Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva gjør dere når dere er ute av kroppen?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
hmm, sølvtråd, har jeg aldri sett,, men men... hvorfor ikke en gull tråd?
det høres mere verdifult ut... næhh. den kjøper jeg ikke..ut av kroppen er ut av kroppen, ikke noe mere hokus pokus en det.
det høres mere verdifult ut... næhh. den kjøper jeg ikke..ut av kroppen er ut av kroppen, ikke noe mere hokus pokus en det.
Antall ord: 43
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ja enig, men det må være noe som forbinder sjelen til kroppen ellers kan jo man bare bytte kropp med andre.Olav Moldestad PPV skrev:hmm, sølvtråd, har jeg aldri sett,, men men... hvorfor ikke en gull tråd?
Antall ord: 69
Hide post links |
Olav Moldestad PPV skrev:hmm, sølvtråd, har jeg aldri sett,, men men... hvorfor ikke en gull tråd?
Sølvtråd er bare et bilde på forbindelsen mellom kropp og ånd, som en navlestreng som viser at du fortsatt tilhører kroppen din.
Navlelo av gull
Antall ord: 75
Hide post links |
æsj, er vel bare et bilde på å forklare den spirituelle koblingen, men ut av kroppen opplevelser er ikke annet en at sjelen går ut av din kropp og du kan selv vandre fritt, uten å måtte være til stede i din fysiske kropp, og det er helt ufarlig. Synes det blir så høytsvevende nå folk snakker om søltråder og gull engler m.m.Leah skrev:Olav Moldestad PPV skrev:hmm, sølvtråd, har jeg aldri sett,, men men... hvorfor ikke en gull tråd?
Sølvtråd er bare et bilde på forbindelsen mellom kropp og ånd, som en navlestreng som viser at du fortsatt tilhører kroppen din.
Navlelo av gull
Antall ord: 145
Hide post links |
Det er ikke noe hokus pokus nei. Vi er ute av kroppen, thats it.
Men kult er det da!
Men kult er det da!
Antall ord: 19
Hide post links |
Helt enig wiz og Olav. Men nå er det da folk som forteller at det er en synlig connection mellom ånd og kropp. Hvorfor er det mer hokus pokus enn selve astral-legemet??
Var det navnet sølvtråd som var teit eller?
Ikke at jeg har peiling, bare synes det er spennende jeg...
Antall ord: 54
Hide post links |
ja, jeg synes det blir for dumt om sjelen er tilknyttet en tråd.Leah skrev:Helt enig wiz og Olav. Men nå er det da folk som forteller at det er en synlig connection mellom ånd og kropp. Hvorfor er det mer hokus pokus enn selve astral-legemet??
den sliter når vi dør? jaja kanskje den ikke alltid sliter, med tanke på gjenferd
hehe nei.. jeg kan ikke fårestille meg min sjel tilknyttet en tråd.
men det er jo mitt synspunkt. men det er i allefall spenende med Ut av kroppen opplevelser. Man kan gjøre mye spenende da
Antall ord: 125
Hide post links |
Men at det er en forbindelse mellom kroppen og sjelen så lenge vi lever kan det da vel ikke være tvil om? Diskusjonen dreier seg om den er synlig eller ikke?
Antall ord: 32
Hide post links |
Ettersom jeg har lest så kan noen se tråden andre ikke. Jeg kan ikke se den og ingen andre jeg kjenner heller. Men på astralplanet kan man se hva man vil. Hvis man vil se en tråd så vil man se en tråd.
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Har ihvertfall vært realt med en sånn streng, da kan kan man jo dra hvor
som helst i universet uten å rote seg bort
som helst i universet uten å rote seg bort
Antall ord: 25
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mar 2005 18:56
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
Jeg pleier å si at det fins "små" absolutte sannheter. Men de igjen kan jo forhøyes i noe enda større. Men jeg kaller det alikevel små-sannheter.knut sørli skrev:Det finns ingen absolutte sannheter.
Knut
I en diskusjonskonflikt blander man begges historier og summen av den begge blir "absolutt" i den lille forstand.
Antall ord: 56
Livet er ikke en gave - du ér selve livet!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2005 23:12
- 19
- Lokalisering: Rogaland
- Blitt takket: 1 gang
Jeg hadde en periode hvor jeg besøkte eksen min om kveldene. Jeg fløy ut av kroppen - i hastig fart dit jeg ville....Jeg kunne fortelle ham etterpå hvordan det så ut der, etc. Han synes jeg var en heks....
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Apr 2005 14:04
- 19
aldri vært ut av kroppen jeg.. men hadde vært morro å oppleve det:) da hadde jeg tatt meg en flyvetur langs norge:p
Antall ord: 24
.. Ikke prøv å vær noen du ikke er ..
Hide post links |
Patsy skrev:aldri vært ut av kroppen jeg.. men hadde vært morro å oppleve det:) da hadde jeg tatt meg en flyvetur langs norge:p
Klart du har vært ute av kroppen, helt sikkert i massevis, bare ikke visst at det var det det var... Fordi du ikke har noe klart minne om akkurat da du "gikk ut" og da du "gikk inn", tror du at det var en helt vanlig drøm.
Men Patsy, er det virkelig sant at du elsker countrymusikk, som du skrev i en annen tråd?? Og så har du ikke hørt om Patsy Cline? Da har du fortsatt noe meget godt i vente...
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
Re:
Ja, sånn har jeg opplevd uko, men har ikke husket noe før jeg har stått foran døren, og gått rett igjenom den. Det værste var at de hørte det gikk i gangen, så de trodde det spøkteTaru skrev:Jeg hadde en periode hvor jeg besøkte eksen min om kveldene. Jeg fløy ut av kroppen - i hastig fart dit jeg ville....Jeg kunne fortelle ham etterpå hvordan det så ut der, etc. Han synes jeg var en heks....
Antall ord: 88
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |