Det samme gjelder aura og chakraer. HVIS det er noen energipunkter så er det ikke ikkefysisk. Energi er materie uansett form.

Jeg tror at evner som feks klarsyn er linket sammen med hvordan verden er konstruert. Siden vi alle kommer av det samme kan det hende vi er linket sammen på sub-atomnivå og under gitte forutsetninger kan transformere informasjon ove store avstander. Når man snakker i mobil så er det signaler. Vi kan ikke se de signalene, men ingen vil argumentere for at det er overnaturlig.
Antall ord: 250
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av un0rmal »

science skrev:
Ok. Så du tror ikke på at det er overnaturlig. Du tror at det er like naturlig som at 2+2=4?

Alt er selvføgelig naturlig. Selv deres versjon av åndeverden med hjelpere og engler er helt naturlig hvis den eksisterer. Det finnes ikke noe overnaturlig. Ånder og spøkelser er naturlige(hvis de finnes). Alt må være laget av noe. Alt på jorden er bygd opp av atomer. Absolutt alt. Sannsynlig finnes det mindre partikler også osv osv, men pr dags dato er kjemien ganske enkel.

Hvor i hjernen sitter bevisstheten? Det vet vi ikke. Ikke sikkert iallefall. Hvis det finnes ånder og medier som kan kommunisere med dem så må de ha en form for bevissthet siden de faktisk kan kommunisere. Et spøkelse må derfor være laget av noe. Kanskje det er noe annet enn atomer, hvem vet? Men noe MÅ det være. Det samme gjelder aura og chakraer. HVIS det er noen energipunkter så er det ikke ikkefysisk. Energi er materie uansett form.

Jeg tror at evner som feks klarsyn er linket sammen med hvordan verden er konstruert. Siden vi alle kommer av det samme kan det hende vi er linket sammen på sub-atomnivå og under gitte forutsetninger kan transformere informasjon ove store avstander. Når man snakker i mobil så er det signaler. Vi kan ikke se de signalene, men ingen vil argumentere for at det er overnaturlig.
Hmm. Det hørtes logiskt ut... :mozilla_undecided:
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

science skrev:

A-ha interesang tori!!! Jeg er seriøs nå...
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

sjanna skrev:
-Marie- skrev:Synes det går litt vel langt her.... :doubt:
man høster som man sår.....
Må huske på å ikke så mer enn du klarer å høste da.. :mozilla_wink:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

un0rmal skrev:

Jeg prøver bare å skjønne hva alle har i mot deg :mozilla_innocent:

[-X når ble dere alle?
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
siv37
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Apr 2006 19:30
18
Lokalisering: Tåkedalen,Oppland

Innlegg av siv37 »

JUNE skrev:
science skrev:
sjanna skrev:
sjanna skrev:
science skrev: Ja for det intellektuelle nivået på brukerne i denne tråden holder skyhøyt nivå. Så det er lissom flertallet som har rett?

Jeg har bare 2 ord, Islam og Kristendom. De bare MÅ ha rett ikkesant?
Nei det er vel mer logisk at det er den ensomme lille rotta som har rett vel?
og det med intellekruell smalt fra rette ræva liksom!
Kanskje jeg er admin på dette forumet. Hvem vet?
vet hvem du er jeg...... :mozilla_tongue:

RL-CREW tenkete jeg,hva tenkte du??la oss ta en gjettekonkuranse nå,siden tråden sklei ut med en gang alikevel :mozilla_wink:
Antall ord: 113
"Den som lever får se"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Den trenger ikke gli ut av sitt gode skinn m vilje da... Denne tråden har glidd ut nok uten vilje allerede :mozilla_wink:
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av un0rmal »

Paralei.. skrev:
un0rmal skrev:

Jeg prøver bare å skjønne hva alle har i mot deg :mozilla_innocent:

[-X når ble dere alle?

Dere, alle?
Skjønner ikke helt hva du mener her. Men OK, jeg overdrev litt. ALLE har ikke noe i mot ham! Men, synes det ser ut som at mange her inne på dette forumet har noe i mot Science! Men det er bare slik det ser ut som. Sier ikke at det er slik.
Bare min egen mening.
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18

Innlegg av science »

Ingen hater meg. Jeg er ganske så elskverdig. Å mislike meg vil være definisjonen på pur ondskap.
Antall ord: 17
Beauty is in the eye of the beer holder..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ghost-Hunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jun 2006 23:47
18

Re: Skummel bror

Innlegg av Ghost-Hunter »

Chnuppa skrev:Jeg er 13 år, og har en bror som er nitten. Han har en sykdom. En dag når far var oppe i låven gikk min bror meg hagla og skjøt min far. Han opplevde at min far hadde meg som "gullunge", at jeg var den søteste og snilleste, og min bror ble sjalu. Min mor sendte ham på en sykehus for ungdommer, og jeg kommer og besøker min bror i blant. Da har han fortalt skremmende historier at han ser faren sin på rommet sitt om kveldene, at han lister seg rundt og min bror blir utrolig skremt.
oj
Sist redigert av Ghost-Hunter på 27 Mai 2008 04:08, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 106
.........

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Skummel bror

Innlegg av Astarte »

Ghost-Hunter skrev:
Chnuppa skrev:Jeg er 13 år, og har en bror som er nitten. Han har en sykdom. En dag når far var oppe i låven gikk min bror meg hagla og skjøt min far. Han opplevde at min far hadde meg som "gullunge", at jeg var den søteste og snilleste, og min bror ble sjalu. Min mor sendte ham på en sykehus for ungdommer, og jeg kommer og besøker min bror i blant. Da har han fortalt skremmende historier at han ser faren sin på rommet sitt om kveldene, at han lister seg rundt og min bror blir utrolig skremt.
oj... da må han ha vært skikkelig forbanna på faren din......
Jeg har et lignende problem....
Faren min min vil ikke ha noe med meg å gjøre.... han har 5 barn, av dem er det jeg som ikke er "bra" nok.
Jeg blir skikkelig irritert, og får vondt inni meg bare jeg tenker på det...man føler seg "verdiløs".
Men jeg "tar sakte igjen" på han (ikke noe drastisk)
Jeg har heller aldri vært bra nok, men det kommer snarere av at familien min synes jeg er veldig anderledes... :badgrin: :-k \:D/

Jeg tror at når man finner roen i seg selv, så betyr det ikke så mye hva andre synes. Mange av mine venner er min familie, det trengs ikke blodsbånd for det.. :D
Tragedier skjer oss alle i mindre og større grad, det kan være godt å søke støtte utenfor familien også..
Antall ord: 258
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av un0rmal »

science skrev:Ingen hater meg. Jeg er ganske så elskverdig. Å mislike meg vil være definisjonen på pur ondskap.
:lol:
Skulle ønske jeg kunne si det samme om meg. Men jeg er en veldig negativ person med få venner :mozilla_oops: Hehehehehheee..
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links