Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hva er en orbe??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Mai 2005 21:27
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
hva er en orbe??
Flere av dere har forklart at små runde "lys" på fotografier er orber?
Hva er en Orbe?????
Hva er en Orbe?????
Antall ord: 17
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Hvis du søker litt på forumet, tror jeg du får opp endel stoff
Antall ord: 15
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jun 2005 02:13
- 19
Re: hva er en orbe??
Ja , det lurer jeg på og!virker som mange forveksler en sånn orbe med gjenferd..er det bare en refleksjon fra kameralinsa? hmm..??Piawatha skrev:Flere av dere har forklart at små runde "lys" på fotografier er orber?
Hva er en Orbe?????
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Blitt takket: 2 ganger
www.photographingtheparanormal.com/
Ellers finner du mere infor her: https://www.paran.no/b_story.php?id=425
Ellers finner du mere infor her: https://www.paran.no/b_story.php?id=425
Antall ord: 18
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
Orber slik de fleste her kjenner de fra fotografier, er partikler i luften som hele tiden er i bevegelse. Disse er spesielt godt synlig på bilder av den enkle grunn at blitsen lyser de opp, kombinert med kameraets HØYE lukkerhastighet. Dette kan være alt fra støvkorn til regndråper. Prøv å spray litt vann fra en sprayflaske og ta bilde av dusjen som svever i luften -woila, du har fanget en "orb" på et bilde. De blir mest tydelig om bakgrunnen er svart
Sist redigert av paraunormal på 18 Jun 2005 03:39, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 86
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Ja, eller det kan rett og slett være åndelige energier.. Men det er ikke helt det samme, selv om det kan ligne litt.. Bare litt..paraunormal skrev:Orber slik de fleste her kjenner de fra fotografier, er partikler i luften som hele tiden er i bevegelse. Disse er spesielt godt synlig på bilder av den enkle grunn at blitsen lyser de opp, kombinert med kameraets lave lukkerhastighet. Dette kan være alt fra støvkorn til regndråper. Prøv å spray litt vann fra en sprayflaske og ta bilde av dusjen som svever i luften -woila, du har fanget en "orb" på et bilde.
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Har du noen eksempler på åndelige energier på et bilde?ToneG skrev:Ja, eller det kan rett og slett være åndelige energier.. Men det er ikke helt det samme, selv om det kan ligne litt.. Bare litt..paraunormal skrev:Orber slik de fleste her kjenner de fra fotografier, er partikler i luften som hele tiden er i bevegelse. Disse er spesielt godt synlig på bilder av den enkle grunn at blitsen lyser de opp, kombinert med kameraets lave lukkerhastighet. Dette kan være alt fra støvkorn til regndråper. Prøv å spray litt vann fra en sprayflaske og ta bilde av dusjen som svever i luften -woila, du har fanget en "orb" på et bilde.
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, jeg har faktisk mange.. Men jeg tror ikke jeg vil bruke så mye energi på å overbevise deg. Fordi jeg er usikker på om du kan se det samme som jeg ser.. Da er det jo isåffall ganske bortkastet tid for min del å overbevise deg om at det faktisk er mere der enn ditt øye kan se.. Skjønner du hva jeg mener? Det er så slitsomt å overbevise skeptikere.. Men kanskje du får gleden av å oppdage det en gang... Det skal du ikke se bort ifraparaunormal skrev:Har du noen eksempler på åndelige energier på et bilde?ToneG skrev:Ja, eller det kan rett og slett være åndelige energier.. Men det er ikke helt det samme, selv om det kan ligne litt.. Bare litt..paraunormal skrev:Orber slik de fleste her kjenner de fra fotografier, er partikler i luften som hele tiden er i bevegelse. Disse er spesielt godt synlig på bilder av den enkle grunn at blitsen lyser de opp, kombinert med kameraets lave lukkerhastighet. Dette kan være alt fra støvkorn til regndråper. Prøv å spray litt vann fra en sprayflaske og ta bilde av dusjen som svever i luften -woila, du har fanget en "orb" på et bilde.
