Her var det mykje rart...
Veit at dette ikkje er retta mot meg men eg lure nå på nokre av dine påstander...
Ghost hunter skrev:Du snakker om DP men du vet ikke hvor mange medlemmer de har .
Du sier de ikke har detaljert info. Tok meg 3 minutter å finne det for deg
Om det tok deg 3 min å finne, så kunne du jo lagt ut linken oxo som viser det du påstår.
Ghost hunter skrev:
Du tror det er to land som har utgitt sine UFOdokumenter når det i virkeligheten er 10.
Hmmm...og her lure eg virkelig på om det bare er så få som 10 land som har utgitt sine dokumenterte observasjoner, spesiellt sia du prater om at det er mange land? Forresten, kor mange dokumenterte observasjoner blir det fra desse 10 landa til saman?
Ghost hunter skrev:
Du sier dette ikke er av interesse men virkeligheten er at nettverkene som innehold UFOfilene til de to landene falt helt sammen pga stor interesse.
Her blander du interesse, sjølv om mange ville studere ufo-filene var det ikkje stort å hente i desse filene, dvs som at ufo-filene kunne vise til eksistensen av alien eller at di flyr rundt om på jorda.
Ghost hunter skrev:
Du identifiserer deg med vitenskap men vet ikke hva en spørreundersøkelse liksom skal bevise.
Ein spørreundersøkelse beviser ingenting, den viser eit røft overslag som i verste fal kan være heilt feil og i beste fall i nærleiken av det som vert etterspurt.
Spørsmål vedrørande kjønn og alder er ofte riktig fordi få har behov for å lyge om det.
Spørsmål vedrørande tro, myter osv gir eit røft overslag men vil aldri kunne vise til noko reelt. Det viser i større grad kva som opptek folk, motebilde og medias påvirkning.
Dernest er ofte spørsmål ledande noko som gjerne vert brukt aktivt om spørreundersøkelsen er bestillt av ein spesiell organisasjon og målet er å få fram at så og så mange tilber...agurker for eksempel...