Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Hei, jeg vil spå.

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Terra »

Hei Mariel, spår du fortsatt? :)

Hvis du gjør det, kan du se om Thelema tarotkortene som jeg bestilte på Tanum for 2 uker siden noen gang kommer?

Og om du ser når de eventuelt kommer?
Antall ord: 38
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Terra »

Terra skrev:Hei Mariel, spår du fortsatt? :)

Hvis du gjør det, kan du se om Thelema tarotkortene som jeg bestilte på Tanum for 2 uker siden noen gang kommer?

Og om du ser når de eventuelt kommer?
Ville bare si ifra at jeg nå har fått beskjed fra Tanum at kortene er på vei til meg, så da trenger du ikke spå meg om dette Mariel ;)
Antall ord: 70
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av g.r.y »

Du traff så innmari bra på den 'fortid-nåtid-fremtid' -greia som du gjorde i vinter, så jeg lurte på om det var muligheter, og du har tid/anledning for et legg ang. hvorvidt jeg burde 'følge drømmen', eventuelt i hvilken grad jeg bør gå inn for dette?
Altså; Vil best mulig utkomme for meg være;

A) Å gå 'all in', hvorav risikoen som følger er at det 'gjevne & gode' livet (tryggheten i velferden og det en har) i større eller mindre grad går tapt, mens jeg på den andre siden kan premieres med den selvrealiseringen folk flest savner dersom det lykkes?

B) Jobbe med meg selv for å få fokuset konsentrert om å dette pris på/være takknemmelig for det jeg har istedet for å bruke energi på- og risikere trygghet for å jage en drøm?

C) En mellomting mellom disse, a-la hvor drømmene ikke forkastes, men ses om de kan gjennomføres i en mindre skala, for å bruke det uttrykket? -Muligheten for å vinne 'jackpot' ved å nå helt til den ypperste topp av behovspyramiden vil muligens bortfalle, og denne reduseres derav til et håp om å få klyvet seg opp til det nest øverste trinnet, samtidig som risikoen for at noe skal gå tapt er vesentlig mindre..

På forhånd takk :)
Antall ord: 219
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

g.r.y skrev:Du traff så innmari bra på den 'fortid-nåtid-fremtid' -greia som du gjorde i vinter, så jeg lurte på om det var muligheter, og du har tid/anledning for et legg ang. hvorvidt jeg burde 'følge drømmen', eventuelt i hvilken grad jeg bør gå inn for dette?
Altså; Vil best mulig utkomme for meg være;

A) Å gå 'all in', hvorav risikoen som følger er at det 'gjevne & gode' livet (tryggheten i velferden og det en har) i større eller mindre grad går tapt, mens jeg på den andre siden kan premieres med den selvrealiseringen folk flest savner dersom det lykkes?

B) Jobbe med meg selv for å få fokuset konsentrert om å dette pris på/være takknemmelig for det jeg har istedet for å bruke energi på- og risikere trygghet for å jage en drøm?

C) En mellomting mellom disse, a-la hvor drømmene ikke forkastes, men ses om de kan gjennomføres i en mindre skala, for å bruke det uttrykket? -Muligheten for å vinne 'jackpot' ved å nå helt til den ypperste topp av behovspyramiden vil muligens bortfalle, og denne reduseres derav til et håp om å få klyvet seg opp til det nest øverste trinnet, samtidig som risikoen for at noe skal gå tapt er vesentlig mindre..

På forhånd takk :)
Hei. Jeg har lagt et tarotopplegg på 10 kort. Det er viktig i denne tiden i livet ditt at du kan ta meg det fremover at du er selvstendig. I hvertfall så er dette i ferd med å skje i livet ditt at du blir mer og mer selvstendig. Det er en ektemann fra fortiden din som kommer opp som en knekt. Han ligger opp ned. Han kan motarbeide den selvstendigheten du prøver å oppnå. Men du er i litt "skremsel" når det gjelder en autoritær person og slipp de skremselen så blir selvstendigheten mye større. Fortiden din vet ikke hvorfor jeg skriver det, 8 år med avhengighet til noe. Kanskje til en person. I så fall slipp den personen og selvstendigheten blir større. Det er noe i kortene som sier 1 år som er mistet og du fikk dårlig selvbilde? Men jeg tror du vil bli selvstendig og se på deg selv som det at det skal være selvbildet ditt. Om andre ikke ser på deg som selvstendig så se likevel på deg selv som det. Fremtidskortet er begrenes konge; du kommer ikke til å mangle noen ting, du vil alltid ha brød og vann. Det du har fryktet sier kortene er økonomisk "krise". Kortene sier så om dette at den objektive situasjonen utenfra er at det er rettferdighet i alt det som sees. På det du håper kommer det opp kort; dronning sverdenes- at du kommer til å hogge som dronning med et sverd. Det siste kortet er djevelen og kortet forteller meg at du ikke skal ta morgendagen for gitt, men våkne opp med et smil.
Antall ord: 498

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Surrender
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 30 Okt 2016 14:03
7
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 1 gang

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Surrender »

Spå gjerne for meg :)
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
evøy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 42
Startet: 21 Feb 2009 14:48
15
Blitt takket: 6 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av evøy »

Hei, jeg vil også gjerne bli spådd hvis du har tid.
Lurer mest på mellommenneskelige forhold.
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Terra »

Jeg ønske meg en helt generell spådom om du orker flere, Mariel. Men ikke føl deg presset til å spå om du ikke har tid eller lyst ;)
Antall ord: 28
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:Jeg ønske meg en helt generell spådom om du orker flere, Mariel. Men ikke føl deg presset til å spå om du ikke har tid eller lyst ;)
Hei. Jeg har laget ei side som heter * * *

Endret: Innlegget er endret !
Det er ikke tillatt med reklame uten avtale med paranormal.no !
Les reglene våre !

Admin
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Svartepus »

Hvis du fremdeles spår her inne, vil jeg gjerne ha en liten spådom om helse. På forhånd tusen takk ;)
Antall ord: 22
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Terra skrev:Jeg ønske meg en helt generell spådom om du orker flere, Mariel. Men ikke føl deg presset til å spå om du ikke har tid eller lyst ;)
Hei. Jeg har lagt et bordlegg med tarotkort. Det kommer frem på deg at du har grått i tre dager over at en ved siden av deg har mistet kontrollen over økonomien. På fortiden til dere to står det i kortet på fortid at du har blitt såret seks ganger. På nåtiden står det at du når toppen og på fremtiden står det i kortet at det blir litt av en oppstandelse. Jeg har et hjelpekort i bordlegget og kortet er livets hjul at du må ta et valg.

Mvh. Mariel
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Terra »

Mariel skrev:
Terra skrev:Jeg ønske meg en helt generell spådom om du orker flere, Mariel. Men ikke føl deg presset til å spå om du ikke har tid eller lyst ;)
Hei. Jeg har lagt et bordlegg med tarotkort. Det kommer frem på deg at du har grått i tre dager over at en ved siden av deg har mistet kontrollen over økonomien. På fortiden til dere to står det i kortet på fortid at du har blitt såret seks ganger. På nåtiden står det at du når toppen og på fremtiden står det i kortet at det blir litt av en oppstandelse. Jeg har et hjelpekort i bordlegget og kortet er livets hjul at du må ta et valg.

Mvh. Mariel
Hei, og tusen takk for spådommen Mariel!

Hei. Jeg har lagt et bordlegg med tarotkort. Det kommer frem på deg at du har grått i tre dager over at en ved siden av deg har mistet kontrollen over økonomien.

Jeg lurer på om denne gjelder to personer rundt meg. Den ene har vært syk og ligget på sykehus i tre dager og jeg har vært veldig bekymret, dog har jeg ikke grått over det så det er bekymring det viser her tror jeg. Det andre er en som kjøper alt for mye klær, har skapet fullt og enda kjøper mer men ikke bruker det en gang… Økonomien blir jo ikke bedre av det akkurat nei, så det stemmer.

På fortiden til dere to står det i kortet på fortid at du har blitt såret seks ganger.
Ja, det stemmer nok det.

På nåtiden står det at du når toppen og på fremtiden står det i kortet at det blir litt av en oppstandelse. Jeg har et hjelpekort i bordlegget og kortet er livets hjul at du må ta et valg.

Dette blir jo spennende å se, og valg jeg må ta, er det nok fremover så her har du helt rett. Den oppstandelsen er noe jeg går og venter på og håper på ja. Har blitt spådd det av andre også.

Flink er du! :sunny
Antall ord: 370
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mariel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 71
Startet: 17 Jan 2016 12:21
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Blitt takket: 24 ganger

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Mariel »

Jeg Spår ikke her lenger for jeg kan desverre ikke å spå i kort.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hei, jeg vil spå.

Innlegg av Terra »

Mariel skrev:Jeg Spår ikke her lenger for jeg kan desverre ikke å spå i kort.
Du er da så flink til å spå. Det er flere som du har spådd som har gitt deg gode tilbakemeldinger, meg selv iberegnet. Du har truffet godt på så mye :vink
Om du ikke hadde hatt noe å fara med her så hadde nok ikke flere av oss spurt deg om å bli spådd gjentatte ganger ;)
Ha tro på deg selv vennen :sunny
Antall ord: 77
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links