Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserNoen tanker og råd?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Brigdig
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Feb 2018 21:53
6

Noen tanker og råd?

Innlegg av Brigdig »

Hei.
Jeg er nye her og vet ikke helt om dette er riktig sted. Jeg bare trenger å fortelle og kanskje få noen råd og tanker.

Jeg har alltid vært interessert i det alternative og åpen for at det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan se og tror.
For mange år siden var hos ett medium og fikk høre jeg hadde evner, men ikke var klar for de enda. Har også fått vite det av venner av mamma som har evner.
Etter mamma døde i fjor vår så har jeg begynt og føle at det er noen fler til stede hjemme. Jeg føler noen stå og se på meg i stua. Jeg føler at jeg ikke er alene. Det er ikke bare hjemme jeg føler det. Jeg føler også noen på skolen jeg jobber og sett skygger. På jobben er det også ei til som føler og ser det jeg gjør for det skjer som oftest når vi begge er tilstede der.
I går hjemme her så fikk jeg den følelsen igjen og så ut mot vindu der jeg føler det er noen, da så jeg mennskeskikkelser som tåkete. Begynner jeg å utvikle evnene mine? Hva kan jeg gjøre for å utvikle de mer? Noen tanker?

Dette ble veldig langt og håper det var forståelig.
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Noen tanker og råd?

Innlegg av Aviator »

Det kan godt hende at du har disse evnene naturlig i deg. Alle mennesker har disse evnene, men bare et fåtall åpner seg for dem og videreutvikler dem. De fleste bare stenger det ned. Siden du nevner at du begynte å merke at det var noen tilstede hos deg etter at moren din døde, så kanskje det er nettopp hun som er på besøk? Om du vil videreutvikle disse evnene så ville jeg anbefale deg å ta et mediumkurs. Norsk spiritualist forening (NSF) kjører blant annet slike kurs i Norge, som er fantastisk bra. Der har jeg selv gått slike kurs. Dem har også lokalavdelinger rundt om i landet. Jeg ville også anbefale å oppsøke en utviklingssirkel for mediumskap. Disse møtes gjerne en gang i uken og trener på disse ekstra sansene vi har. Og da kommer du også i kontakt med andre med samme interesse og kan utveksle erfaringer osv med. Hos NSF kan du også bli sertifisert medium etterhvert når du er kommet langt nok i din utvikling. Jeg lar være å dele link da jeg fikk en advarsel sist gang jeg gjorde det, men det er bare å søke dem opp i google.
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Brigdig
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Feb 2018 21:53
6

Re: Noen tanker og råd?

Innlegg av Brigdig »

Tusen takk for svar. Da skal jeg Google og sjekke ut litt. Kan godt være at det er mamma jeg føler, men tror det er noen andre også.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aviator
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 07 Feb 2018 00:35
6
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Noen tanker og råd?

Innlegg av Aviator »

Det kan være din mor, eller det kan være flere der. Jeg synes selv det er litt vanskelig når det er snakk om egen familie, siden man kjenner dem såpass godt.

Mediumskap og klarsyn er også en livslang lære og utviklingsprosess. Man blir aldri "ferdig utviklet". Det er stadig ting å lære og utvikle seg på. Og det er et veldig spennende tema. Det finnes også et nettbasert kurs med instruksjonsvideoer som jeg selv vil anbefale, som er fantastisk bra og veldig pedagogisk fremlagt. Av et engelsk medium som heter Martin Twycross, han har bakgrunn fra Arthur Findlay college i england og jobber som spirituelt medium og healer. Men jeg vil først anbefale å ta et vanlig mediumkurs med lærer først. Det får du mest igjen for i begynnelsen. Etter dårlig erfaring fra tidligere med å dele så mye linker og slikt her, så får du heller kontakte meg på pm, hvis du trenger linker eller forslag til f.eks gode bøker etc innenfor temaet. Mediumskap og klarsyn er fantastisk spennende og givende. Masse lykke til! :)
Antall ord: 186

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links