Det var en av de første gangene jeg var hjemme hos en venn av meg som nettopp hadde flyttet hit.
hun fortalte meg at hun hadde opplevd noen merkelige hendelser den måneden hun hadde bodd der, men jeg trodde ikke helt på hun, kjente hun ikke så godt da. Første gangen jeg overnattet hos henne, var vi alene hjemme. Hun har hele kjelleren som ett "soverom", huset har 3 etasjer. vi satt på rommet hennes, klare til å sove, da vi hørte helt tydelig at det gikk noen i trappen fra andre etasje til 3 etasje. Jeg ble helt satt ut! ble litt redd også, men følte ikke at det var noe ondt, hadde bare følelsen av at noen følgte med på oss.. alle gangene jeg har vært hjemme hos hun, har vi opplevd noe. som f.eks noen som går i trappen fra 2-3 etasje, ting som beveger seg ( en gang satt vi på kjøkkenet når vi var alene hjemme, jeg hadde ligget mobilen min på kjøkkenbenken, er 100 % sikker på det. også ringte den, da lå den oppå mikrobølgeovnen som er 1 meter unna ! ) har også hørt at noen går oppe i 2 etasje når vi sitter nede alene hjemme.. Opplevd mye rart der ja, masse jeg ikke orker å skrive nå ^^
Etter det har jeg opplevd andre ting som at jeg kunne se auraen til folk og ting, har sett vardøger fra venninen min som også tror på paranormale ting. Av og til visst det er spørreprogrammer på tv så "ser" jeg hva som er rett.. Litt pussig egentlig, en gang, så hadde mamma kjøpt skrapelodd til hele familien, og vi kunne trekke hvilket vi ville ha, da jeg skulle velge, fikk jeg sånn en varm og "prikkete" følelse i henda som var over det ene skrapeloddet, hadde tenk å velge det, men så tok søsteren min det og vant 50 kroner..

har opplevd litt andre ting som er for vanskelig å forklare akkurat nå, har aldri sett på de som paranormale siden det alltid har vært naturlig for meg..