Antall ord: 207
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja jeg skjønner hva du mener, jeg er ikke naiv Du har helt rett, det er vanskelig å overbevise skeptikere, men det er også vanskelig å bli overbevist av som tror på underbeviste fenomener som beviste.ToneG skrev:Ja, jeg har faktisk mange.. Men jeg tror ikke jeg vil bruke så mye energi på å overbevise deg. Fordi jeg er usikker på om du kan se det samme som jeg ser.. Da er det jo isåffall ganske bortkastet tid for min del å overbevise deg om at det faktisk er mere der enn ditt øye kan se.. Skjønner du hva jeg mener? Det er så slitsomt å overbevise skeptikere.. Men kanskje du får gleden av å oppdage det en gang... Det skal du ikke se bort ifraparaunormal skrev:Har du noen eksempler på åndelige energier på et bilde?ToneG skrev:Ja, eller det kan rett og slett være åndelige energier.. Men det er ikke helt det samme, selv om det kan ligne litt.. Bare litt..paraunormal skrev:Orber slik de fleste her kjenner de fra fotografier, er partikler i luften som hele tiden er i bevegelse. Disse er spesielt godt synlig på bilder av den enkle grunn at blitsen lyser de opp, kombinert med kameraets lave lukkerhastighet. Dette kan være alt fra støvkorn til regndråper. Prøv å spray litt vann fra en sprayflaske og ta bilde av dusjen som svever i luften -woila, du har fanget en "orb" på et bilde.
Antall ord: 244
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Jada, jeg kan forstå skepsisen din.. Absolutt.. Men jeg forstår ikke hvorfor du er her på paranormal.. Hva slags glede gir det deg å henge rundt her med oss skrullinger som ser og opplever unormale ting?paraunormal skrev:Ja jeg skjønner hva du mener, jeg er ikke naiv Du har helt rett, det er vanskelig å overbevise skeptikere, men det er også vanskelig å bli overbevist av som tror på underbeviste fenomener som beviste.ToneG skrev:Ja, jeg har faktisk mange.. Men jeg tror ikke jeg vil bruke så mye energi på å overbevise deg. Fordi jeg er usikker på om du kan se det samme som jeg ser.. Da er det jo isåffall ganske bortkastet tid for min del å overbevise deg om at det faktisk er mere der enn ditt øye kan se.. Skjønner du hva jeg mener? Det er så slitsomt å overbevise skeptikere.. Men kanskje du får gleden av å oppdage det en gang... Det skal du ikke se bort ifraparaunormal skrev:Har du noen eksempler på åndelige energier på et bilde?ToneG skrev:Ja, eller det kan rett og slett være åndelige energier.. Men det er ikke helt det samme, selv om det kan ligne litt.. Bare litt..paraunormal skrev:Orber slik de fleste her kjenner de fra fotografier, er partikler i luften som hele tiden er i bevegelse. Disse er spesielt godt synlig på bilder av den enkle grunn at blitsen lyser de opp, kombinert med kameraets lave lukkerhastighet. Dette kan være alt fra støvkorn til regndråper. Prøv å spray litt vann fra en sprayflaske og ta bilde av dusjen som svever i luften -woila, du har fanget en "orb" på et bilde.
Noen av oss ser t.o.m det samme.. Hvordan skal du kunne forklare det? Sender vi telepatisk til hverandre da, slik at vi får de samme underbeviste fenomenene på netthinnen.. Jeg har vanskelig for å tro på det egentlig.. Kom med en god forlkaring på det så skal jeg revurdere hva jeg ser, føler og opplever.,.
Antall ord: 340
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
trur jeg slenger meg inn i denne diskusjonen ass.. paraunormal.. å se en orb på bilde er når du ser en slik orb plutselig går bak en støtte eller annet.. Som oftest er det støv eller vannpartikler som skaper dette, men de bildene der orben enten gir fra seg skygge eller går delvis bak gjenstnder er åndelige energier...
Håper det hjalp litt da Piawatha
Håper det hjalp litt da Piawatha
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Mai 2005 21:27
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
Vettu hva.. Ingen årsak.. Har nå lært litt her jeg..
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jun 2005 15:42
- 19
- Lokalisering: sandefjord
-