Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKvelningsfølelse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Kvelningsfølelse

Innlegg av karina »

I går kveld fikk jeg en sterk kvelningsfølelse da jeg satt på rommet mitt. Skremte meg litt, for jeg er ikke vant til slike negative ting i forbinnelse med ånder. Jeg vet at det er ånder i huset mitt, men de pleier ikke plage meg, gjøre meg oppmerksom på dem, ja, men ikke plage meg så det blir ubehagelig. Jeg snudde meg og ba ''det'' om å slutte, men det hjalp ikke. Jeg gikk ned en tur og det forsvant, og det kom ikke tilbake da jeg gikk og la meg. Kun da jeg satt ved skrivebordet mitt. Samtidig grøsset jeg stadig. Ekkelt. Misliker sånt.
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Usj, ja slikt er ekkelt! Rart at det kun var ved skrivebordet... Kanskje var det en spøkefuglånd eller noe....? :roll:
Antall ord: 21
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ånder er jo bare mennesker uten kropp. Det er naivt å ikke forvente negative ting. Selvfølgelig er det ekkelt, men det er endel av kaka. Masse negative følger for de med evner. Og uten selvfølgelig, men det går ofte hardt utøver medier.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Ja skjønner jo det Wiz, men greia er at i løpet av de 9 årene jeg har bodd her har jeg aldri opplevd noe negativt. Derfor syns jeg det er rart, og ekkelt og ikke minst helt nytt for meg. Mener at det ikke er naivt i det hele tatt. Har kun fornemmet vennlige ånder her. Ikke uvennlige i hvertfall. Kan det på noen måte ha kommet flere?
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links