Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNy leilighet med historie.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Slettet_Xxhmj

Ny leilighet med historie.

Innlegg av Slettet_Xxhmj »

Jeg og samboer skal flytte til en leilighet like ved mine foreldre. Kjempeglad, fordi jeg trives så godt der det ligger og det er drømmehuset våres, så vi skal leie der noen år. Men vi sa ja til leiligheten og vi ble kjempeglade for å få valget om å få den.. men....

Men så snakket jeg litt med min mor, som ikke ville snakke om dette før vi fikk huset. Så fortalte ho at det har vært et drap der. Siden vi har bodd der hele livet (rett ved siden av). Hørte jeg mye historier om det. At det spøka der, derfor huset var "forlatt". Det bodde ingen der, så derfor alle historiene da vi var små. Men når jeg vet nå at det har vært et drap der, så har jeg hatt en dårlig følelse i magen. Jeg har vært mye plaga igjennom åra fordi jeg har bodd steder der det spøker så mye. Her vi bor nå skjer det noe en sjeldent gang, men jeg nyter det da det er stille. Men bare redd for å komme meg ditt og være der en hel dag alene!

Tenk om første natten blir alene, har jo foreldrene mine rett ved siden av, men kan liksom ikke være der hele tiden. Er mye hjemme, fordi jeg har bare deltidsjobb..

Hva kan jeg gjøre når jeg kommer ditt? Noen råd?

Samboer er veldig følsom ovenfor sånt, at hvis han virkelig åpner seg, kan han få informasjon, ting osv.. Men han har vært lukket lenge nå pga depresjoner. Han har sett ting siden han var liten. Men han sa han ikke følte noe der, men han er lukket. Så kan ikke si det er sant, sa han.

Skal jeg bare overse det når jeg går inn døra første gangen og drive med det jeg skal? Og fortsette sånn? Jeg vet det at når jeg vet ting og er redd, er det vanskelig å ikke tenke på det.. Er jo ikke sikkert det spøker der, men hvem vet.. Der huset er ganske gammelt, så det er så mye aktivitet der. For der kunne ikke samboer nesten gå ifred, ikke sove pga var en gang han fikk opp en blodig mann ligge i veikanten osv.. Men vi trives veldig godt i det området..

Litt surrete innlegg, så er det noen som kan gi meg råd?
Antall ord: 417

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Ny leilighet med historie.

Innlegg av jeditrond »

Hva spesifikt er det du er redd for?

Det er stor mulighet for at det ikke spøker der i det hele tatt, men et energiavtrykk av en såpass grusom hendelse kan henge igjen en stund.

Har du satt deg ned og analysert dette? Altså hva er det ved evt. hjemsøkelse du frykter? Er det noe du bør frykte reelt, eller er det frykt for frykten? :)

Tenk litt over dette og om du kan komme med en tilbakemelding her eller på pm, så skal jeg forsøke å komme med noen gode råd :)
Antall ord: 96
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Xxhmj

- Ny leilighet med historie.

Innlegg av Slettet_Xxhmj »

Sendt deg pm. :)