Universet & dets hemmeligheter ⇒ 5 planeter i rett linje!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 543 ganger
- Blitt takket: 574 ganger
5 planeter i rett linje!
Fra 20 januar, blir de 5 planeter som er synlige med det blotte øye liggende i rett linje på himmelen i en måneds tid!
Antall ord: 25
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Re: 5 planeter i rett linje!
Flott, da er det bare å vente på klarvær.g.r.y skrev:Fra 20 januar, blir de 5 planeter som er synlige med det blotte øye liggende i rett linje på himmelen i en måneds tid!
Antall ord: 38
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 11
Ja, jeg har hatt så sykt uflaks med det der opp gjennom årene, så en skulle nesten ikke tro det var mulig. -Men dette fenomenet har jo heldigvis en viss varighet, så om det så skulle bli tett tåke & regn 30 dgr i strekk, så er det i allefall vesentlig bedre tid & rom for å få dratt av gårde til et sted med klar himmel..
Antall ord: 66
~ Gry ~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
Ganske så typisk når det er noe spesielt å se på natthimmelen. Mr. Murphy osv.g.r.y skrev:Ja, jeg har hatt så sykt uflaks med det der opp gjennom årene, så en skulle nesten ikke tro det var mulig. -Men dette fenomenet har jo heldigvis en viss varighet, så om det så skulle bli tett tåke & regn 30 dgr i strekk, så er det i allefall vesentlig bedre tid & rom for å få dratt av gårde til et sted med klar himmel..
Var det ikke i 2002 at det samme var tilfelle - 5 planeter på rekke og rad.
Husker ikke om det var så mange, men det var noe da mener jeg uten å ha sjekket opp i skrivende stund.
På med lue og votter..
Antall ord: 127
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 11
Jo, når du sier det, syntes jeg å huske at det var noe på den tiden der.. Må nok ta Google til hjelp for å få detaljene, men..ufo skrev:Ganske så typisk når det er noe spesielt å se på natthimmelen. Mr. Murphy osv.g.r.y skrev:Ja, jeg har hatt så sykt uflaks med det der opp gjennom årene, så en skulle nesten ikke tro det var mulig. -Men dette fenomenet har jo heldigvis en viss varighet, så om det så skulle bli tett tåke & regn 30 dgr i strekk, så er det i allefall vesentlig bedre tid & rom for å få dratt av gårde til et sted med klar himmel..
Var det ikke i 2002 at det samme var tilfelle - 5 planeter på rekke og rad.
Husker ikke om det var så mange, men det var noe da mener jeg uten å ha sjekket opp i skrivende stund.
På med lue og votter..
Antall ord: 156
~ Gry ~
Hide post links |