Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Titled Archaeology, Anthropology and Interstellar Communication and edited by SETI Director of Interstellar Message Composition Douglas Vakoch, the document draws on "issues at the core of contemporary archaeology and anthropology" to prepare us "for contact with an extraterrestrial civilization, should that day ever come."
Ingen ufo-hemmeligheter som blir avslørt altså, men kanskje interessant lesning likevel? Har akkurat lastet ned min utgave, men vet ikke når jeg får tid til å lese den
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Uten at jeg vet noe mer om hva dette dreier seg om utenom det du skrev Jedi, så kjenner jeg konspirasjonsteoretikeren i meg leker med tanken på at NASA vet noe vi ikke vet, og ønsker som de sier å forberede oss - på noe som de vet er nærmere forestående enn "should that day come" Spennende uansett, særlig når det berører temaer "arkeologi - antropologi OG interstellar kommunikasjon". Det er jo spennende nok hver for seg!
Dekkhistoriene til NASA tror jeg ikke lenger på. Selvsagt vet ikke de fleste i NASA den virkelige sannheten, men noen vet, og har visst det i mange mange tiår. Tror det blir verre for de å benekte kunneskapen deres om aliens, artifakter på Mars og på Månen. "Bobla" sprekker til slutt. Jeg blir ihvertfall ikke overrasket.