Fakta, teori & skepsisProfetier

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

nattlyset skrev:
BA skrev:
nattlyset skrev:Mye spennende lesning faktisk. På meg virker det som om hun har en ganske høy treffsikkerhet også. Men hvem er denne Ellie?
Hehe. Det er jo ikke vanskelig å ha høy treffsikkerhet når det skrives i ettertid. :D
Nei, det er jo så. Men om det er skrevet i forkant så er jo treffsikkerheten veldig bra. Men kjære folk, er det skrevet nå i "nyeste" tid, så stiller det seg annerledes ja! :roll:
Tidligereviste jeg et regnestykke, og kom fram til at spådommene for 2002 var skrevet i 2005.
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
nattlyset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 22 Apr 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av nattlyset »

Ja, jeg ser det nå, det regnestykket. Da er det iallefall ikke noe å rope hurra for!
Antall ord: 16
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Profetier

Innlegg av Dj_Devil »

denne var interesang å lese nå etter alle disse år.
Antall ord: 9
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paåandy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2009 08:21
15
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo

Re: Profetier

Innlegg av paåandy »

en historiker er en profet i revers
Antall ord: 7
"The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links