Drømmer, NDO & ut av kroppenSpørsmål fra en ny bruker

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

juhuu
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2010 16:05
13

Spørsmål fra en ny bruker

Innlegg av juhuu »

Først må jeg bare takke for et fint forum.
Så til det jeg funderer på.
Jeg drømmer så mye ekle-sinte drømmer for tiden. og de plager meg dagen etter, altså at jeg blir urolig og funderer en del på de. Vi har hatt fryktelig mye motgang dette siste året, og muligt det reflekterer drømmene. Jeg vet jo at det gjør det. Jeg har bla hatt 2 drømmer om vår forrige husvert, som laget mye krøll og truet oss, så vi måtte gå til politiet for å få hjelp. jeg drømte om han senest i natt, da hadde han ansatt enrytter på hest med en vannslange som skulle spyle bort hønene i hagen, (en av grunnen til at vi flytta var fordi han først sa vi kunne ha høner før vi skrev under kontrakten og så noen måneder etterpå sa at vi ikke fikk ha det.) Videre truet jeg han med en stokk, at jeg skulle banke han opp, han eier ikke dette stedet og kan bare stikke.
Skjønner ikke hvorfor jeg drømmer slikt når vi er ferdig med han. Håper iaffal at vi er ferdig med han.....

Jeg blir tappet av energi av slike drømmer. Er det fordi vi har så mye motgang at jeg drømmer slike slitsomme drømmer tro?

Finnes det noen steder en kan lese litt om drømmer, slik at jeg kan forstå det bedre?og kansje gjøre noe med det. Jeg er helt tappet for energi i dag, og har fundert på den dumme drømmen.
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kiani
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jan 2011 17:51
13
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Oslo

Re: Spørsmål fra en ny bruker

Innlegg av Kiani »

Sylvia Browne har en bok som heter Drømmenes bok, den er å anbefale for nybegynnere:)
http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8274136160
Antall ord: 23
Elohim Kiani Michaela Aicha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links