Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisCovid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
admin
Verifisert
Nettstedsansvarlig
Nettstedsansvarlig
Innlegg: 52
Startet: 04 Des 2002 11:31
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 23 ganger

Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av admin »

Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !
Se denne, og for meg betyr det at også kvakksina kan være..
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Morris »

Dum påstand, en pandemi er ubrukelig som våpen, hvis en da ikke med vilje vil skyte seg selv i foten?
https://no.wikipedia.org/wiki/Pandemi
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Asbjørn »

Dum påstand, en pandemi er ubrukelig som våpen, hvis en da ikke med vilje vil skyte seg selv i foten?
Dersom man ikke har en reell vaksine, og jeg tenker ikke da på den som ble distribuert til "vanlige folk", så er jeg enig.
Men når man bruker slikt som våpen, så sikrer man seg selv ( dvs WEF og andre), se videoen over!

A
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Morris »

Asbjørn skrev: 07 Jun 2023 23:18 Dersom man ikke har en reell vaksine, og jeg tenker ikke da på den som ble distribuert til "vanlige folk", så er jeg enig.
Men når man bruker slikt som våpen, så sikrer man seg selv ( dvs WEF og andre), se videoen over!

A
Så vidt jeg kan se startet pandemien før en reell vaksine var ferdig utviklet. Men det er jo enkelt å slenge ut påstander og feilinformasjon.
https://tidsskriftet.no/2020/09/kronikk ... t-covid-19
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av g.r.y »

