Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Info om Demoner, spiritisme osv!
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Des 2007 20:02
- 16
Du trenger hjelp mort,håper du får den så snart som mulig..
Antall ord: 14
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 06 Jan 2007 21:47
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: i fantasiverdenen min
han får nå bare stå på som han vil
Antall ord: 10
Du kan gjøre alt så lenge du vet hvordan det gjøres.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2007 11:10
- 16
Spiritisme, Okkultisme, Satanisme
Dette er noe som virkelig ikke bør gjøres for morro skyld. Vil bare si til de som har tenkt å gjøre dette "just for fun" have in mind at man havner lett på psykiatisk avdeling. Spesielt hvis du ikke tror på spiritisme eller ikke er nok psykisk sterk til å klare det. Kjenner flere av de ;)
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Spiritisme, Okkultisme, Satanisme
For noe tøys. Havner man på psykiatrisk avdeling er det ikke på grunn av demoner, men fordi man har problemer som gjør at man "ser" demoner.theadud skrev:Dette er noe som virkelig ikke bør gjøres for morro skyld. Vil bare si til de som har tenkt å gjøre dette "just for fun" have in mind at man havner lett på psykiatisk avdeling. Spesielt hvis du ikke tror på spiritisme eller ikke er nok psykisk sterk til å klare det. Kjenner flere av de
Antall ord: 87
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Uasett, er d idiotisk å "selge sjelen sin" til Satan uten å gjøre reaserch om hva men egentlig gjør, om han finnes eller ei...
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Nå er research på dette området noe som ender med det man selv vil. Vil man tro på Satan ender man med å lese om ritualer og liknende.-Astarte- skrev:Uasett, er d idiotisk å "selge sjelen sin" til Satan uten å gjøre reaserch om hva men egentlig gjør, om han finnes eller ei...
Ja, det er idiotisk, men bare fordi det er naivt. Farlig er det ikke med mindre man har psykologiske problemer som tilsier at man går for mye inn i det i seg selv og faktisk får problemer av sin egen overbevisning.
I bunn og grunn er det å selge sjela si til satan det samme som å selge et eple for null kroner, for så å beholde det selv.
Antall ord: 122
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Nov 2007 18:05
- 17
- Lokalisering: Bergen
Jeg har vært på mange forum,men har ikek funnet ut hva en "demon" er.
Men er hun der kusina di til og stole på da?
Men er hun der kusina di til og stole på da?
Antall ord: 27
We are the strange strangers
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Antall ord: 6
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Des 2007 16:14
- 16
- Kjønn (valgfri): Gutt (14)
- Lokalisering: spangereid
Re: Info om Demoner, spiritisme osv!
Mort skrev:ok mange skriver "hva er en demon?" "hvordan spiller man spiritisme?" osv jeg skal prøve å svare på ting og gi dere info om noe av dete!
spiritisme:
dette er IKKE et spill! brette dere bruker selges som et spill, men dette er alvor! jeg hvet hvordan man gjør dette og litt mer.
1. ikke spør om rikdom,kjærlighet eller død! om dere lurer på hvorfor kan jeg begrune svaret!
2. hver minst 4 personer. og MINST en som kan dette eller elst om det på fårhånd
to stykk noen til kusina mi kjente prøvde dette og spurte om døden den enne fant dem hengt i staburet, og den andre døde i en bilulykke!
demoner: (opps dette er sptirituel satanisme! dette er veldig mye mer farlig enn spirituisme! gjøres og følges på egen ansvar! dere har blitt advart!
jeg holder på å lære meg påkallelse av demoner. og letter nå etter noen enkle ritualer, (si ifra om dere har noe!)
men det er hvise ting du SKAL gjøre:
1. respekter demonen! den kan drepe deg på et sekund!
2. ha jern på deg!
dette er alt jeg har å si! jeg har nettsider til alt dette om dere lurer på noe av dette!
~Mort
hvorfor skal du ha jern på deg?
Antall ord: 225
Hva er meningen med livet..
Nyt det mens du har det!
Nyt det mens du har det!
Hide post links |
Re: Info om Demoner, spiritisme osv!
Sølv stål ( som en utvinner fra jern ) og bly fra kirkevindu er metaller som etter gammel tro beskytter deg mot onde makter...staaleh skrev:Mort skrev:ok mange skriver "hva er en demon?" "hvordan spiller man spiritisme?" osv jeg skal prøve å svare på ting og gi dere info om noe av dete!
spiritisme:
dette er IKKE et spill! brette dere bruker selges som et spill, men dette er alvor! jeg hvet hvordan man gjør dette og litt mer.
1. ikke spør om rikdom,kjærlighet eller død! om dere lurer på hvorfor kan jeg begrune svaret!
2. hver minst 4 personer. og MINST en som kan dette eller elst om det på fårhånd
to stykk noen til kusina mi kjente prøvde dette og spurte om døden den enne fant dem hengt i staburet, og den andre døde i en bilulykke!
demoner: (opps dette er sptirituel satanisme! dette er veldig mye mer farlig enn spirituisme! gjøres og følges på egen ansvar! dere har blitt advart!
jeg holder på å lære meg påkallelse av demoner. og letter nå etter noen enkle ritualer, (si ifra om dere har noe!)
men det er hvise ting du SKAL gjøre:
1. respekter demonen! den kan drepe deg på et sekund!
2. ha jern på deg!
dette er alt jeg har å si! jeg har nettsider til alt dette om dere lurer på noe av dette!
~Mort
hvorfor skal du ha jern på deg?
Puma/f
Antall ord: 253
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Nov 2006 12:34
- 18
- Kjønn (valgfri): Andrgyn
- Lokalisering: Hades
- Blitt takket: 1 gang
detble stille fra mort nå. kansje han har lyktes med salget og gamle-Erik har kommet og hentet han
Antall ord: 19
non omnis moriar
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Nov 2007 15:16
- 17
- Lokalisering: Steinkjer.
Jeg lurer fælt på hvilken okkult "research" trådstarter (og delvis også Xirque Z'dataan) har foretatt seg, da mye av disse "ritualene" ligner fælt på pop-kult-satanisme og kvasi-teorem uten snev av faktisk grunnlag. Jeg er selv hobby-litterær (eller var det pseudo-litterær?) og er en selv-proklamerende realist og skeptiker, men har endog interesse for okkult historie og denslags for å understreke min kewle groove & flow + at det å skremme små barn med mantraer tatt fra Simon's Necromonicon er et knæsjt frynsegode (Cthulhu on yer behindus!)
Det finnes en god andel kvasi-demonologer i disse Dimmu Borgir-dager, som tar show-off-ritualer fra pocket utgaver av Stephen King for god fisk, og chanter Bloody Mary i speilet over det 199,- kroners ouija-brettet sitt (med fem pentagram-inngraveringer for øket flavour) og forventer at Choronzon, Nyarlatothep, Beelzebub og Samael skal poppe opp og gi dem 1 mill cash og en ferrari, men jeg tror faktisk psykiatrisk poliklinikk er en noget mer realistisk reaksjon av nevnt oppførsel.
Men for diskusjonens skyld: Hvor kommer deres respektive informasjon fra?
Om ikke annet enn for å oppdrive litt troverdighet i denne heller logikkvrengende tråden.
Det finnes en god andel kvasi-demonologer i disse Dimmu Borgir-dager, som tar show-off-ritualer fra pocket utgaver av Stephen King for god fisk, og chanter Bloody Mary i speilet over det 199,- kroners ouija-brettet sitt (med fem pentagram-inngraveringer for øket flavour) og forventer at Choronzon, Nyarlatothep, Beelzebub og Samael skal poppe opp og gi dem 1 mill cash og en ferrari, men jeg tror faktisk psykiatrisk poliklinikk er en noget mer realistisk reaksjon av nevnt oppførsel.
Om ikke annet enn for å oppdrive litt troverdighet i denne heller logikkvrengende tråden.
