Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Litt forsinket, så som plaster på såret skal du få to kort for prisen av ett :D Jeg trekker ett tarotkort og ett dyreorakelkort:

Tarotkortet viser til gjenfødelse. Du har gått gjennom fortiden din, sett feilene dine og lært masse. Det er denne visdommen som ligger til grunn for at du nå går gjennom en gjenfødelse. Kortet gir klar beskjed om at du nå virkelig kan feire og glede deg over at fornyelse og potensiale vil prege livet ditt. Mulighetene ligger foran deg! Se potensiale der andre ser hindringer, se spennende utfordringer der andre ser uoverkommelige hindre, og stol på at du får det til.
Du har lært fra erfaring og har måttet tålt en del motgang i fortiden, og noen ganger har du måttet kjempe for å overleve. Alt dette har gjort deg klokere, sterkere og mer effektiv. Grip mulighetene og form fremtiden din sånn som du vil ha den. Nå har du sjansen!

Til slutt noen ord fra enhjørningen: Bruk tid på dine kreative kunster og gjør dem til en prioritering i hverdagen! Jobb med uttrykk som betyr noe for deg og gir mening for deg, bruk din lidenskap. Det er ikke målet med det du gjør som er viktig, men selve prosessen. Det er prosessen som er magisk og ved å fordype deg i gleden over å skape vil du også bli fornøyd med resultatet. Uansett om dette er en hobby eller noe du kan tjene litt penger på, er det viktig at du aldri lar pengene bli grunnlaget for å skape, for da kan du miste den kreative pulsen i deg, selve grunnlaget for skaperkraften som driver deg fremover. Skulle du bli stående fast og begynne å tvile på deg selv og dine evner, så la deg inspirere av barn og deres uskyldige og uredde holdning til verden. Slipp deg løs, ha det gøy og la ditt indre barn uttrykke seg!
Antall ord: 329
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:Litt forsinket, så som plaster på såret skal du få to kort for prisen av ett :D Jeg trekker ett tarotkort og ett dyreorakelkort:

Tarotkortet viser til gjenfødelse. Du har gått gjennom fortiden din, sett feilene dine og lært masse. Det er denne visdommen som ligger til grunn for at du nå går gjennom en gjenfødelse. Kortet gir klar beskjed om at du nå virkelig kan feire og glede deg over at fornyelse og potensiale vil prege livet ditt. Mulighetene ligger foran deg! Se potensiale der andre ser hindringer, se spennende utfordringer der andre ser uoverkommelige hindre, og stol på at du får det til.
Du har lært fra erfaring og har måttet tålt en del motgang i fortiden, og noen ganger har du måttet kjempe for å overleve. Alt dette har gjort deg klokere, sterkere og mer effektiv. Grip mulighetene og form fremtiden din sånn som du vil ha den. Nå har du sjansen!

Til slutt noen ord fra enhjørningen: Bruk tid på dine kreative kunster og gjør dem til en prioritering i hverdagen! Jobb med uttrykk som betyr noe for deg og gir mening for deg, bruk din lidenskap. Det er ikke målet med det du gjør som er viktig, men selve prosessen. Det er prosessen som er magisk og ved å fordype deg i gleden over å skape vil du også bli fornøyd med resultatet. Uansett om dette er en hobby eller noe du kan tjene litt penger på, er det viktig at du aldri lar pengene bli grunnlaget for å skape, for da kan du miste den kreative pulsen i deg, selve grunnlaget for skaperkraften som driver deg fremover. Skulle du bli stående fast og begynne å tvile på deg selv og dine evner, så la deg inspirere av barn og deres uskyldige og uredde holdning til verden. Slipp deg løs, ha det gøy og la ditt indre barn uttrykke seg!
Jammen det var da en god deal :-D Tusen takk Svartepus, dette ga mening. :wx
Antall ord: 345
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Asbjørn »

Jobb for meg fremover ?
Og evt andre ting som dukker opp i kortene ? ;)

A
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vj88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 27 Sep 2017 18:34
6

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av vj88 »

Heisann! Jeg har ikke rukket å bli veldig aktiv her enda, men jeg er veldig opptatt av å legge tarot. Det ville vert interessant å se hva som kom frem om jeg spørte her.
Jeg vil vite om jeg er på rett spor etter en rekke valg jeg har tatt i de siste månedene av livet mitt om det trengs ett spesifikt spørsmål.
Jeg håper på svar, da jeg vil se hvordan mine legg matcher andres.
mvh
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Asbjørn skrev:Jobb for meg fremover ?
Og evt andre ting som dukker opp i kortene ? ;)

A
Kortet sier ikke noe om konkret arbeidsområde så hvilken jobb du eventuelt har fremover kan jeg ikke si noe om. Men kortet nevner noe om en voldsom reaksjon så det er ett eller annet som skjer snart. Noe plutselig. Dette kan ha noe med psykiske reaksjoner å gjøre, mer enn en faktisk fysisk hendelse/reaksjon. Det er knyttet til ideologi så kanskje du engasjerer deg i noe du brenner veldig for. Kortet sier også at du muligens er i en periode i livet der du er ekstra opptatt av å være litt opprørsk, kjempe for det du tror på og vise engasjement i saker som er viktige for deg. Det sier også noe om et møte med likesinnede, og det å bli inspirert av hverandre. Kortet ber deg om å tenke på hva du trenger å engasjere deg i, hva som er viktig for deg. Du må likevel ikke glemme å stille spørsmålet om hvor du muligens kan ha blitt feilinformert.
Antall ord: 179
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

vj88 skrev:Heisann! Jeg har ikke rukket å bli veldig aktiv her enda, men jeg er veldig opptatt av å legge tarot. Det ville vert interessant å se hva som kom frem om jeg spørte her.
Jeg vil vite om jeg er på rett spor etter en rekke valg jeg har tatt i de siste månedene av livet mitt om det trengs ett spesifikt spørsmål.
Jeg håper på svar, da jeg vil se hvordan mine legg matcher andres.
mvh
Et vanskelig og veldig vidt spørsmål, men jeg får se hva jeg får ut av kortene...

Ironisk nok får jeg opp kortet for usikkerhet, så ingen tvil om at du er veldig usikker ;)
Det er mye som tyder på at denne usikkerheten er grunnløs, og bare gir deg unødvendige bekymringer og grubling. I stedet for å spørre om du er på rett spor, bør du heller spørre deg selv hvorfor du tviler på deg selv. Er det noe du angrer på? Bærer du på traumer fra fortiden? Har du dårlig samvittighet for det du har gjort og sagt? Uansett er løsningen å godta de valgene du har gjort og gi slipp på fortiden. Du gjorde det som var riktig for deg der og da, og nå bør du heller lære av det du har gjort og gå videre. Uten anger eller tvil!
Du er på riktig spor, så på tide å fortsette videre fremover, uansett hva andre måtte mene om de valgene du tar.
Antall ord: 258
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Et lite hjertesukk fra Terra ;-)
Til dere som er så heldige å få en gratis spådom eller at noen trekker et kort for dere eller what ever... Jeg er sikker på at den som er så snill å gjør dette for dere hadde blitt glad for et takk eller om så bare at en trykker på "liker-knappen" for å vise at en setter pris på at noen tar seg tid og er så vennlig å gjøre noe for å glede andre uten å vente seg noe igjen for det.

Mvh. Terra :-)
Antall ord: 89
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Hei Svartepus!

Tenkte at jeg skulle gi deg litt tilbakemelding her. Du har spådd meg så riktig hver gang i denne tråden, det stemte sist også. Jeg har vært veldig kreativ i det siste! :klemme

Jeg skal til legen på onsdag, lurer på hvordan det går. Kan du trekke et kort eller noe for det tror du?
Jeg tror ikke det er noe farlig, men en sjekk er på sin plass. Og jeg lurer på om jeg blir videresendt til videre utredning eller om fastlegen kan finne ut av det. Jeg kommer med tilbakemelding så fort jeg vet mer. Håper selvfølgelig at jeg er helt frisk og at de ikke finner noe galt... men man bekymrer seg jo når en ikke vet hva ting kommer av. :roll:

Hilsen Terra
Antall ord: 134
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev:Hei Svartepus!

Tenkte at jeg skulle gi deg litt tilbakemelding her. Du har spådd meg så riktig hver gang i denne tråden, det stemte sist også. Jeg har vært veldig kreativ i det siste! :klemme

Jeg skal til legen på onsdag, lurer på hvordan det går. Kan du trekke et kort eller noe for det tror du?
Jeg tror ikke det er noe farlig, men en sjekk er på sin plass. Og jeg lurer på om jeg blir videresendt til videre utredning eller om fastlegen kan finne ut av det. Jeg kommer med tilbakemelding så fort jeg vet mer. Håper selvfølgelig at jeg er helt frisk og at de ikke finner noe galt... men man bekymrer seg jo når en ikke vet hva ting kommer av. :roll:

Hilsen Terra
Hyggelig å høre! :)