På dette emnet, tror jeg at jeg kan ha en ting eller to å tilføye, for å si det sånn..
For ett eller annet sted ut på vårparten 2020, fant jeg ut jeg faktisk var innehaver av den DNA-koden hvis kopi den vaksinen (tilsynelatende) består av. På dette tidspunktet var det fremdeles etterlysninger etter donorer av blodplastma fra oss som var blitt utsatt for smitten uten å bli syke, så jeg fylte selvsagt ut et slikt sjema og fikk sent det av gårde. Nå skulle det imidlertid vise seg at de allerede hadde nok, slik at jeg ikke ble kontaktet, men non the less, var nok jeg denne donasjonsgreia mer bevisst enn folk flest. Da disse donoretterlysningene ble utlyst, var det nemlig ikke immunitet etter å ha vært syk de etterlyste, men oss som ikke ble syke tross at vi hadde fått i oss viruset; Ergo at vårt DNA allerede inneholdt den koden som fikk immunforsvaret til å gjenkjenne viruset før det rakk å gjøre skade.
- Et drøyt halvår etter blir altså disse vaksinene lansert med brask og bram, -og et påtakelig kort mellomrom, tatt i betraktning at det tross alt var flere uavhengige selskaper som lanserte hver sine vaksiner bygd på samme prinsipp; Modena, Johnson & Johnson, Pfizer... Enda mer påtakelig var det at dette viruset fikk ferdigstilt sin første mutasjon innen samme uke som vaksinen ble lansert, slik at gjenåpningen utsettes for første gang..
I det samme øyeblikk vaksinen er lansert, begynner så undermineringen av den naturlige immuniteten. Det går forbløffende fort før dette med naturlig, medfødt immunitet later til å ha blitt sveipet ut av tiden. Innen den første hestehoven lysner opp i grøftekanten, er den eneste formen for naturlig immunitet tilsynelatende den som avstedkommer etter å ha vært syk. - En immunitet som også den blir bagatellisert ved at den blir oppgitt å ha stadig kortere varighet, for så å reduseres til et minimum. Men det som VIRKELIG satte samtlige varsellamper på full guffe hos meg, var at det brått var blitt så at den imminiteten man fikk gjennom vaksinen også gjorde en mindre smittefarlig i hht å overføre viruset til andre!
Dette skurrer jo greit nok i seg selv, men når jeg på toppen av alt satt på det blodplastma de engang søkte etter over hele verden, og var vitne til at de pushet på som gale for å få prakket på meg et kunstig fremstilt RNA inneholdende en DNA-kode som jeg satt på originalen til! - Hvorav dette ble argumentert med at kopien av min egen kode hadde en tilleggsegenskap som eliminerte en som bærer, hvorav jeg var en egoist, -borderline morder, om jeg ikke lot meg injisere, så var det ikke lenger snakk om 'skurring', men noe det var nødt til å ligge noe tålig shady bak.
For ALDRI noensinne, i noen sammenheng, har en KOPI av noe lagt seg til flere egenskaper enn originalen!! Kopi betyr at det er et eksakt replika det er snakk om, og noen mulighet for at denne koden ev. konne være ilagt nye egenskaper på lab'en, ville tatt typ tiår å gjennomføre, så det var bare å skrinlegge med en gang! Om NOE skiller en kopi fra en original, er- og blir det at denne er hakket dårligere, ALDRI bedre. - Og det er jo ingen tvil om at dette her har FHI hatt en 100% visshet om hele veien..
Og jeg går fullstendig besjerk i hht research av alt fra virusets biologi til historikken rundt denne vaksinemodellen, for nå er jeg virkelig redd. Utkommet blir at jeg finner ut at all info rundt mutasjonene er reinspikket løgn fra ende til annen..
For det er nemlig for lengst en kjensgjerning at de virusmutasjoner av den typen C19 har sin tilhørighet, hvilket vil si luftbåren dråpesmitte med kort inkubasjonstid, som blir værende, er gitt å ha en økt smittbarhet kombinert med et MILDERE sykdomsforløp, -ergo lavere dødelighet enn sin forgjenger!! Dette følger virusets biologi!! - Og årsaken er som følger;
- Hvilke mutasjoner som tar over, avgjøres av prinsippet om artenes overlevelse, survival of the **.
Og det mest ugunstige utkommet for et virus av denne typen er at verten (altså den syke) dør. For en død skrott er fullstendig ubrukelig i hht å bringe arten videre. De puster jo ikke en gang, for ikke snakke om å hoste eller nyse!
Nest etter døden, er at verten er så syk at h*n ikke er istand til å sosialisere. Vedkommende ligger på enerom, for så at de uthostede dråper inneholdende neste generasjon faller til marken og dør i mangel på nye verter som puster de inn..
Hva som imidlertid er vinnermutanten her, er den som gir et sykdomsforløp tilsvarende en vanlig forkjølelse; Verten er up and about, samtidig som h*n hoster og nyser ut den neste generasjonen på steder hvor det finnes plenty av verter som puster de inn.. Dette er naturlov, så når de så skapte frykt for de nye mutasjonene, der det både ble pushet på for isolasjon for å hindre at de fikk overta for sin forgjenger, i tillegg til å presse på enda hardere for vaksinering, så var det ren og skjær løgn, misleding og gud vet hva. HVORFOR??? - Jeg har ikke den ringeste anelse. Men NOE er det, for det er nemlig alt for mange løgner og paradox til at det ikke ligger noe bak..
Men etter å ha gravd som en gal i 2 år til ende, er følgende de springende punkt slik jeg ser det;
- Bill Gates:
Dette er en fyr som har blitt verdens rikeste på lanseringen av et dataprogram han gir verden inntrykk av å være opphavsmannen til. Sannheten er imidlertid at han fikk tilranet seg originalversjonen av Windows for en slikk og ingenting. Dette er relevant fordi det sier alt om fyrens karakter, og hvordan denne bryter tvert med den humanitære mr. Goodguy -imaget han fronter..
- Uansett er det overhodet ingenting ved en programutvikler som kvalifiserer til en lederposisjon i selveste WHO. - Og når han ikke engang kan tilskrives å være programvareutvikler, så...
- Videre, er Gates hovedaksjonær i Pfizer, slik at hans iherdige påtrykk for å få folk til å la seg vaksinere både 2, 3 og 4 ganger, dermed avstedkom med at han var den på planeten som dro inn mest på dette vaksineprogrammet i kr. og øre, hvilket jo virkelig sier det meste. Her snakker vi gastronomiske summer..
- Men det økonomiske aspektet er faktisk ikke det mest shady i så måte, tro det eller ei; For Gates er nemlig også den som har gått hardest ut med at befolkningsveksten må stanses, og folketallet reduseres noe grassalt. - Altså har vi samme mann som pusher på vaksiner for å 'redde liv' som går i bresjen for å kutte folketallet med milliarder i løpet av et tiår eller to (la DEN få synke inn..)
- Altså.. Hva faen er det egentlig som foregår her!? For dette er så neimen ikke slutt, det er iallefall sikkert!..
Antall ord: 1196
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Asbjørn »

Jeg er med i etpar grupper på fac hvor det kommer frem litt av hvert.
Linka til innlegget der..

