Jo. Fordi rosa ullgenser er utrolig stygt, uansett hvem som har den på. M.a.o. er det genseren som er feilplassert...Verbatim skrev:Det å være homo strider mot bibelens naturlige lover, såklart at det ikke er akseptert da!
Det er rett og slett unormalt. Ville ikke en gutt med rosa ullgenser blitt mobbet blant felles gutter med svarte ullgensere?
Fakta, teori & skepsis ⇒ Homofile
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Antall ord: 62
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2006 20:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppland
Det har du rett i, men gjør vel ikke menn til homser det.. men derimot kvinner til lesber.. Prøvde å si hvorfor homser er som de er jeg, og har mest sannsynlig med hjernen å gjøre, som jeg har hevdet i hele tråden...Svartepus skrev:...Og homofile kvinner har samme type assymmetrisk hjerne som deg. Da kan vi jo konkludere med at du har like rar hjerne som ca halvparten av de homofile...? Interessant :mozilla_wink:Odin.01 skrev:http://jp.dk/udland/article1370929.ece Har noe med hjernen å gjøre...om ikke feilkobla så kanskje feilplassert?
Antall ord: 99
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Det skurrer. Veldig.Verbatim skrev:Det å være homo strider mot bibelens naturlige lover, såklart at det ikke er akseptert da!
Antall ord: 22
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Hvem er det som ikke er som de er p.g.a. hjernen sin da? Er det noen mennesker som er styrt av andre kroppsdeler?Odin.01 skrev:Det har du rett i, men gjør vel ikke menn til homser det.. men derimot kvinner til lesber.. Prøvde å si hvorfor homser er som de er jeg, og har mest sannsynlig med hjernen å gjøre, som jeg har hevdet det i hele tråden...Svartepus skrev:...Og homofile kvinner har samme type assymmetrisk hjerne som deg. Da kan vi jo konkludere med at du har like rar hjerne som ca halvparten av de homofile...? Interessant :mozilla_wink:Odin.01 skrev:http://jp.dk/udland/article1370929.ece Har noe med hjernen å gjøre...om ikke feilkobla så kanskje feilplassert?
Antall ord: 128
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jeg tror faktisk jeg hadde gjort meg bedre som gutt. Tror jeg hadde vært kjekk :mozilla_cool:ludoburgero skrev: Hvem vil vel ikke være kvinne...
(Understreker at jeg IKKE er en mann fanget i en kvinnekropp:P)
Antall ord: 39
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
En høy og kjekk, cellospillende mann...? Jo, det hadde vært litt spennende, må jeg innrømme! :mozilla_smile:karina skrev:Jeg tror faktisk jeg hadde gjort meg bedre som gutt. Tror jeg hadde vært kjekk :mozilla_cool:ludoburgero skrev: Hvem vil vel ikke være kvinne...
Antall ord: 61
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Aug 2008 01:19
- 16
- Kjønn (valgfri): Mann ja
- Lokalisering: I Bamble ett sted
- Blitt takket: 8 ganger
Selv om jeg er kristen har ikke jeg noe imot Homofile. Men har den meningen att de ikke skal være Prester. det er det eneste jeg mener de ikke har rett tilTheMartine skrev:Det skurrer. Veldig.Verbatim skrev:Det å være homo strider mot bibelens naturlige lover, såklart at det ikke er akseptert da!
Antall ord: 57
Etterforsker hos Norwegian Ghost Hunters.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2008 17:23
- 16
- Lokalisering: Norge
Er jo en grunn til at naturen forhindrer homofile i å få barn med hverandre! Slike gener skal ikke føres videre!
Antall ord: 21
Hvis ingenting er noe, blir noe da ingenting?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Finnes sikkert de også, bare gjentar det jeg har sagt hele tiden..Svartepus skrev:Hvem er det som ikke er som de er p.g.a. hjernen sin da? Er det noen mennesker som er styrt av andre kroppsdeler?Odin.01 skrev:Det har du rett i, men gjør vel ikke menn til homser det.. men derimot kvinner til lesber.. Prøvde å si hvorfor homser er som de er jeg, og har mest sannsynlig med hjernen å gjøre, som jeg har hevdet det i hele tråden...Svartepus skrev:...Og homofile kvinner har samme type assymmetrisk hjerne som deg. Da kan vi jo konkludere med at du har like rar hjerne som ca halvparten av de homofile...? Interessant :mozilla_wink:Odin.01 skrev:http://jp.dk/udland/article1370929.ece Har noe med hjernen å gjøre...om ikke feilkobla så kanskje feilplassert?
Antall ord: 142
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Odin.01 skrev:Finnes sikkert de også, bare gjentar det jeg har sagt hele tiden..Svartepus skrev: Hvem er det som ikke er som de er p.g.a. hjernen sin da? Er det noen mennesker som er styrt av andre kroppsdeler?
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Finnes folk som blir styrt av andre, slike som ikke har sine egne meninger men bare dilter etter, for sånn er det..Svartepus skrev:Odin.01 skrev:Finnes sikkert de også, bare gjentar det jeg har sagt hele tiden..Svartepus skrev: Hvem er det som ikke er som de er p.g.a. hjernen sin da? Er det noen mennesker som er styrt av andre kroppsdeler?
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Hvilke gener? Homofiligener? Visste ikke at det var arvelig, altså.Verbatim skrev:Er jo en grunn til at naturen forhindrer homofile i å få barn med hverandre! Slike gener skal ikke føres videre!
Antall ord: 33
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
De er da fremdeles styrt av hjernen sin... Eller hvilken kroppsdel mener du usikre mennesker med lav selvtillit er styrt av? Blindtarmen?Odin.01 skrev:Finnes folk som blir styrt av andre, slike som ikke har sine egne meninger men bare dilter etter, for sånn er det..Svartepus skrev:Odin.01 skrev:Finnes sikkert de også, bare gjentar det jeg har sagt hele tiden..Svartepus skrev: Hvem er det som ikke er som de er p.g.a. hjernen sin da? Er det noen mennesker som er styrt av andre kroppsdeler?
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
NemligSvartepus skrev:En høy og kjekk, cellospillende mann...? Jo, det hadde vært litt spennende, må jeg innrømme! :mozilla_smile:karina skrev:Jeg tror faktisk jeg hadde gjort meg bedre som gutt. Tror jeg hadde vært kjekk :mozilla_cool:ludoburgero skrev: Hvem vil vel ikke være kvinne...
Også er jeg høy og har mørk stemme...
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 17
Ja i de tilfeller den ikke er fjernet.. tror du skjønner hva jeg mener. Blir en helt annen diskusjon du beveger deg innpå nå...Svartepus skrev:De er da fremdeles styrt av hjernen sin... Eller hvilken kroppsdel mener du usikre mennesker med lav selvtillit er styrt av? Blindtarmen?Odin.01 skrev:Finnes folk som blir styrt av andre, slike som ikke har sine egne meninger men bare dilter etter, for sånn er det..Svartepus skrev:Odin.01 skrev:Finnes sikkert de også, bare gjentar det jeg har sagt hele tiden..Svartepus skrev: Hvem er det som ikke er som de er p.g.a. hjernen sin da? Er det noen mennesker som er styrt av andre kroppsdeler?
Antall ord: 119
Hide post links |