Bare sånn til opplysning så kan jeg faktisk føle på meg hvem som er og ikke er forskjellige steder, hvis dere skjønner hva jeg mener.
La oss ta mandag som eksempel: Jeg skulle på skolen som vanelig, og satt meg ned i en sofa mens jeg ventet på at timen skulle begynne.
Jeg viste ikke hvem av lærerne som var på skolen i dag, om noen av dem ikke var der.
Jeg kjente på meg at Linn-Mona ikke var tilstede, samme med Birthe-Frida.
Da jeg gikk inn til timen fikk jeg bekreftet at verken Linn-Mona eller Birthe-Frida var der.
Utrolig? Men sant. Jeg kan si deg en ting, dette er bare ett av tilfellene.
Det har skjedd så uhyre mange ganger at du har ikke hårstrå nok til å telle det.
Hehe.
Noen som har hatt lignende opplevelser? Dessuten pleier jeg å vinne i TV-pengespill, fordi jeg føler hvor gevinsten ligger i brettet. F.eks på Slå På Tråden på TVNorge. Der fikk jeg 50.000 rett i veska!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Nyttig!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2005 22:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2005 14:27
- 19
- Lokalisering: Care Avenue
Re: Nyttig!
Hørtes bra ut Kanskje du kan skrive ned hver gang du får sånne anfall om ting? Holde telling, sjekke hvor mange ganger det faktisk stemmer osv?blinke lille stjerne skrev:Bare sånn til opplysning så kan jeg faktisk føle på meg hvem som er og ikke er forskjellige steder, hvis dere skjønner hva jeg mener.
La oss ta mandag som eksempel: Jeg skulle på skolen som vanelig, og satt meg ned i en sofa mens jeg ventet på at timen skulle begynne.
Jeg viste ikke hvem av lærerne som var på skolen i dag, om noen av dem ikke var der.
Jeg kjente på meg at Linn-Mona ikke var tilstede, samme med Birthe-Frida.
Da jeg gikk inn til timen fikk jeg bekreftet at verken Linn-Mona eller Birthe-Frida var der.
Utrolig? Men sant. Jeg kan si deg en ting, dette er bare ett av tilfellene.
Det har skjedd så uhyre mange ganger at du har ikke hårstrå nok til å telle det.
Hehe.
Noen som har hatt lignende opplevelser? Dessuten pleier jeg å vinne i TV-pengespill, fordi jeg føler hvor gevinsten ligger i brettet. F.eks på Slå På Tråden på TVNorge. Der fikk jeg 50.000 rett i veska!
Antall ord: 212
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.
- Dexter Morgan
- Dexter Morgan
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Sep 2005 22:14
- 19
gammel
Les denne historien, skrevet av J. Hildursen
Da jeg var 13 år, gruet jeg meg fælt til å bli gammel.
Plutselig fikk jeg hetetokter og pustevansker. "En gang SKAL du dø", sa en eller annen stemme til meg, og jeg visste det. Jeg visste også at jeg aldri kom til å få et nytt liv etter dette, og det er jeg i og for seg glad for.
Hadde det vært gøy å gå rundt som en skygge? Skremme folk? Lyse opp rommet en natt når andre levende skal sove?
Nei, du. Ikke at jeg tror det går an heller, men min bestemor sa alltid at jeg kom til å få noen godnatt-besøk etter at hun hadde gått til graven.
Hun har enda ikke gått over til den andre dimensjon, nei, hun er ikke engang ferdig i dette livet. Takk, Gud.
Hun fortalte mye om hva et pensjonist-liv innebar. Hehe, etter å ha fortalt at det var veldig avslappende og koselig å sitte i en gyngestol og spise kaker hele dagen, spurten hun om jeg ikke misunnet hennes pensjonist-liv.
Uten å tenke meg om sa jeg "Hallo?? Nei?? Eh, nei!".
At jeg ikke tenkte meg om. Hun ble så såra at hun falt om. Jeg ringte ikke til doktorn, for jeg visste at hun uansett ville komme igjen. Hadde hun ikke lovet meg godnatt-besøk, kanskje?
Men hun våknet i alle fall opp etter 30 minutter. Men om det var liv nummer 2 eller fortsettelsen på hovedlivet, vites ikke. Ikke for meg. Eller jo. Altså, hun er jo ingen skygge, da. Hun er en helskinnet bestemor i 80-åra som akkurat nå sitter i sin kjære gyngestol og gynger frem og tilbake mens hun ser på fiskeakvariet sitt. Gullfiskene som hun selv synes er en bra medisin. Hun føler det godt å se på dem når hun har det vanskelig, som hun har når hun begynner å bekymre seg for neste liv.
Av og til når hun ikke får sove skriver hun ned planer for hva hun skal gjøre på i sitt liv som spøkelse. Her er en kopi av lista hennes:
1) Lese godnatt-eventyr til Lone-Birgitte (meg) hver natt
2) Dra på alle metallica-konsertene
3) Handle for mine barn
4) Snike meg inn på de stadige festene til naboen
5) Shoppe.
Spesielt Metallica-konsertene er et svært hett tema for henne. At hun faktisk kan gå på Metallica-konserter uten at andre ser henne og uten å betale de svindyre billettene, ja, DET er ikke dårlig!
Det hun derimot bekymrer seg svært mye til, er shoppingturene. Hun må jo ha nye klær og lommetørklær, men hun ville ikke stjele dem. Ingen kan jo se henne, så hun kan ikke gi pengene til kassadamen. Nei, det er noe hun grubler utrolig sterkt på i disse tider.
Men listen over metallica-konsertene er lang!
Da jeg var 13 år, gruet jeg meg fælt til å bli gammel.
Plutselig fikk jeg hetetokter og pustevansker. "En gang SKAL du dø", sa en eller annen stemme til meg, og jeg visste det. Jeg visste også at jeg aldri kom til å få et nytt liv etter dette, og det er jeg i og for seg glad for.
Hadde det vært gøy å gå rundt som en skygge? Skremme folk? Lyse opp rommet en natt når andre levende skal sove?
Nei, du. Ikke at jeg tror det går an heller, men min bestemor sa alltid at jeg kom til å få noen godnatt-besøk etter at hun hadde gått til graven.
Hun har enda ikke gått over til den andre dimensjon, nei, hun er ikke engang ferdig i dette livet. Takk, Gud.
Hun fortalte mye om hva et pensjonist-liv innebar. Hehe, etter å ha fortalt at det var veldig avslappende og koselig å sitte i en gyngestol og spise kaker hele dagen, spurten hun om jeg ikke misunnet hennes pensjonist-liv.
Uten å tenke meg om sa jeg "Hallo?? Nei?? Eh, nei!".
At jeg ikke tenkte meg om. Hun ble så såra at hun falt om. Jeg ringte ikke til doktorn, for jeg visste at hun uansett ville komme igjen. Hadde hun ikke lovet meg godnatt-besøk, kanskje?
Men hun våknet i alle fall opp etter 30 minutter. Men om det var liv nummer 2 eller fortsettelsen på hovedlivet, vites ikke. Ikke for meg. Eller jo. Altså, hun er jo ingen skygge, da. Hun er en helskinnet bestemor i 80-åra som akkurat nå sitter i sin kjære gyngestol og gynger frem og tilbake mens hun ser på fiskeakvariet sitt. Gullfiskene som hun selv synes er en bra medisin. Hun føler det godt å se på dem når hun har det vanskelig, som hun har når hun begynner å bekymre seg for neste liv.
Av og til når hun ikke får sove skriver hun ned planer for hva hun skal gjøre på i sitt liv som spøkelse. Her er en kopi av lista hennes:
1) Lese godnatt-eventyr til Lone-Birgitte (meg) hver natt
2) Dra på alle metallica-konsertene
3) Handle for mine barn
4) Snike meg inn på de stadige festene til naboen
5) Shoppe.
Spesielt Metallica-konsertene er et svært hett tema for henne. At hun faktisk kan gå på Metallica-konserter uten at andre ser henne og uten å betale de svindyre billettene, ja, DET er ikke dårlig!
Det hun derimot bekymrer seg svært mye til, er shoppingturene. Hun må jo ha nye klær og lommetørklær, men hun ville ikke stjele dem. Ingen kan jo se henne, så hun kan ikke gi pengene til kassadamen. Nei, det er noe hun grubler utrolig sterkt på i disse tider.
Men listen over metallica-konsertene er lang!
Antall ord: 493
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2005 14:27
- 19
- Lokalisering: Care Avenue
Hørtes bra ut..
Antall ord: 4
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.
- Dexter Morgan
- Dexter Morgan
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Festlig!
Antall ord: 1
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mai 2004 18:11
- 20
- Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
- Blitt takket: 1 gang
Det var fine egenskaper, fungerer de på Lotto også tro hmm.
Antall ord: 11
Amen
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Hikk....
Antall ord: 1
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |