Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsis3 år gammel jente forteller fra 10 forskjellige tidligere liv - reinkarnasjon

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

3 år gammel jente forteller fra 10 forskjellige tidligere liv - reinkarnasjon

Innlegg av Asbjørn »

3 år gammel jente forteller fra 10 forskjellige tidligere liv - reinkarnasjon
Og møtte sin datter fra siste liv :
tq1gRTs1y3Y
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: 3 år gammel jente forteller fra 10 forskjellige tidligere liv - reinkarnasjon

Innlegg av Terra »

Utrolig imponerende. Det styrker min tro på at vi blir reinkarnert.
Antall ord: 11
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Morris
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1078
Startet: 15 Nov 2012 14:05
11
Kjønn (valgfri): Humanoid ♂
Har takket: 380 ganger
Blitt takket: 550 ganger

Re: 3 år gammel jente forteller fra 10 forskjellige tidligere liv - reinkarnasjon

Innlegg av Morris »

Fantastisk!
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: 3 år gammel jente forteller fra 10 forskjellige tidligere liv - reinkarnasjon

Innlegg av g.r.y »

Bortsett fra at de historiske fakta som oppgis ved det første, er riv ruskende gale, så tok den seg opp med et kvantesprang fra liv nr 2. Greia med det første, er at pattedyrenes utvikling først skjøt fart ETTER den wipe-out følge kommentatoren oppgir skal være rett rundt svingen. For nettopp 250 millioner år siden, så inntreffer nemlig dette berømmelige nedslaget som fører til at dinosaurene praktisk talt elimineres, -en masseutryddelse med den følge at det er en liten museart som får 'carte blanc' til å bli utgangspunktet for den evolusjonen som har endt opp i samtlige av planetens pattedyrbestand. - Oss selvsagt inkludert.
Ergo er det no way in hell at noe prehistorisk menneske/menneskeape kan ha eksistert før minst 240 år senere! - Følgelig er det ingen primat what so ever som kan ha hatt noen konfrontasjoner med arter fra jurassic -æraen bortsett fra en og annen liten øgleart hvorav de vi ikke har klart å utrydde bevandrer planeten til dags dato.
Vanligvis, så er det jo ikke noe problem å skjønne hva som er ment å skulle kommuniseres ved slike feil, og henger meg derfor aldri opp i de heller. Men den her klarte jeg dessverre ikke å få noe som helst ut av, da de av en eller annen grunn backer opp den oppgitte tidsangivelsen med de dinosaurene som var rett ved å utslettes. Samtidig så avslutter de jo med at hun skal ha lokalisert disse hulene og sånt på forbløffende vis, hvilket gjør at jeg ble veldig nysgjerrig på hva som denne historien faktisk går ut på!
Den eneste tenkelige muligheten for at hun han ha eksistert som en av menneskets forfedre som ble jaget inn i hulen for 250 mill år siden, er at hun var en av de respektive stam-mus, har jeg rett og slett tatt meg den frihet å utelukke *haha* :D
Antall ord: 319
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links