helt enigmoltepia skrev:Helt utrolig og fasinerende å tenke på vi er på ei lita jordklode i verdensrommet. og tenker på alt som svever i rundt oss der ute. Helt utrolig å tenke på. Og veldig spennede
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Liv på andre planeter?
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
- Liv på andre planeter?
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
- - - - Liv på andre planeter?
Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.Bearchild skrev:Jo.. men utenfor der da?jeditrond skrev:Multiverset er på utsiden iflg. enkelte teorierBearchild skrev:Enten verdensrommet har en ende eller ikke kan man jo bli sprø av tanken.. gitt at det er en ende; hva er utenfor? Hva skjer med det på utsiden etterhvert som verdensrommet ekspanderer..?
...
Da blir det speil i speil i speil til evig tid. Altså INGEN ende.
Det er kanskje meningen at vi ikke skal forstå hva "ingen ende" er. vår hjerne er ikke
"programmert til å forstå det rett og slett. Mulig vi kanskje vil forstå det "på den andre siden" ;-)
Antall ord: 113
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2013 18:04
- 11
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 14 ganger
- - - - - Liv på andre planeter?
Vi har nok ikke en hjerne som greier å forstå dette med ingen ende. Alt har en ende, og det er alltid no bak den enden..det vi er vant med. Men der ute er bare et mysterium. Så nysgjerrig som jeg er som person, så skulle jeg gjerne vist hvordan ting er satt sammen der ute. Hvordan det fungerer. Bare det å se på stjernehimmelen og tenke over hva de egentlig er.ufo skrev:Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.Bearchild skrev:Jo.. men utenfor der da?jeditrond skrev: Multiverset er på utsiden iflg. enkelte teorier
Det er kanskje meningen at vi ikke skal forstå hva "ingen ende" er. vår hjerne er ikke
"programmert til å forstå det rett og slett. Mulig vi kanskje vil forstå det "på den andre siden" ;-)
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Nov 2006 01:15
- 18
- Har takket: 603 ganger
- Blitt takket: 389 ganger
- - - - - - Liv på andre planeter?
moltepia skrev:Vi har nok ikke en hjerne som greier å forstå dette med ingen ende. Alt har en ende, og det er alltid no bak den enden..det vi er vant med. Men der ute er bare et mysterium. Så nysgjerrig som jeg er som person, så skulle jeg gjerne vist hvordan ting er satt sammen der ute. Hvordan det fungerer. Bare det å se på stjernehimmelen og tenke over hva de egentlig er.ufo skrev:Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.Bearchild skrev:
Jo.. men utenfor der da?
Det er både interessaant og frustrerende å filosofere om hva "ALT" er. Og ofte tenker jeg på at "Om det ikke fantes noenting, hva hadde det vært da" ? Hva er ingenting. Et svart tomt rom er jo også noe. Jeg har nå en viss tro på teorien om mange dimensjoner.
Sammenligner dimesjoner litt som at det finnes mange frekvenser - vi er på en, og noe annet på utallige andre "frekvenser". Av og til interfererer "frekvensene" med hverandre og de ekte klarsynte kan kommunisere. Tja.. hvem vet.
Mange teorier ute å går, så man får bare lukke opp kanalene og være åpen for absolutt alt moltepia.
Antall ord: 252
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2013 18:04
- 11
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 14 ganger
- - - - - - - Liv på andre planeter?
Ja trur man må bare lukke opp kanalene og være åpen for alt som kan finnes Og det er sikkert mye rart.ufo skrev:moltepia skrev:Vi har nok ikke en hjerne som greier å forstå dette med ingen ende. Alt har en ende, og det er alltid no bak den enden..det vi er vant med. Men der ute er bare et mysterium. Så nysgjerrig som jeg er som person, så skulle jeg gjerne vist hvordan ting er satt sammen der ute. Hvordan det fungerer. Bare det å se på stjernehimmelen og tenke over hva de egentlig er.ufo skrev:
Kanskje vi kan sammenligne "ingen ende" / "evigheten" ved å sette to speil mot hverandre.
Det er både interessaant og frustrerende å filosofere om hva "ALT" er. Og ofte tenker jeg på at "Om det ikke fantes noenting, hva hadde det vært da" ? Hva er ingenting. Et svart tomt rom er jo også noe. Jeg har nå en viss tro på teorien om mange dimensjoner.
Sammenligner dimesjoner litt som at det finnes mange frekvenser - vi er på en, og noe annet på utallige andre "frekvenser". Av og til interfererer "frekvensene" med hverandre og de ekte klarsynte kan kommunisere. Tja.. hvem vet.
Mange teorier ute å går, så man får bare lukke opp kanalene og være åpen for absolutt alt moltepia.
Antall ord: 270
Hide post links |