Jeg trakk "livsfundamentet". Ut i fra ditt spørsmål, tolker jeg kortet dithen at du må være flink til å forklare legen nøye hva som plager deg. Kortet står for det å få ut det du har i hodet, det å klare å formidle det du tenker. Kanskje gjelder dette også for deg selv, at eventuelle planer om endringer i livet blir gjort.
Jeg trakk liksågodt et orakelkort også for å prøve å utfylle svaret, men isbjørnen sier faktisk mye av det samme: du må si det som det er og ikke være redd for å stille spørsmål eller be om det du trenger. Kanskje dette betyr at du selv må stå på kravene og be om å bli henvist eller få ekstra undersøkelser/tester dersom legen er litt vrang? Isbjørnen svarer ikke på hvordan resultatet av timen blir, men du rådes til å stille med et åpent sinn og en fin blanding av "uskyldig barnesinn og en krigers sjel".
Antall ord: 303
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev:Hei Svartepus!

Tenkte at jeg skulle gi deg litt tilbakemelding her. Du har spådd meg så riktig hver gang i denne tråden, det stemte sist også. Jeg har vært veldig kreativ i det siste! :klemme

Jeg skal til legen på onsdag, lurer på hvordan det går. Kan du trekke et kort eller noe for det tror du?
Jeg tror ikke det er noe farlig, men en sjekk er på sin plass. Og jeg lurer på om jeg blir videresendt til videre utredning eller om fastlegen kan finne ut av det. Jeg kommer med tilbakemelding så fort jeg vet mer. Håper selvfølgelig at jeg er helt frisk og at de ikke finner noe galt... men man bekymrer seg jo når en ikke vet hva ting kommer av. :roll:

Hilsen Terra
Hyggelig å høre! :)

Jeg trakk "livsfundamentet". Ut i fra ditt spørsmål, tolker jeg kortet dithen at du må være flink til å forklare legen nøye hva som plager deg. Kortet står for det å få ut det du har i hodet, det å klare å formidle det du tenker. Kanskje gjelder dette også for deg selv, at eventuelle planer om endringer i livet blir gjort.
Jeg trakk liksågodt et orakelkort også for å prøve å utfylle svaret, men isbjørnen sier faktisk mye av det samme: du må si det som det er og ikke være redd for å stille spørsmål eller be om det du trenger. Kanskje dette betyr at du selv må stå på kravene og be om å bli henvist eller få ekstra undersøkelser/tester dersom legen er litt vrang? Isbjørnen svarer ikke på hvordan resultatet av timen blir, men du rådes til å stille med et åpent sinn og en fin blanding av "uskyldig barnesinn og en krigers sjel".
Tusen takk Svartepus, det stemmer godt med det jeg selv tenker om saken... :flower
Antall ord: 318
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

En liten tilbakemelding her fra meg. Da er prøver tatt og sent inn. Legen skremte meg mer enn å berolige. Det så og hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Kommer nok til å be om videre hjelp hos spesialist om ikke det skjer automatisk når svaret på prøvene kommer inn. Noe er galt, men håper det ikke er farlig. Jeg la kort for det selv etter legebesøket og de sier at det ikke vil ta livet av meg, at det vil gå bra og sannsynligvis er det ikke noe farlig, men noe som kan gå over av seg selv. Prøver å tenke positivt, men kjenner jeg er redd. Ingen god følelse, men har jo vært der noen ganger før, og som regel har en jo overlevd, og ting var kanskje ikke så ille som en hadde trodd. Men gang på gang har jeg opplevd at å legge kort for det en er redd for kan vise seg å være til trøst og gagn.

Tar gjerne et kort for prøveresultatet om du har tid nå i julestria?
Antall ord: 186
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: Tar gjerne et kort for prøveresultatet om du har tid nå i julestria?
Jeg sender deg melding :)
Antall ord: 20
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev: Tar gjerne et kort for prøveresultatet om du har tid nå i julestria?
Jeg sender deg melding :)
Hei igjen du, da var prøven helt fin! Synes kortene du har lagt underveis for meg har stemt godt på hele prosessen. Skal videre til mer utredning men tror ikke de finner noe galt siden alt ser fint ut så langt. Så igjen, tusen takk for hjelp og støtte under en særs vanskelig tid. :blomster
Antall ord: 79
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: Hei igjen du, da var prøven helt fin! Synes kortene du har lagt underveis for meg har stemt godt på hele prosessen. Skal videre til mer utredning men tror ikke de finner noe galt siden alt ser fint ut så langt. Så igjen, tusen takk for hjelp og støtte under en særs vanskelig tid. :blomster
You're ytterst welcome! :)
fin_dag
Antall ord: 63
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Minsinn »

Er Svartepusens tilbud fortsatt åpent, så vil Minsinn gjerne også ha et kort :*
Antall ord: 13
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links