Hei,
Link:
http://www.youtube.com/watch?v=yHxyo_T7EOw
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ UFOs over London 4th of August 2012
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Des 2007 15:38
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 14 ganger
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
- UFOs over London 4th of August 2012
Så nå filmer man TV-skjermen så alt blir ekstra uklart og udefinerbart, og kaller det "UFOs over London"? Jeg gjetter at dette ikke er snakk om UFO (med mindre man tenker Uklart Flyvende Objekt), men IFO, det er bare det at et sånt opptak verken kan bekreftes av UFO-folk eller avfeies som tull, da man rett og slett ikke ser en dritt på et sånt opptak. Hvordan skal man kunne identifisere uklare lysende dingser på et dårlig filmopptak av en flimrende TV-skjerm? Beklager at jeg sier det, men dette var det mest rævva UFO-opptaket jeg noensinne har sett.
Antall ord: 106
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Det kunne forsåvidt vært intressant å se orginalen,så hvorfor har ikke orginalen blitt lagt opp istedenfor å filme av en skjerm?
Resultatet blir jo svært dårlig som vi ser her, og med en slik kvalitet blir det jo egentlig meningsløst å se på.
Er romvesener glad i reggaemusikk?
Resultatet blir jo svært dårlig som vi ser her, og med en slik kvalitet blir det jo egentlig meningsløst å se på.
Er romvesener glad i reggaemusikk?
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
Jeg lurer på om dette er et klipp fra en spillefilm jeg. Syns liksom jeg kjenner igjen dette.
Antall ord: 18
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |