Tidligereviste jeg et regnestykke, og kom fram til at spådommene for 2002 var skrevet i 2005.nattlyset skrev:Nei, det er jo så. Men om det er skrevet i forkant så er jo treffsikkerheten veldig bra. Men kjære folk, er det skrevet nå i "nyeste" tid, så stiller det seg annerledes ja!BA skrev:Hehe. Det er jo ikke vanskelig å ha høy treffsikkerhet når det skrives i ettertid.nattlyset skrev:Mye spennende lesning faktisk. På meg virker det som om hun har en ganske høy treffsikkerhet også. Men hvem er denne Ellie?
Fakta, teori & skepsis ⇒ Profetier
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Antall ord: 97
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Ja, jeg ser det nå, det regnestykket. Da er det iallefall ikke noe å rope hurra for!
Antall ord: 16
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Profetier
denne var interesang å lese nå etter alle disse år.
Antall ord: 9
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2009 08:21
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Oslo
Re: Profetier
en historiker er en profet i revers
Antall ord: 7
"The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing."
Hide post links |