Hei
Jeg bare lurer på om det er "farlig" å hoppe over gjerdet og ta på korset som ligger på Finnskogen?
Og hva er egentlig så spesielt med det?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Korset på Finnskogen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Sep 2012 20:56
- 12
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Korset på Finnskogen
Hvorfor i all verden ønsker du å ta på det? Generelt sett er alt som er gjerdet inn gjerdet inn for en grunn. Jeg vet ikke hvor du har hørt om dette korset, men synes det er rart at du ikke har hørt hva som er så spesielt med det i samme slengen..?
Jeg tror ikke det er farlig å ta på det, men man kan aldri vite. Det finnes f.eks mange pitbullterriere som er kjempesnille selv om de står innenfor et gjerde.
Jeg tror ikke det er farlig å ta på det, men man kan aldri vite. Det finnes f.eks mange pitbullterriere som er kjempesnille selv om de står innenfor et gjerde.
Antall ord: 85
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- Korset på Finnskogen
Grunnen til at gjerdet er der, er nok for å unngå at det blir tråkka ned av tilfeldige forbipasserende.Supernatural Hunter skrev:Hei
Jeg bare lurer på om det er "farlig" å hoppe over gjerdet og ta på korset som ligger på Finnskogen?
Og hva er egentlig så spesielt med det?
Da vil det bli som en sti der korset er, og korset vil kunne forsvinne / bli skadet, slik at man ikke får se det.
Så grunnen til gjerdet er nok for å beholde det, slik at alle som vil skal få se.
Hvis folk hopper over gjerdet, vil det bli ødelagt....
Det spesielle med det er nettopp det at det er der, midt ute i skogen.
Normalt ville et slikt "spor i bakken" bli overgrodd av gress/skogsvekster, men akkurat der korset er gror det ingenting. Og det er spesielt
Du finner og litt info her :
http://finnskogseyes.bloggnorge.com/
( Men, - siden det er noe "rart" her, - tviler jeg på om jeg ville forsøkt å "undersøke nærmere" - man vet aldri.......)
A
Antall ord: 173
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
- Korset på Finnskogen
Jeg imponeres stadig over at folk greier å la være å tukle med sånt, er det bare meg som MÅ se hva som skjer hvis noen sier at man ikke bør gjøre sånn og sånn? Jeg har hittil ikke greid å finne noe spesielt farlig noe sted, eller noen som helst a la 'Ouijabrett med romertall er faaarlig' som har forårsaka noe som helst.. til tross for ganske iherdig undersøking av diverse oppgjennom årene. Det vil si, etter at jeg ble litt eldre ble jeg desillusjonert av at det aldri skjedde noe som helst festlig, så det er slutt på å storme til skumle steder sånn som i gamle dager.
Antall ord: 115
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- Korset på Finnskogen
Jøss, dette korset har jeg aldri hørt om. Interessant!
Jeg syntes derimot du skal la være å hoppe over gjerdet. Det er som de sier en grunn til at det er der, og det ville jo vært synd å være årsaken til at et slikt mysterium blir ødelagt.
Jeg syntes derimot du skal la være å hoppe over gjerdet. Det er som de sier en grunn til at det er der, og det ville jo vært synd å være årsaken til at et slikt mysterium blir ødelagt.
Antall ord: 51
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Korset på Finnskogen
Er det noen som har undersøkt om det er en ikke-paranormal årsak til at det ikke gror i korset? Ser jo fra ymse kilder at det sannsynligvis er fra 1800 og blomkål, men man kjente vel til ymse gifter allerede den gangen? I store nok mengder vil det ødelegge/drepe muligheten for at noe vil gro der over lang tid? Kun teorier her altså
Antall ord: 67
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |