Regn skrev:Har lest en del og sett en del filmer som omhandler denne planeten som tydeligvis er vitenskapelig bevist på vei mot jorden. Jeg synes dere skal se hele denne filmen, som er siste del av serien "Are you ready". Ganske interessant spør du meg.
http://www.youtube.com/watch?v=5hI7bbaqEl4
Nibiru skal ikke støte sammen med jorden, men gå ganske nære forbi oss, noe som i stor grad vil påvirke vær og klima på jorden, og forårsake enorme naturkatastrofer.
Når det gjelder skapninger som skal ha/ha hatt sitt hjem på Niribu, vil jeg personlig tro dette bare er en myte, symbolikk..
Film makeren har i hvertfall helt rett i det han får frem mot slutten av filmen, at det er mye regjeringer og myndigheter vet om, men som de prøver å holde så hemmelig som mulig, av frykt for total kaos blant mennesker. Og det er jo det som hadde skjedd.
Hvis ditt yndlingsprogram på TV hadde blitt avbrytt av en ekstra nyhetssending hvor f.eks presidenten i USA forteller deg at nesten hele jordens befolkning stryker med i 2012... Hadde du klart å fortsette å leve "normalt"?
Et fint sitat om enkelte regjeringsmedlemmer:
"Det kan være veldig vanskelig for en person å forstå og erkjenne noe, når hans inntekt er avhengig av at han ikke forstår det."
Hadde vært interessant å høre andres meninger angående temaet Nibiru, og også andre temaer regjeringer skjuler, og 2012 selv om det fins for mange tråder om dette allerede.
Hey, vill bare si takk skall du ha for mange bra innlegg!!!
Jeg har selv studert Niberius over ganske lang tid. Ikke glem hva jesus sa ( vertfall skrevet i bibelen ) "De Yngste Skall Bli De Første!! Men ikke glem at noen menesker mener at Nordmen er det UTVALGTE folkeslag og Frelseren vill gjenopstå... Husk ALLE lands ledere er klarover denne trusselen og jobber med en løsning..
og ikke glem bildeberger folka, som har som st høyeste mål å redusere verdensbefolkning med 90%, alts at ca 500.000.000 mennesker igjen på jorden er målet:( Dette er en ting di har jobbet oppmot sammen med Frimurerene. Siv Jensen ble bildeberger i 2006, de fleste store ledere er bilderger, sjef for tv2,nrk er også bildeberger.. kortsakt lever vi i en korupt verden som jobber mot en one world goverment...
Poenget er at Utslettingen som vill kje NÅR Nibirus kommer mellom Solen og jorden, da vill dens påvirkning på jorden bli sterkest, og avstanden kortest, (Niberius er synlig for oss NÅ, jeg ser den vær kveld på himmelen) niberius sett fra jorden da er på størrelse med månen.
Begge Polene vill da forflytte seg ca 20 grader, dette villd a lage exstremt store flodbølger, orkaner bulkanutbrudd som vill utslette mesteparten av jorden og gjøre jorden om til en NESTEN totalt vann planet!, som faktisk jorden var helt i begynnelsen... da
Niberius besøkte jorden for første gang, tømte den masse vann med liv ned på jorden!!
tenk hvist di IKKE trenger å ta kontakt med oss, men tar kontakt med det dyret på jorden med HØYEST utviklet språk, altså de store valene. (menesket er nr 9 på den skalaen, 3 delefiner og aper, nr 1 er valene) hehe, sprøtt ikke sant:D
Hvis Niberius har beboere som noen kaller for Annunaki, annunukai eller Anunaki.. vill disse vesnene på nytt reise til jorden på tidspunktet jorden og niberius er nærmest hverandre... beboerne på niberius ligger ikke mere en 100 år frem i tid i forhold til oss når det kommer til teknologien...
Jeg personlig skall lage meg en underjordisk bunker 5 km under bakken langt oppe på hardanger vidden, skall lage den slik at jeg kan overleve i bunkern i minst 100 år:D ha en ubåt, hellikopter også. mat og drikke og energi og brenstoff... kansje jeg fr energien jeg renger fra vannkraft...
er laget motorer for biler og fly som faktisk går på H2O hehe
Hadde vært en glede og ære om kansje flere hadde lyst ¨være med på mitt prosjekt:)
husk at sammen er vi sterke, alene er vi INGENTING i denne korupte værden vi desverre ble føtt til, vi ( da mener jeg alle SEVILE) har alle mulighetene, men vi må stå sammen for å ikke dø ut!!!, ting tyder på Livet på jordn har DØD UT MANGE ganger tidligere i jordens historie, men bare VI har tenologien og muligheten for å overleve! TRO HÅP OG KJÆRLIGHET er ALFAOMEGA!!!