Okey, den er grei. Ser at dere har alt under full kontroll, men skulle det være noe så kommer det susende en PM eller toAsbjørn skrev:misty-gutt skrev:Bare at dette tullet ikke tar helt overhånd så, isåfall blir det vel en sak for moderatorer eller admin.
Burde vel vært postet til morro avd..eller
Både Admin og Moderatorer er obs på denne tråden, samt visse andre innlegg.
Og hvorvidt vi vil gjøre mer drastiske ting, det er under vurdering.
Vi følger med, men samtidig må vi ikke være for strikse.
Er du i tvil om en tråd, send gjerne en PM til meg. !
Asbjørn Moderator.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ øresus
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 120
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Jeg syns det er litt morsomt jeg, og ikke er jeg sikker på at det er noen som spammer heller. Det er nå slik at det er slike spørsmål vi stiller oss noen ganger, og dette er vel ikke verre enn andre.
Og - vi har litt godt av å se det, se hvordan vi høres ut til tider. For vi kan ta oss en pære innimellom vi også. Jeg syns denne var finslig og jeg syns den viste poenget veldig godt. Det er slik vi virker, det er slik folk oppfatter oss, og det må vi bare innse. Mange ganger går jo diskusjonene om hvor trist det er at ingen forstår slike interesser som florerer her inne og at folk rundt er trangsynte osv.
Her - i slike tilfeller som dette får vi se hvorfor... Og vi kan godt ta litt selvkritikk selv også uten at det gjør så mye.
Men klart, dersom det blir mye så er det også irriterende. For dette er liksom et fristed der vi med litt sære interesser har satt av plass til å diskutere disse sære tingene. Så tulling og kverulering trenger ikke akkurat spise opp forumet og ødelegge det.
Men akkurat denne - jeg syns den var fin jeg. Og det er ikke noe spesielt med dette spørsmålet i forhold til mange andre ting som blir spurt om på steder som dette.
Det er ikke alt som skjer fordi ånder vil ha tak i oss eller vil fortelle oss noe, noen ganger skjer ting bare fordi at de skjer. Kanskje fordi vi er syke, eller blir svimle fordi vi ikke har spist nok osv. Det er ikke til å skuffe under en stol at vi kan ha en tendens til å åndeliggjøre alt som skjer. Mister vi en kniv i gulvet så skylder vi på hjelpere som kødder med oss -
Atmi
Og - vi har litt godt av å se det, se hvordan vi høres ut til tider. For vi kan ta oss en pære innimellom vi også. Jeg syns denne var finslig og jeg syns den viste poenget veldig godt. Det er slik vi virker, det er slik folk oppfatter oss, og det må vi bare innse. Mange ganger går jo diskusjonene om hvor trist det er at ingen forstår slike interesser som florerer her inne og at folk rundt er trangsynte osv.
Her - i slike tilfeller som dette får vi se hvorfor... Og vi kan godt ta litt selvkritikk selv også uten at det gjør så mye.
Men klart, dersom det blir mye så er det også irriterende. For dette er liksom et fristed der vi med litt sære interesser har satt av plass til å diskutere disse sære tingene. Så tulling og kverulering trenger ikke akkurat spise opp forumet og ødelegge det.
Men akkurat denne - jeg syns den var fin jeg. Og det er ikke noe spesielt med dette spørsmålet i forhold til mange andre ting som blir spurt om på steder som dette.
Det er ikke alt som skjer fordi ånder vil ha tak i oss eller vil fortelle oss noe, noen ganger skjer ting bare fordi at de skjer. Kanskje fordi vi er syke, eller blir svimle fordi vi ikke har spist nok osv. Det er ikke til å skuffe under en stol at vi kan ha en tendens til å åndeliggjøre alt som skjer. Mister vi en kniv i gulvet så skylder vi på hjelpere som kødder med oss -
Atmi
Antall ord: 316
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Det kan være at meldingen er fullt ut seriøst ment, og at andre har misoppfattet den.
Derfor er tråden ikke flyttet... ( den overvåkes dog...)
Så får vi se utviklingen an.
Asbjørn
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2005 22:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Øresus?
metalish skrev:du høres veldig useriøs ut...blinke lille stjerne skrev:Ja, det har seg slik at jeg i det siste har vært plaget med at jeg plutselig får øresus når jeg ser i den sengen som oldemor hadde da hun levde. Den står nemlig på loftet og der har jeg PC-rom! Når jeg ser på den da så kommer det en sånn skurring i øret mitt, venstre øre. Kan det være fordi at, du skjønner oldemor hadde noe øreproblemer i venstre øre, ikke vet jeg men har det sammenheng tror du?
Kanskje hun ligger der og vil noe? at jeg skal sjekke øret, hva tror du??
Sist redigert av blinke lille stjerne på 01 Okt 2005 17:00, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 118
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Lokalisering: hedmark
pass kjeften din du tenker jeg.
Antall ord: 6
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Lokalisering: hedmark
misty-gutt skrev:Tror vi hadde egnet oss som moderatorer, metalish, hjertens enig med deg!metalish skrev:egentlig synes jeg alle disse blinke trådene burde bli slettet
Antall ord: 28
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Temaet er stengt ;
ikke minst pågrunn av kommentarer som kan tyde på at man ikke tar andre seriøst !
Antall ord: 20
Hide post links |