For kanskje et par måneder siden, drømte jeg en drøm jeg ikke klarer å gi slipp på. Det er litt vanskelig å huske detaljene, siden det var så lenge siden, men jeg skal prøve.
Jeg tror det begynte med at jeg var på skolen, og en ny gutt startet på skolen. Jeg syntes at han var utrolig kjekk, kan jeg huske. Så er det en del jeg ikke helt husker, men plutselig var vi sammen. Vi gikk langs en vei (tror vi holdt hender). Det var en vei som er i nærområdet. Det er på en måte en gangvei ved siden av et vann. Jeg snakket med ham om hvordan jeg ikke passet inn på skolen, og han forsto. Jeg kan huske at jeg følte meg trygg, men samtidig veldig forelsket. Det at jeg snakket om at jeg ikke passet inn, er noe som er helt sant, men det var måten vi snakket om det på, som var så spesiell. Også mens vi gikk på gangveien, var det enten en plastpose eller en madrass, som lå på andre siden av veien, altså rett ved vannet (lol). Plutselig var vi utenfor hans hus, et veldig rart hus, haha... Det var på en måte en hel landsby av små, blå, runde hus. Så på en måte ut som bobler (?). Så kom vi inn til ham, og det var mange mennesker der. Inkludert mamma. Jeg kan huske at jeg bare ville være sammen med ham, men han snakket med mange av de andre menneskene, og jeg ble bare stående med mamma. Jeg tror ikke vi noen gang kysset, noe jeg kan huske at jeg ville, hihi.
Jeg er 14 år, og jeg tror han var litt eldre (?). Han var i hvertfall mye høyere enn meg, brunt hår, tror han hadde blå øyne, men er ikke helt sikker... Også siden han hadde sitt eget hus, måtte han jo være eldre?
Sorry hvis dette er forvirrende, men drømmen var så fin, og det var som om jeg virkelig var forelsket, og når jeg våknet måtte jeg tenke meg om, om det var virkelighet eller drøm. Pleease, hvis du har noen ide om hva dette betydde, svar! :mozilla_laughing:
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Fremmed kjæreste?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jan 2011 20:24
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Fremmed kjæreste?
Sorry, jeg har ikke så mye å tilføye... annet enn at jeg begynte å smile når jeg leste om drømmen din. For det var jo virkelig en søt drøm!
Husker jeg også drømte noe lignende da jeg gikk på ungdomsskolen.
Da var jeg 15 år. Rett før sommerferien, sikkert på våren en gang, drømte jeg at jeg var ombord på en båt og traff en fremmed jente der. Husker til og med "datoen" drømmen handlet om, for det var om fremtiden - og det var en sånn drøm der man blir bevisst på at det er en drøm.
Så jeg kommuniserte med jenta i drømmen og spurte henne hvilken dato det var.
21. juli 1997, husker jeg hun sa. Og så skulle jeg ta med meg dette minnet ut av drømmen.
Gikk og ventet hver dag den sommeren på at noe skulle skje den dagen, men det ble jo aldri noen båttur. I drømmen ble jeg skikkelig forelsket i denne jenta, og det var en spesiell og fantastisk følelse. Har drømt lignende flere ganger, men det er en ubeskrivelig fin følelse iallefall.
Ble skuffet over at jeg aldri møtte denne jenta utenfor drømmen min, da... men det trenger ikke bety at du ikke møter din drømmekjæreste en dag
Lev på lykkerusen, og håper du får noen fine tolkninger på drømmen din!
Husker jeg også drømte noe lignende da jeg gikk på ungdomsskolen.
Da var jeg 15 år. Rett før sommerferien, sikkert på våren en gang, drømte jeg at jeg var ombord på en båt og traff en fremmed jente der. Husker til og med "datoen" drømmen handlet om, for det var om fremtiden - og det var en sånn drøm der man blir bevisst på at det er en drøm.
Så jeg kommuniserte med jenta i drømmen og spurte henne hvilken dato det var.
21. juli 1997, husker jeg hun sa. Og så skulle jeg ta med meg dette minnet ut av drømmen.
Gikk og ventet hver dag den sommeren på at noe skulle skje den dagen, men det ble jo aldri noen båttur. I drømmen ble jeg skikkelig forelsket i denne jenta, og det var en spesiell og fantastisk følelse. Har drømt lignende flere ganger, men det er en ubeskrivelig fin følelse iallefall.
Ble skuffet over at jeg aldri møtte denne jenta utenfor drømmen min, da... men det trenger ikke bety at du ikke møter din drømmekjæreste en dag
Lev på lykkerusen, og håper du får noen fine tolkninger på drømmen din!
Antall ord: 247
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Mar 2011 11:24
- 13
- Kjønn (valgfri): jente
- Lokalisering: skien
siden du skriver at du hvar forelsket mens du var ved vannet kan det bety at du vil bli sammen med noen som får deg til å føle deg glad.eller du kan ha sett drømme gutten din i hans trekk.
jeg har lest veldig mye om drømme tyding på en nettside du burde besøke men før du gjør det må du lage nøkkelord ut av drømmen din,så skriver du dem inn en etter en på nettsiden:drommer.no
jeg har lest veldig mye om drømme tyding på en nettside du burde besøke men før du gjør det må du lage nøkkelord ut av drømmen din,så skriver du dem inn en etter en på nettsiden:drommer.no
Antall ord: 88
det er ingentig som heter tilfeldigheter og flaks
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg hadde mange sånne forelskelsesdrømmer i den alderen. Ikke for å ødelegge noen illusjoner, men det er jo ganske normalt med livlige og romantiske/erotiske drømmer i hormonalderen.
Antall ord: 30
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |