Drømmer, NDO & ut av kroppenTrenger svar på disse opplevelsene!!!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

seka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jan 2011 14:48
13

Trenger svar på disse opplevelsene!!!

Innlegg av seka »

Jeg har ei venninne som har flyttet inn hos kjæresten sin, i barndomshjemmet hans.
Moren hans døde da han var liten, så hun har aldri fått møtt henne. Vi var to venninner som satt hos henne og drakk kaffe og skravlet, da vi kom innpå moren til samboeren hennes, vi snakket om hvor hun hadde jobbet, hvor gammel hun ble, hvordan hun døde osv. da venninnen vår gikk bort for å hente et bilde av henne. Plutselig kjente vi frysninger nedover ryggen og at det ble tungt og puste, hun måtte sette seg ned og begynte plutselig å gråte. "Jeg skjønner ikke hva som skjer, jeg føler meg helt utafor, som om jeg føler en sorg, og jeg har jo ingenting å være lei meg for nå" sa hun. Hun var helt fra seg, som et angstanfall. Da dette hadde pågått en stund, sa hun høyt "jeg skal passe på gutta dine, og huset ditt. Jeg vil dem bare godt". Da skjedde det igjen, hun ble helt fra seg. Dette varte kanskje 15-20 minutter før hun ble seg selv igjen.

Hun har også merket i ettertid at det er akkurat som om noen følger med henne i huset der. Svigerinnen hennes har også merket det.

Igår hadde hun bedt 5 venninner på jentekveld. Da begynte de igjen å snakke om moren til samboeren hennes, og om det som hadde skjedd. Da sa plutselig hun ene som var der at det var så tungt å puste, og at hun følte seg skikkelig dårlig, og hun ved siden av sa at "nå står det noen i døra". Da begynte hun plutselig igjen, og strekere enn forrige gang, hun gråt og var helt urolig, hun hadde null kontroll på kroppen sin. Samboeren kom og prøvde å løfte henne ut, uten at dette hjalp noe. Venninnene som satt der bad henne roe seg og prøve å puste rolig, men hun sa bare "dette er ikke meg, det er ikke meg". Hun følte en enorm sorg, som om hun hadde mistet noen av sine nærmeste, hun var nærmest desperat av sorg. Plutselig var hun seg selv igjen, fra det ene sekundet til det andre. Hun husket alt som hadde skjedd, men kunne ikke kontrollere det sa hun. Samboeren hennes tror ikke noe på at det kan ha noe med moren hans eller det overnaturlige å gjøre. Han mener hun er psykisk syk, og at de må flytte hvis hun skal være sånn.

Er det noen som har opplevd noe lignende, eller hørt om noe, som kan hjelpe oss...
Hun er veldig fortvilet, og syns det hele er veldig skremmende!
Antall ord: 460

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_The Wolf

Re: Trenger svar på disse opplevelsene!!!

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Ser at ingen andre har svart..

Jeg vet ikke mye om dette, men jeg kan si hva jeg tror det er som skjer.

Det kan virke som at denne moren går igjen. Hun trekker nok energi fra venninnen din. Noe som er ganske ille. Har opplevd litt av det selv, men jeg visste hvordan jeg skulle takle det.

Jeg har hørt om ånder som går inn i kroppen på folk, men dette har jeg aldri sett selv. Så jeg skal ikke påstå noe.

Uansett så mener jeg at hvis dette fortsetter må dere kontakte et medium.....
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Innlegg av FFlower »

Vet veldig lite om dette selv, men kan jo komme med det jeg har hørt.

Jeg har blitt fortalt at energier/ånder (vet ikke hva som foretrekkes å brukes her) kan tre "inn" i et levende menneskes kropp og bringe fram f.eks. et "budksap" eller gi andre beskjeder eller gjøre handlinger gjennom dem, men trodde dette var svært sjeldent. Tror nok det kan være lurt å kontakte en som kan dette her, for det er nok helt utrolig frustrerende for den det gjelder, og noe mer vil mest sannsynlig skje, mener nå jeg. Det er nok en sjangse for at det er noe denne moren vil si eller har noen meninger om, for jeg ville ikke tro at hun gikk så drastisk til verk om det ikke var noe hun ville..
Antall ord: 134
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

bare en ide som ramlet ned i meg her.
det kan jo hende at venninden din faktis oppfatter dene avdøde morens nærvær så sterkt at hun faktis kan ta inn føleser denne avdødemoren har.

Men det minner meg veldig om det man kaller for klebeånder slik du beskriver opplevelsen. Har i følge det mediumet som var med opplevd og se det skje og reaksjone var skremende lik det du beskriver.

Det er sjelden jeg anbfaler folk her og ta kontakt med noen som kan dette her, men nå gjør jeg det.
Antall ord: 99
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links