En flink hunde psykolog kansje kan hjelpe, det fins vel slike i Oslo?
Ellers så får den vel holde seg inne etter mørkets frembrudd. Kansje..?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hund som er mørkredd fordi den ser ting
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Antall ord: 27
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2005 20:19
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Rælingen en plass
Er vel litt som med mennesker, det går sakte men sikkert over med tid. Prøv mange ganger å vis bikja de at det faktisk ikke alltid er noe farlig i mørket.
Antall ord: 33
Parkour for life!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Mai 2005 07:40
- 19
- Lokalisering: Steinkjer
Hmmm.... Ville eventuelt tatt kontakt med en god hundetrener....
Ellers så kanskje
* basic "alene-trening" - bare ute (la den være ute alene bare et minutt eller noe omgangen.... for så å utvide tiden)
* Vær ute med den og gjør noe gøy! Lek med favoritt leken, masse kos og ros og gjerne et lite "spor" med favoritt go'biten?
Iallefall rose masse og bruk tid på det. Det må bli en positiv opplevelse....
Om den er mørkredd inne kan du jo bare la et lys stå på.
Lykke til iallefall! Det er ikke enkelt med hunder som ikke alltid oppfører seg helt som vi kunne tenkt oss....Men vi får trøste oss med at det stort sett går over og så er det glemt
Ellers så kanskje
* basic "alene-trening" - bare ute (la den være ute alene bare et minutt eller noe omgangen.... for så å utvide tiden)
* Vær ute med den og gjør noe gøy! Lek med favoritt leken, masse kos og ros og gjerne et lite "spor" med favoritt go'biten?
Iallefall rose masse og bruk tid på det. Det må bli en positiv opplevelse....
Om den er mørkredd inne kan du jo bare la et lys stå på.
Lykke til iallefall! Det er ikke enkelt med hunder som ikke alltid oppfører seg helt som vi kunne tenkt oss....Men vi får trøste oss med at det stort sett går over og så er det glemt
Antall ord: 131
Hide post links |
Små vofser skal sove så sent.Spiritual Quest PPV skrev:Hun er bare det ifra klokka 03.30 til 05.30. Ellers er det aldri noe problem. Så jeg skjønner ikke hva det kan være.
[/img]
Hadde en katt en gang som plutselig kunne stirre på et punkt i løse luften. Lurte alltid på hva han så, men han virker aldri redd.
Den samme katten varslet meg om en brann en gang. Han lå i dyp søvn på fanget mitt mens jeg så på tv. Han satt seg brått opp og ble helt stiv. Stirret på noe bak meg. Da jeg snudde meg så jeg ikke noe spesiellt, men han var like stiv i blikket så jeg snudde meg en gang til. Da sto flammene opp fra en juledekorasjon og det spredde seg utrolig fort.
Vet ikke hvordan han oppdaget det, men det han kan ha luktet det tidlig.
Denne katten haddde også telepatisk kontakt med hunden vår. Han visste alltid når katten var på vei hjem og sa fra om det. Da hunden gikk mot døra var det bare å reise seg.
Dyra er rare og jeg har en mistanke om at de vet litt mer enn oss.
Antall ord: 206
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
Hm..dyr, spesielt hunder kan være vare for åndelig aktivitet, så siden den reagerer på samme tidspunkt, da er jo muligheten tilstede for at det kan være slik aktivitet i den tidsperioden om natten. Har hørt om slike tilfeller.Spiritual Quest PPV skrev:Hun er bare det ifra klokka 03.30 til 05.30. Ellers er det aldri noe problem. Så jeg skjønner ikke hva det kan være.
[/img]
Antall ord: 74
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Siden det er tidsbestemt, kan det være gammel energi som henger igjen.Spiritual Quest PPV skrev:Hun er bare det ifra klokka 03.30 til 05.30. Ellers er det aldri noe problem. Så jeg skjønner ikke hva det kan være.
[/img]
Har du lagt merke til om tidspunktet endrer seg med sommertid / normaltid ?
Ellers ville jeg sjekket litt om metoder å få renset "gjenganger-energier" -
Tror ikke det er noe annet enn energirester som viser seg til visse tider.
Utdrivelse vil sannsynligvis ikke virke, da det ikke er ånder, men restenergier...
( akkurat som en elektrisk ovn kan være varm lenge etter at ledningen er dratt ut... )
Asbjørn
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 13 Jul 2005 21:40
- 19
- Lokalisering: Eidsvoll
Ligesom asbjørn beskriver det, beskrev lilly det hjemme hos os, da blev vi altid vækket ved ca 2 tiden om natten av en som ligsom prikkede en på skuldren, og som jeg forstod var det nogle gamle mennesker fra 1200 tallet som hang igen, måske din hund oplever det samme og er bange, vores vovser var bange for det vi havede i huset.
Antall ord: 66
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
Hide post links |