Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skyggefolket
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Har sett skygger i øyenkroken ja, men har alltid trodd det var en hjelper. Høres spennende ut at det kan være noe annet! Om de hadde vært skrekkfilmond hadde vi ikke overlevd å sjå de vettu. Så la oss ikke se på de, og holde skrekkfilm-spiriten alive!
Antall ord: 50
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hadde noe i rommet mitt som peker mot det med Skyggefolk en periode.. Men vet egentlig ikke hva skyggefolk er akkurat... Ja, de oppstår i skygger, de gjemmer seg der det er mørkt i rommet.. men de har en tendens til å mørkne til litt mer enn det punktet i rommet egentlig er..
De er også feige har jeg erfaring med, de kommer helst når man tar en hvile, eller skal sove.. Lister seg fra i skyggene, men noenganger kan man se skygge fly over belyst punkt i rommet, da kan man jo lett se de men sant som du sier.. de kan sees i sidesynet ofte...
Har konfrontert mine, heldigvis er de borte.. stund siden jeg hadde noe slikt.. MEN vet ikke om det var "skyggefolk" akkurat.. definisjonen på skyggefolk er jo ikke bekreftet som nytt.. Men etter alle de episodene jeg har hørt og lest om de, så var det ganske store betydninger på at det var det jeg hadde værende her.. Veldig irriterende skapninger som tapper deg rett og slett for energi spesiellt når du sover.. som sagt.. feige..
De er også feige har jeg erfaring med, de kommer helst når man tar en hvile, eller skal sove.. Lister seg fra i skyggene, men noenganger kan man se skygge fly over belyst punkt i rommet, da kan man jo lett se de men sant som du sier.. de kan sees i sidesynet ofte...
Har konfrontert mine, heldigvis er de borte.. stund siden jeg hadde noe slikt.. MEN vet ikke om det var "skyggefolk" akkurat.. definisjonen på skyggefolk er jo ikke bekreftet som nytt.. Men etter alle de episodene jeg har hørt og lest om de, så var det ganske store betydninger på at det var det jeg hadde værende her.. Veldig irriterende skapninger som tapper deg rett og slett for energi spesiellt når du sover.. som sagt.. feige..
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jun 2005 00:39
- 19
Syns jeg ser sånne skygger i øyekroken ganske ofte. Tror det er den sorte katten, men neida, hun ligger og sover.. Men tusen takk for at du har gitt meg en så koselig teori på hva dette kan være.
Skal gå og legge meg snart - alene. Igjen.. takk!
Skal gå og legge meg snart - alene. Igjen.. takk!
Antall ord: 50
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Nøkken skrev:Hadde det vært fint om de hadde stoppet lenge nok til at jeg kunne se dem
DET ØNSKER DU IKKE !
A
Antall ord: 25
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- 19
- Kjønn:
Hm... Vær forsiktig med hva du ønsker ! Plutselig får du ønsket oppfylt....
Og NÅR det er oppfylt, har du kommet forbi point of no return....
A
Og NÅR det er oppfylt, har du kommet forbi point of no return....
A
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Jeg tror han mener at dette er ting man ikke skal leke med.Nøkken skrev:Hva mener du med.. no return
Blir jeg jaga resten av livet?
Hvis dette er negative krefter, så kan det få uanede konsekvenser, så ja..,hvem vet?
Tror jeg ville tatt det som et godt råd.
"..no return" tolker jeg som ingen vei tilbake, altså en uopprettelig skade.
Men jeg kan jo ta feil....eller...?
Antall ord: 72
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- 19
- Kjønn:
Hva bibelen sier er ikke nødvendigvis det som er rett...
Og Misty-Gutt skjønte hva jeg mente ;
Dette er ikke noe å leke med.
Hvilken vei det går når du dør, er en ting, men tenk og på resten av det livet du lever her.
For det er her du eventuelt vil slite med resultatet av ønsket....
Når du dør, spiller det jo ingen rolle ;
Iflg. bibelen går du til himmel eller helvete.
Går du til himmelen, er det ingen problem, går du til helvete - er det heller ingen problem, da er det andre ting som er værre...
Personlig tror jeg ingen av bibelens forklaringer er riktig slik vi har forstått den.
Og hvor vi havner etterpå, tror ikke jeg vi skal kalle for helvete...
DET er heller her vi er nå....
Nei, poenget mitt er at man skal ikke leke med ting man ikke vet hva er.
Hvis du får en håndgranat, og ikke vet hva det er for noe rart, hva skjer ? ( eller hva KAN skje ??)
Hva vi tror på spiller ingen rolle.
Om du tror at håndgranaten er ett leketøy, så finner du jo ut at den ikke er det sekunder etter at du har dratt ut splinten...
point of no return -> Det er ingen vei tilbake lenger... Det er forsent å snu...
Asbjørn
Og Misty-Gutt skjønte hva jeg mente ;
Dette er ikke noe å leke med.
Hvilken vei det går når du dør, er en ting, men tenk og på resten av det livet du lever her.
For det er her du eventuelt vil slite med resultatet av ønsket....
Når du dør, spiller det jo ingen rolle ;
Iflg. bibelen går du til himmel eller helvete.
Går du til himmelen, er det ingen problem, går du til helvete - er det heller ingen problem, da er det andre ting som er værre...
Personlig tror jeg ingen av bibelens forklaringer er riktig slik vi har forstått den.
Og hvor vi havner etterpå, tror ikke jeg vi skal kalle for helvete...
DET er heller her vi er nå....
Nei, poenget mitt er at man skal ikke leke med ting man ikke vet hva er.
Hvis du får en håndgranat, og ikke vet hva det er for noe rart, hva skjer ? ( eller hva KAN skje ??)
Hva vi tror på spiller ingen rolle.
Om du tror at håndgranaten er ett leketøy, så finner du jo ut at den ikke er det sekunder etter at du har dratt ut splinten...
point of no return -> Det er ingen vei tilbake lenger... Det er forsent å snu...
Asbjørn
Antall ord: 232
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Begynner å bli sent må snart køye,men..Nøkken skrev:Mulig..
Men siden jeg ikke tror eller vil ha noe med gud å gjøre, og disse skygge folkene hører til demonene(?)
Så er det vel uansett den veie jeg åker når jeg dør, er det ikke det bibelen sier da?
(vill tenking pågår)
Du er en ung man 23 år, disse tros spørsmålene kan du jo fundere over i lang tid, du har jo tiden foran deg, trenger ikke ta en avgjørelse over natten, hvem vet hva som skjer i fremtiden..
Men rådet mitt er at hvis dette er destruktive krefter, så hold deg unna, ikke søk imot det, selv om du nok kjenner dragningen i den rettningen.
Bare ment som et godt råd.
Så ønsker jeg deg en god natt, Nøkken
Antall ord: 145
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |