Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
On the Images made available through the Internet from NASA’s SOHO camera and EIT, we have spotted this strange object that appears to be exiting the Sun. As strange and crazy as this may seem you can clearly see an object, huge in size, exiting the sun and then moving into space. We have seen many strange looking objects near the sun, some of them appeared to be moving towards it and disappearing shortly afterwards some of the objects appeared to orbit the sun and vanish after, but observing this object which is clearly moving towards space from inside the Sun is quite unique.
Er dette overdrevet spøkelse ved høylys dag greie eller er det den galaktiske føderasjonen som pusler med ting? Det overlater jeg til dere å mene noe om, jeg er litt i tenkeboksen fortsatt
Antall ord: 151
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Jeg tenker at vi er så utrolig små og vet egentlig så utrolig lite, (selv om vi ynder å se på oss selv som all verdens kunnskapsrike navle) og disse bildene er med på å bevise akkurat det
Jeg elsker alt dette vi ikke vet, som vi kan ane og fundere på.
Det minner meg om et gammelt hus jeg og venninna mi lekte i da vi var små. Huset var grått av elde, trappene skjeve og knikete og mange av vinduene hadde blitt offer for smågutter med behov for en blink.
Vi bestemte oss en sommer for å overnatte der og fant et stort rom i 2 etg. Jeg så det var noe slags mønster på tapeten og tok litt vann og begynte å gni vekk litt av møkka.
Under grå skitt og støv. kom det frem roser i gult og rødt.
Da vi la oss var nesten hele rommet grått, bortsett fra en liten renvaske flekk som viste så tydelig hvor vakkert det egentlig var bak det åpenbare
Antall ord: 173
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
vi har ingen saklige UFO-klipp.
bare sånn, en UFO som er 100 mil unna osv.
når kommer det klippet hvor en UFO er 10 meter unna en person (og helst i HD kvalitet)?
det samme gjelder spøkelser osv,
noen ganger begynner jeg å lure om skeptikerne har rett og at alt er tull og vi som tror på sånt er bare helt fucka i huet lol..
lighteren skrev:vi har ingen saklige UFO-klipp.
bare sånn, en UFO som er 100 mil unna osv.
når kommer det klippet hvor en UFO er 10 meter unna en person (og helst i HD kvalitet)?
det samme gjelder spøkelser osv,
noen ganger begynner jeg å lure om skeptikerne har rett og at alt er tull og vi som tror på sånt er bare helt fucka i huet lol..
Jeg er helt enig i at det er dårlig gjort av hvem det nå er som styrer disse farkostene å ikke stå stille lenge nok til at man kan få skarpe bilder, helst da på nokså nært hold som du skriver
Spøkelser tror jeg generelt er vanskelige å fange på bilder, selv om digitalkameraer ser ut til å greie å fange opp mer rariteter enn kamera med film. Men da hovedsakelig de etterhvert nokså beryktede orbs
Antall ord: 147
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Man får ikke tydelige bilder av ufos fordi de ferdes i en annen dimensjon, det er også derfor de kan utføre nærmest "umulige" manøveringer og krysse store avstander...
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her