Drømmer, NDO & ut av kroppenDør mellom drøm og virkelighet

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Dør mellom drøm og virkelighet

Innlegg av Purka »

Etter jeg fylte 30 skjedde det noe underlig med meg.
Det begynte med at jeg hadde en drøm, der jeg var fullt klar over at det var en drøm, men det føltes virkelig. Da jeg i drømmen skulle sjekke at drømmen ikke var virkelighet, kløp jeg meg selv hardt på kinnet, og naturligvis kjente jeg ingen smerte. dette fasinerte meg så mye, at jeg i drømmen bestemte at jeg skulle skape meg en dør mellom drøm og virkelighet. Jeg trodde fast at jeg hadde evner til å få til dette.
hvordan jeg gjorde det er jeg ikke sikker på, men det virket! Siden den natten, har jeg vært i stand til å fulstendig kontrollere mine egne drømmer og også våkne når det passer meg, og også drømme videre der drømmen stanset sist jeg våknet. så hvis jeg vil, kan jeg drømme videre i natt, på samme drømmen jeg drømte igår.
Er spesielt interressert i å få svar fra Asbjørn på dette: Har du hørt om lignende før? Hvor kommer slike evner til drømmekontroll fra?
Synes egentlig det er litt spokey...ikke bare spennende.
Antall ord: 204
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: Dør mellom drøm og virkelighet

Innlegg av camillah »

Det med at du drømmer videre på en drøm natten etterpå har skjedd med meg flere ganger også.. syns det er veldig spesielt. Pleier også å drømme en drøm som flettes inn i tidligere drømmer.. det syns jeg er merkelig, for når det skjer så pleier jeg å si i drømmen eller tenker det i drømmen at ; åja, dette har jeg jo drømt/vært borti før, akkurat som at det går opp et lys for meg..
Antall ord: 86
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !