Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ folketelling...
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Des 2004 19:52
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 1 gang
folketelling...
Har lagt merke til at mange her inne, enten har levd tidligere som indianer sjaman eller har en hjelper ved sin side, som har vært indianer sjaman. Da spør jeg; hvor stor prosent av indianerne i en stamme var sjamaner? Og hvor mange indianer sjamanere har det levd opp gjennom tiden? Indianerne var jo oppvakte folk, før de ble sperret inne på reservater, for å ende opp som alkoholikere (ikke alle da ) Men de (indianerne) er jo i sterkt mindretall, om man ser på hele kloden. Hvorfor så få "vanlige" mennesker som hjelpere og tidligere liv? Er det en "trend" blant f.eks. Svindlerne å si slikt til folk, for at de skal bli blendet av spenningen av ett slikt svar under kanalisering eller regresjon?
bare tanker jeg gjør meg, og sier ikke med dette at jeg trur dere lyver, dere som har fått dette påvist....
Kan alle de som har fått vite dette si dette på denne tråden? Hadde vært spennende å fått til en telling bare her inne
bare tanker jeg gjør meg, og sier ikke med dette at jeg trur dere lyver, dere som har fått dette påvist....
Kan alle de som har fått vite dette si dette på denne tråden? Hadde vært spennende å fått til en telling bare her inne
Antall ord: 177
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Re: folketelling...
Min mentor sier at jeg har vært denne indianer sjamankvinnen i mitt tidligere liv. Tror også Olav har bekreftet dette, pluss at han så at jeg har to indianere (en mann og en kvinne) til hjelpere i tillegg til Harald.Jan-Olav skrev:Kan alle de som har fått vite dette si dette på denne tråden? Hadde vært spennende å fått til en telling bare her inne
Antall ord: 71
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Apr 2004 14:45
- 20
- Blitt takket: 2 ganger
Re: folketelling...
Har tenkt de samme tankene jeg også, flere enn en gang. Selv har jeg hverken vært indianer og/eller sjaman og har heller ingen indianere/sjamaner til hjelpere, selv om jeg nylig fikk høre dette under et foredrag jeg var på ( ). Jeg har også vært ganske så "kjedelig og ordinær" i mine hittil kjente tidligere liv.Jan-Olav skrev:Har lagt merke til at mange her inne, enten har levd tidligere som indianer sjaman eller har en hjelper ved sin side, som har vært indianer sjaman. Da spør jeg; hvor stor prosent av indianerne i en stamme var sjamaner? Og hvor mange indianer sjamanere har det levd opp gjennom tiden? Indianerne var jo oppvakte folk, før de ble sperret inne på reservater, for å ende opp som alkoholikere (ikke alle da ) Men de (indianerne) er jo i sterkt mindretall, om man ser på hele kloden. Hvorfor så få "vanlige" mennesker som hjelpere og tidligere liv? Er det en "trend" blant f.eks. Svindlerne å si slikt til folk, for at de skal bli blendet av spenningen av ett slikt svar under kanalisering eller regresjon?
Tror som du at dette henger sammen med at mange sier det folk vil høre, men vet ikke om jeg vil bruke ord som "svindel", da jeg mener vi selv har noe skyld i dette. Svært mange har desverre en tendens til å ikke være fornøyd med den vanlige.
Denne trenden ser man også innefor det som har med kraftdyr å gjøre. I disse dager opplever jeg at de fleste ser ut til å ha en bjørn, tiger/panter, ulv eller delfin, som kraftdyr. Svært få har "vanlige dyr", noe jeg finner svært trist, siden det er mye styrke og vidom å hente i sitt kraftdyr.
Antall ord: 350
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 12:01
- 19
- Blitt takket: 3 ganger
Nå skal man vel heller ikke se bort fra at indianerne er et av urfolket.
Men da undrer det meg også at ikke flere har samiske sjamaner eller australnegre som hjelpere?
Men da undrer det meg også at ikke flere har samiske sjamaner eller australnegre som hjelpere?
Antall ord: 31
Larsrolle er dypt savnet !
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008
Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Jeg har hest, Irmelena! Husker du? Det er et vanlig dyr!!!
Jeg er nok tilbøyelig til å tro at useriøse sier at "alle" har indianere i følget eller tidligere inkarnasjoner.
Tenk de verdiene indianerene sto for; visdom, styrke, stolthet, venn med naturen og ikke minst åndelige. Jeg har elsket disse folkene siden jeg var jentunge og drømte om å være indianer selv!
Det er klart at det er god butikk å lure folk til å tro på dette.
På den annen side, er nok mange av dem ferdig med å inkarnere, så det er nok en del som er hjelpere likevel....
Jeg er nok tilbøyelig til å tro at useriøse sier at "alle" har indianere i følget eller tidligere inkarnasjoner.
Tenk de verdiene indianerene sto for; visdom, styrke, stolthet, venn med naturen og ikke minst åndelige. Jeg har elsket disse folkene siden jeg var jentunge og drømte om å være indianer selv!
På den annen side, er nok mange av dem ferdig med å inkarnere, så det er nok en del som er hjelpere likevel....
Antall ord: 101
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
Eg har vært medisinmann/sjaman i eit tidligere liv.
Har også ein indianer som hjelper, ifølge Morten Eriksen og ein annet medium.
Har også ein indianer som hjelper, ifølge Morten Eriksen og ein annet medium.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Du sier noe Dette med indianere/sjamaner kan jo være et resultat av at man tar inn noe, men kanskje ikke er så flink å plassere det... Om man tar inn en same, en gammel mann fra nord-amerika, Grønnland eller sibir, blir de kanskje tatt for å være det samme?larsrolle skrev:Nå skal man vel heller ikke se bort fra at indianerne er et av urfolket.
Da er det vel annerledes med aboriginerne, da disse skiller seg noe ut Har faktisk aldri hørt at noen har en aboriginer, men de er kanskje ikke er uvanlige hjelpere på den andre siden av kloden?
Antall ord: 122
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Jeg husker, jeg husker. Selv har jeg fått en rein eller en hjort for en tid (synes de er vanskelige å skille fra hverandre, har horn og er ikke en elg ), noe som passer fint på den siuasjonen jeg er i og den kraft og visdom jeg har behov for.Heia skrev:Jeg har hest, Irmelena! Husker du? Det er et vanlig dyr!!!
Ja da, jeg er enig i useriøse har kastet seg på denne trenden, det triste er at de yngre tilbyderne følger etter Likevel, jeg ser ikke bort fra at indianerne også kan være særlig fremdtredende med tanke på den tiden vi lever i. My visdom å hente der. Har ikke tenkt på dette med ferdig inkarnering
Antall ord: 212
*Bear Heart*
*Bear Heart*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2005 18:29
- 19
Hvorfor tar hjelperne menneskelig form?? Hvis det er sånn at kroppen bare er et verktøy i dette livet og uten betydning for vår "videre ferd"? Om det er en sjaman, aboriginer eller ei bondekone fra vestlandet, hva betyr det? Kanskje hjelperen har vært alt dette i sine inkarnasjoner, så hvorfor skulle den ene identiteten ha større innflytelse enn de andre?
Bare lurer..
Bare lurer..
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2004 00:02
- 20
- Kjønn (valgfri): Skikkelig jente
- Lokalisering: Bergen
Når det gjelder kraftdyr, så kanskje folk misforstår signalene de får. Kraftdyr er ofte noe vi finner selv f.eks. i en meditasjon. Når man hører navnet kraftdyr, så tenker man noe stort og sterkt også er det det vi ser etter i meditasjonen. Og kanskje man så blander ønsker med det man egentlig ser?
Jeg har forresten en kolibri som kraftdyr.
MALU
Jeg har forresten en kolibri som kraftdyr.
MALU
Antall ord: 68
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Nov 2004 00:02
- 20
- Kjønn (valgfri): Skikkelig jente
- Lokalisering: Bergen
Når det gjelder tidligere liv og hjelpere, så tror jeg dessverre at mange får feile svar fra de som jobber med dette. Jeg tror ikke at så mange har vært sjamaner og indianere.
Kanskje de som jobber med dette lever litt for mye i det at det er indianere som var de mest kjente? Det er jo kjent at mange som er interessert i alternativt er veldig opptatt av indianere. De identifiserer seg veldig med dem. Kanskje man bruker fantasien og ønskene for mye og lytter for lite til hva intuisjonen/klarsynet egentlig sier?
MALU
Kanskje de som jobber med dette lever litt for mye i det at det er indianere som var de mest kjente? Det er jo kjent at mange som er interessert i alternativt er veldig opptatt av indianere. De identifiserer seg veldig med dem. Kanskje man bruker fantasien og ønskene for mye og lytter for lite til hva intuisjonen/klarsynet egentlig sier?
MALU
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 17:56
- 19
- Kjønn (valgfri): konemor
- Lokalisering: In My Mind
- Har takket: 5 ganger
- Blitt takket: 4 ganger
Mine kraftdyr er en hest (Arin) og en ulv (Stri).
I tillegg til disse har jeg en ørn (Dyna) som flyr over meg og følger med, samt en geit (Brat) som gir meg "livets energi." Disse er en gave fra min hjelper Harald.
I tillegg til disse har jeg en ørn (Dyna) som flyr over meg og følger med, samt en geit (Brat) som gir meg "livets energi." Disse er en gave fra min hjelper Harald.
Antall ord: 44
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
Hide post links |
Oi...for det første, hvis vi har levd mange inkarnasjoner og f.eks. vært indiansk sjaman i et tidligere liv, er det ikke da et liiiite tilbakeskrit å drive å rote rundt på nettet for å finne åndelighet, jeg mener man "stiger i gradene" for hvert liv????
For det andre, hvis man kan si at "dette var du i ditt foriige liv", vil det si at vi alle lever bare i vår andre inkarnasjon?? Hvor ble det av de andre livene liksom??
For det andre, hvis man kan si at "dette var du i ditt foriige liv", vil det si at vi alle lever bare i vår andre inkarnasjon?? Hvor ble det av de andre livene liksom??
Antall ord: 82
Hide post links |
Jeg har fått hørt at jeg har med meg en indianer som hovedhjelper.. men noen har også sett han som en same av no slag.. Og jeg ble fortalt (av en jeg vet er seriøs) at hvordan de ser ut og sånn kommer an på den som kanaliserer, hvordan han tolker ting..
så jeg vet ikke helt.. men men..
så jeg vet ikke helt.. men men..
Antall ord: 63
Hide post links |
Æ har en fesker fra Båtsfjord som min hovedguide!
Tulla bare...har ikke peiling, men æ tvile nu sterkt på at en eksotisk indianer gidder å være MIN guide...æ er for vanlig til det ja.
Æ trur det e noen fra mitt eget folk, saman. Æ kjenner dragninga mot kulda og vintermørket kor nordlyset splintrer natta, frostrøyken farger ånden min...da e æ nært nåkka stort nåkka og da trur æ hjelpern min e veldig nær og han må være av mitt folk.
Tulla bare...har ikke peiling, men æ tvile nu sterkt på at en eksotisk indianer gidder å være MIN guide...æ er for vanlig til det ja.
Æ trur det e noen fra mitt eget folk, saman. Æ kjenner dragninga mot kulda og vintermørket kor nordlyset splintrer natta, frostrøyken farger ånden min...da e æ nært nåkka stort nåkka og da trur æ hjelpern min e veldig nær og han må være av mitt folk.
Antall ord: 85
Hide post links |