A
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Morris »

For å utvide forståelsen av hvordan en pandemi kan utarte seg uten menneskelig inngripen og fantasier, er det bare og lese om hvorfor og hvordan spanskesyken fikk et så drabelig grep på verden og drepte flere enn den forutgående 1. verdenskrig gjorde. Navnet på pandemien er misvisende siden spanskesyken ikke kom fra Spania, men fra USA. Den gang visste man ikke at sykdommen var et virus engang. Forskjellen mellom spanskesyken og korona epidemien er at spanskesyken tok livet av unge og arbeidsføre, så tar korona viruset livet av gamle og sårbare grupper.
Men uansett hvordan de forskjellige virus angriper, er der ingen utarbeidet vaksine på forhånd, og at man i dag vet at spanskesyken var et influensavirus kommer av at ofre som er blitt gravd opp og som permafrosten har bevart og kunne bli obdusert. Altså ingen konspirasjonsteorier angående utbrudd av pandemier – om det så var svartedauen det skulle handle om, så fikk en endelig bukt med den og etter noen hundre år – du verden hvor mange utarbeidede teorier det skulle finnes om en bare hadde visst om disse angående denne seige pandemien. Ingen vaksine… men til slutt ble det så få folk igjen at den nærmest tok livet av seg selv, et selvmord på det sosiale mønstret. Smitten forsvant da avstanden til smittebærerne ble for store.
https://www.uib.no/med/134361/%E2%80%93 ... rona-frykt
https://www.aftenposten.no/norge/i/43zx ... es-i-norge
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Asbjørn »

Morris skrev: 18 Jun 2023 12:06 Men uansett hvordan de forskjellige virus angriper, er der ingen utarbeidet vaksine på forhånd,
Viruset var allerede kjent fra tidligere, se videoen over.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Terra »

Jeg lurer litt på om jeg kan ha hatt covid før det ble kjent i og med at jeg er i en meget utsatt posisjon som jeg ikke kan utype mer per nå. Det vil si spesielt utsatt for smitte ;-) Jeg har også tatt 2 vaksiner mot covid som jeg ble så syk av at jeg nektet flere. Fikk Pfizer.

Nå så jeg dette i nyhetene i dag og deler derfor... Vet om flere som har blitt uventet syke med hjerteproblemer nå i denne tid. Ikke for 3 år siden, ikke om 3 år, men nå... Og det får en jo til å tenke...

Økning i nordmenn som dør av hjerte- og karsykdommer: – Bekymringsfullt

LINK : https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2023/06/18/195929340/okning-i-nordmenn-som-dor-av-hjerte-og-karsykdommer-bekymringsfullt
Antall ord: 139
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Asbjørn »

Det er nok umulig å svare på nå, men det er mange varianter av coronavirus, så det kan jo ha vært en annen "stamme".
Vet ikke om det finnes måter å finne det ut på.
Men forferdelig det som kommer frem i media nå !

A
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av g.r.y »

Terra skrev: 18 Jun 2023 21:03 Jeg lurer litt på om jeg kan ha hatt covid før det ble kjent i og med at jeg er i en meget utsatt posisjon som jeg ikke kan utype mer per nå. Det vil si spesielt utsatt for smitte ;-) Jeg har også tatt 2 vaksiner mot covid som jeg ble så syk av at jeg nektet flere. Fikk Pfizer.

Nå så jeg dette i nyhetene i dag og deler derfor... Vet om flere som har blitt uventet syke med hjerteproblemer nå i denne tid. Ikke for 3 år siden, ikke om 3 år, men nå... Og det får en jo til å tenke...

Økning i nordmenn som dør av hjerte- og karsykdommer: – Bekymringsfullt

LINK : https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2023/06/18/195929340/okning-i-nordmenn-som-dor-av-hjerte-og-karsykdommer-bekymringsfullt

Det fatale her er jo at vi aldri får vite hva som (eventuelt) avstedkommer disse vaksinene, og i hvilket omfang de har skadet! Det er jo vanskelig nok å få påvist sammenheng ved umiddelbare sykdom/plager, så det som måtte oppstå i etterkant vil jo passere i uvitenhet. - Iallefall hva oss vanlige folk angår..
- Kan ikke si annet enn at jeg er så himla lettet over at jeg ikke lot meg injisere av den vaksinen..
Antall ord: 224
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Terra »

g.r.y skrev: 06 Jul 2023 20:37
Terra skrev: 18 Jun 2023 21:03 Jeg lurer litt på om jeg kan ha hatt covid før det ble kjent i og med at jeg er i en meget utsatt posisjon som jeg ikke kan utype mer per nå. Det vil si spesielt utsatt for smitte ;-) Jeg har også tatt 2 vaksiner mot covid som jeg ble så syk av at jeg nektet flere. Fikk Pfizer.

Nå så jeg dette i nyhetene i dag og deler derfor... Vet om flere som har blitt uventet syke med hjerteproblemer nå i denne tid. Ikke for 3 år siden, ikke om 3 år, men nå... Og det får en jo til å tenke...

Økning i nordmenn som dør av hjerte- og karsykdommer: – Bekymringsfullt

LINK : https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2023/06/18/195929340/okning-i-nordmenn-som-dor-av-hjerte-og-karsykdommer-bekymringsfullt

Det fatale her er jo at vi aldri får vite hva som (eventuelt) avstedkommer disse vaksinene, og i hvilket omfang de har skadet! Det er jo vanskelig nok å få påvist sammenheng ved umiddelbare sykdom/plager, så det som måtte oppstå i etterkant vil jo passere i uvitenhet. - Iallefall hva oss vanlige folk angår..
- Kan ikke si annet enn at jeg er så himla lettet over at jeg ikke lot meg injisere av den vaksinen..
Ja, det er nok dessverre slik. Husker det kom frem at covid/korona hadde kommet enda tidligere til landet enn først antatt. Jeg var syk en måned eller to før det igjen... Så jeg tenker nok at jeg faktisk kan ha hatt smitten. Skikkelig vanskelig for å puste om natten særlig. Lå og formelig hev etter luft. Tenkte at er det nå jeg skal dø? Har aldri hatt noe slikt ved andre sykdomstilfeller som for eksempel influensa. Ikke på samme måten, nei. Så dette var noe helt nytt for meg. Og når du ikke kan unngå folk som reiser mye til utlandet og er i miljøer med rask og mye smitte så er det heller ikke umulig at jeg hadde det tidlig før de fleste visste om det i det hele tatt. Var en som fikk testet seg for virus, for trodde det var en hard influensa, og legen sa til vedkommende at de ikke visste hva det var, men at det var et meget hissig virus vedkommende hadde fått. De sa at det ikke var influensa. Og en måned eller to etterpå kom viruset til Norge... men det ble først kjent etter lang, lang tid... At mulig viruset allerede hadde kommet til Norge da...
Antall ord: 448
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Morris »

Huff, ja. Mange uforutsette ting hender uten at man får riktig vite hva som avstedkommer de forskjellige hendelsene - det blir liksom teoretiske spekulasjoner. Man kan bli utsatt for helt ukjente ting uten å vite hva det kan eller ikke kan ha vært.
Uforutsette sykdomsbilder er forutsagt i 5.Mos.28. (1-) 59 (velsignelser/ og / eller forbannelser.)
Sånn sett er verden noe utrygg, særlig om man reiser mye. Ingen medisin er beregnet å være tolerant for et hvert menneske da det er alt for mange ulike reaksjonsmønstre til å være det. Men uten å vite hvordan ens reaksjon ville være uten å ha prøvd medisinen hvis medisinen ikke på forhånd gir visse advarsler om forskjellige ting den kan reagere mot, vil en nok ikke på forhånd kunne vite noe om dennes. Jeg har alltid holdt meg frisk og har tatt Astrazeneca fire ganger uten noen form for reaksjon annet litt ømhet på vaksinasjonsstedet noen timer etterpå. Så for meg kunne det like gjerne vært en placebo?
https://forskning.no/menneskekroppen-me ... in/1003196
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Morris »

Asbjørn skrev: 18 Jun 2023 14:16
Morris skrev: 18 Jun 2023 12:06 Men uansett hvordan de forskjellige virus angriper, er der ingen utarbeidet vaksine på forhånd,
Viruset var allerede kjent fra tidligere, se videoen over.
Jeg ser sjelden på engelsktalende videoer uten teksting med mulighet for norsk oversettelse. Men det er neppe sikkert man får vite sannheten før alle steiner er snudd.
https://www.faktisk.no/artikler/zwx9v/f ... neskeskapt
Og så har man denne: https://www.nettavisen.no/nyheter/gigat ... 95-1220832
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Covid og SARS er VÅPEN , Modifisert coronavirus !

Innlegg av Asbjørn »

Morris skrev: 20 Jul 2023 12:09 Men det er neppe sikkert man får vite sannheten før alle steiner er snudd.
Det er nok riktig, - ikke minst fordi hemmelighold er en vesentlig del av dagens "politikk".
Se bare på en av de senere høringer, angående hemmelighold, her er svaret jeg sendte inn :
https://www.regjeringen.no/no/dokumente ... 187e2824cb
Selve høringen : https://www.regjeringen.no/no/dokumente ... id2970576/

Og DETTE er da den offentlige saken...
Merk at hemmelighold når det gjelder korona, og omliggende fakta, er hemmeligholdt :
https://www.nrk.no/norge/koronakommisjo ... 1.15376755

Med andre ord, slike saker unntaes offentlighet, og med det så gjemmer de mange stener vi aldri får snudd.
Med andre ord, vi får ikke vite, men - vi har mange indikasjoner på hva som skjer....

Så har vi "forretningshemmeligheter" - hvor laboratorium som jobber med virus holder ting hemmelig,
- offisielt "på grunn av industrispionasje" - men hadde vi visst hva de jobbet med, hadde disse laboratorium gjerne blitt nedlagt fordi vi ikke kan akseptere at man jobber med slike farlige saker, gjerne i tett befolkede områder.

Som "faktisk.no" skriver, så er det ikke bevist at noe laboratorium har trikset med et vanlig virus, og så laget en militær variant - altså et bio-våpen.
Når koronaviruset ( covid ) blusset opp, var det i starten snakk om to varianter av viruset, en mild influensa, som endel mennesker ikke engang oppdaget at de hadde, og en "militær variant" som sendte folk rett i respirator. Dette ble selvfølgelig avvist som oppspinn.>
Etterhvert kom det da også til varianter av disse virusene, med varierende sykdomsforløp.

Men - når vi ser nærmere på "faktisk.no" finner vi :
"Faktisk.no er et samarbeid mellom Dagbladet, VG, NRK, TV 2 Gruppen, Polaris Media og Amedia som skal «motvirke feilinformasjon, enten den er bevisst eller utilsiktet, ved å faktasjekke det offentlige ordskiftet og avdekke falske nyheter».[1] Samarbeidet ble offentliggjort 21. mars 2017, og nettstedet ble lansert 5. juli samme år."
https://no.wikipedia.org/wiki/Faktisk.no
Når vi da også vet at disse mediagigantene har en betydelig inntekt i pressestøtte, samt at vi ser hvordan visse ting kommer frem, mens andre saker ikke blir omtalt - så kan man lure på om det ligger en agenda bak..

Så min konklusjon er at vi nok har hatt flere forsøk med virusvarianter, forsøk direkte på befolkningen.
Det samme når det gjelder vaksiner, vi hadde plutselig flere forskjellige vaksiner, også innenfor de samme fabrikat, og med varierende virkning - om vaksina faktisk virket...
Merkelig at en vaksine normalt tar mange år å utvikle, mens her kom de etter ekstremt kort tid..
Så kan man begynne å lure, da mange snakker om vaksinedødsfall..:
https://www.vg.no/protokoll/jeg-skal-sk ... st/220983/

Så, Får vi noen gang sannheten frem ?
Jeg tipper NEI.
Hvorfor ? Jo av to grunner :
-Ansvar for skader - nei, det vil ingen ta på seg, derfor må ting holdes hemmelig,
- Det er VELDIG STORE PENGER i alt som omhandler dette, penga styrer.
og vi vet "forretningshemmeligheter" avsløres ikke...

Men - noen har tjent seg søkkrike på vaksiner, munnbind, sprit, osv...

A
Antall ord: 535

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links