Antall ord: 201
When the world has got hold of a lie, it is astonishing how hard it is to kill it. You beat it over the head, till it seems to have given up the ghost, and behold! the next day it is as healthy as ever.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 17
Hvem er Choronzon, Nyarlatothep, Beelzebub og Samael?Leng-Tche skrev:Jeg lurer fælt på hvilken okkult "research" trådstarter (og delvis også Xirque Z'dataan) har foretatt seg, da mye av disse "ritualene" ligner fælt på pop-kult-satanisme og kvasi-teorem uten snev av faktisk grunnlag. Jeg er selv hobby-litterær (eller var det pseudo-litterær?) og er en selv-proklamerende realist og skeptiker, men har endog interesse for okkult historie og denslags for å understreke min kewle groove & flow + at det å skremme små barn med mantraer tatt fra Simon's Necromonicon er et knæsjt frynsegode (Cthulhu on yer behindus!)
Antall ord: 211
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Kanskje han var en liten hobby-djeveldyrker?livingdeaddoll skrev:stod dette på denne siden, at Hitler var satanist? vet at han hadde en interesse for det okkulte, men første gangen jeg hører noe om at han var satanist.-Astarte- skrev:Jeg var inne på denne siden: http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/HOME.html
Linken ble lagt ut her tideligere i tråden.
Jeg vet ikke helt om du har gjort nok research på "satanisme" før du "solgte" sjelen din.
Visste du at Hitler var satanist og at satanister(eller ihvertfall ordentlige satanister, som de har skrevet inne på siden) støtter Hitler fullt ut? De støtter også det faraoene gjorde mot jødene i det gamle egypt. På hjemmesiden skriver de også at de hater jødene fordi de har feil tro og satan selv skal visst ha sagt "de vil snart få som fortjent" eller noe i den duren.
Hvis noe av dette er sant, noe jeg tviler på, ser jeg ikke grunnen til å selge sjelen sin til satan, men det er nå bare min menig...
hvor har du gjort din research om satanisme? det står ingenting om Hitler i den satansiske bibel ei heller jøder.. så lurer jeg..
Som Kimbara er inne på, så er ikke satanisme noe annet enn å leve som man selv vil og gjøre det som gagner en selv best. Satanister driver ikke å skader folk sånn helt uten videre, men mener at folk som er slemme mot dem fortjener å få igjen med samme mynt. Rett og slett hedonisme blandet med en dose øye for øye og tann for tann. Satanister er bare vanlige mennesker med et litt annet syn på tilværelsen enn andre.
Det Mort maser om og mange andre tror er satanisme, er djeveldyrking, som er å dyrke Satan og demoner. Djeveldyrkere har ord på seg for å ofre jomfruer og babyer og drive med sort magi. Om noen faktisk driver med dette i fullt alvor vet ikke jeg, men jeg er uansett ikke fan av å skade andre enten det er med sort magi eller vold...
Antall ord: 350
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
http://en.wikipedia.org/wiki/Choronzon-Astarte- skrev:Hvem er Choronzon, Nyarlatothep, Beelzebub og Samael?Leng-Tche skrev:Jeg lurer fælt på hvilken okkult "research" trådstarter (og delvis også Xirque Z'dataan) har foretatt seg, da mye av disse "ritualene" ligner fælt på pop-kult-satanisme og kvasi-teorem uten snev av faktisk grunnlag. Jeg er selv hobby-litterær (eller var det pseudo-litterær?) og er en selv-proklamerende realist og skeptiker, men har endog interesse for okkult historie og denslags for å understreke min kewle groove & flow + at det å skremme små barn med mantraer tatt fra Simon's Necromonicon er et knæsjt frynsegode (Cthulhu on yer behindus!)
http://en.wikipedia.org/wiki/Beelzebub
http://en.wikipedia.org/wiki/Samael
http://en.wikipedia.org/wiki/Demon
http://en.wikipedia.org/wiki/Exorcism
knock your self out!
Puma/f
Antall ord: 249
Hide post links |