I den siste uken har jeg drømt dette nesten hver enesten natt.. Jeg svømmer under vann og jeg kan puste, men ikke like lett som vi gjør nå på land. Kropp stritter på en måte i mot siden den hvet jo at dette ikke er mulig, men jeg klarer det allikevell, og det er det eneste som skjer i drømmen. Jeg kan fortsatt huske følelesen av det på kroppen og hva jeg tenkte på i drømmen..
Kan noen si meg hva dette betyr?
Og hva betyr det når man drømmer at man dreper noen man er glad i?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Puste under vann
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2010 17:10
- 14
- Kjønn (valgfri): Lady ;p
- Lokalisering: Eidsberg
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Re: Puste under vann
Puste under vann vil jeg tro betyr (i dette tilfellet) at du opplever noe i livet som du er litt usikker på. Du har ikke fått noen nye oppgaver på jobb eller på privaten der det er forventet at du kan klare det uten problemer? Kanskje du isåfall føler selv at du forsåvidt kan det du skal gjøre, men at du føler deg usikker mens du utfører oppgaven(e).
Å drømme at man dreper noen man er glad i tror jeg er krisemaksimering på høyt nivå. Du "tester" kanskje ut i drømme hvordan det ville føles å miste vedkommende. Eller "bare" såre vedkommende. Alle har vel sånne rare drømmer av og til.
Å drømme at man dreper noen man er glad i tror jeg er krisemaksimering på høyt nivå. Du "tester" kanskje ut i drømme hvordan det ville føles å miste vedkommende. Eller "bare" såre vedkommende. Alle har vel sånne rare drømmer av og til.
Antall ord: 124
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: Puste under vann
Kanskje du har vært en fisk i et tidligere liv?
Antall ord: 11
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |