Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Hos meg blir det nesten bare vann. Nesten ferdig med med potetvannet, kanskje blir det litt kornbrus også?.
Kommer jeg til å finne løsninga på det røde lyset jeg har sett to nyttårsaftener på rad? Har sett det to ganger på rad. I fjor snudde det 180 grader, i kveld forsvant det bak ei sky... hmmmm... er fortsatt skeptisk etter å ha blitt lurt av kinesiske lanterner som en del her sikkert husker..(regner med at det bildet har forsvunnet nå )
Lilja skrev: Hvordan kan det for noen være et problem å få i seg nok kalorier?
Jeg tror jeg skal begynne å arrangere motstykket til slankekurs! Jeg har nemlig en hel del erfaring med det motsatte
Skyhøy forbrenning kombinert med en beinbygning på tykkelse med en fyrstikk-figur = stress for å unngå å se anorektisk ut.. Eksempelvis, ble jeg på smykkelaging-kurs brukt som prøvekanin av armbånd for de av deltakerne som hadde døtre/nieser i 9-12 års alderen..
Chimera skrev:Kommer jeg til å finne løsninga på det røde lyset jeg har sett to nyttårsaftener på rad? Har sett det to ganger på rad. I fjor snudde det 180 grader, i kveld forsvant det bak ei sky... hmmmm... er fortsatt skeptisk etter å ha blitt lurt av kinesiske lanterner som en del her sikkert husker..(regner med at det bildet har forsvunnet nå )
Antagelig ikke, -iallefall ikke på ganske så lenge. Noen teorier vil nok poppe opp, men et endelig svar, vil nok i beste fall drøye..
Har du tatt betalt for ´paranormale tjenester` noen gang (eks. heeling, tarotkort-lesning, kontakt med ´den andre siden`, etc)?
Antall ord: 191
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Skulle vi kanskje prøve å få denne tråden tilbake i det sporet den var ment å være?
Altså ikke som svar til deg, Empathica, men jeg gikk tilfeldigvis tilbake til førstesida, fordi jeg stusset på at tråden ikke lå i generelt, og oppdaget at den var sklidd helt vekk fra det opprinnelige.
xyrea skrev:Så planen her er at man skal svare på spørsmålet i den forrige posten, og så stille et nytt selv. Om noe sånn halvveis passende for denne delen av forumet, siden dette er i denne delen av forumet. Og husk, IKKE diskutere svaret til den forrige posteren, BARE svare på spørsmålet deres.