Heihei allesammen!
Føler jeg stiller mange spørsmål nå, men jeg er ny her og det er så mye jeg lurer på! Også er det så innmari spennende!
Nr.1
Er det slik at ånder/gjenferd kan være i f.eks samme rom som oss uten at vi på noen måte merker dem? Noen ganger kan jeg merke når et familiemedlem av meg er på besøk da hjerte mitt banker fort og jeg blir varm i hele kroppen. Men er det også slik at f.eks en avdød venn kan være i samme rom som meg uten at jeg på noen måte kjenner det?
Nr. 2
Finnes det noen måte for meg å kommunisere med avdøde familiemedlemmer på? I mitt tilfelle er det min farfar (som jeg nevner her hele tiden) jeg vil ha kontakt med. Han har vist seg for meg (som jeg også har skrevet et emne om) og jeg har vært i kontakt med han gjennom en klarsynt og han skal visstnok ha kommet langt på det åndelige plan og være lett å komme i kontakt med. Men er det slik at jeg, som ikke har noen evner, kan kommunisere med han, som i å stille spørsmål og svar? Jeg tenker på alt som er mulig, ikke å snakke sammen om der er veldig vanskelig, men finnes det noen som helst måte å få svar på noe av dem?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Er de her uten at det merkes,og hvordan kan jeg kommunisere?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
Er de her uten at det merkes,og hvordan kan jeg kommunisere?
Antall ord: 243
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Re: Er de her uten at det merkes,og hvordan kan jeg kommunisere?
Hei igjen FFlower
Jeg er ikke den her inne som vet allt, må jeg bare si!!! Men jeg skal prøve å besvare spørsmålene dine så godt jeg kan... Og så håper jeg at andre som har bedre erfaring enn meg kan komme med deres erfaringer til deg.
1. Ånder og gjenferd kan nok være i samme rom uten at du merker det. Kommer an på om en i det hele tatt har noe lett for å sense dem. Og du kan ha din egen måte å sense de på! Du kan jo kanskje få en følelse av at det er en spesiell, pga. en lukt som dukker opp som du forbinder med denne. Eller du tenker på denne så hører du en uvanlig lyd f.eks. Forstår du... :mozilla_smile:
2. Hvis du prøver å stille et og et spørsmål igangen, og ber om å få et tegn som svar for hver gang det er ja f.eks., så har du en måte å komunisere på. Men det forutsetter at ånden ønsker å komunisere! Så har du quiabrett da.. Men det vil ikke jeg ha prøvd! Og så pendel da! Jeg har ikke prøvd det selv da,, men skal prøve å bruke den mere aktivt etterhvert..
Håper du får det til.. og holder oss oppdatert! Jeg er som du sikkert har skjønnt, glødende overinteresert i allt som har med den andre siden å gjøre. Og leser alles historie med stor interesse. :mozilla_cool:
Jeg er ikke den her inne som vet allt, må jeg bare si!!! Men jeg skal prøve å besvare spørsmålene dine så godt jeg kan... Og så håper jeg at andre som har bedre erfaring enn meg kan komme med deres erfaringer til deg.
1. Ånder og gjenferd kan nok være i samme rom uten at du merker det. Kommer an på om en i det hele tatt har noe lett for å sense dem. Og du kan ha din egen måte å sense de på! Du kan jo kanskje få en følelse av at det er en spesiell, pga. en lukt som dukker opp som du forbinder med denne. Eller du tenker på denne så hører du en uvanlig lyd f.eks. Forstår du... :mozilla_smile:
2. Hvis du prøver å stille et og et spørsmål igangen, og ber om å få et tegn som svar for hver gang det er ja f.eks., så har du en måte å komunisere på. Men det forutsetter at ånden ønsker å komunisere! Så har du quiabrett da.. Men det vil ikke jeg ha prøvd! Og så pendel da! Jeg har ikke prøvd det selv da,, men skal prøve å bruke den mere aktivt etterhvert..
Håper du får det til.. og holder oss oppdatert! Jeg er som du sikkert har skjønnt, glødende overinteresert i allt som har med den andre siden å gjøre. Og leser alles historie med stor interesse. :mozilla_cool:
Antall ord: 255
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Er de her uten at det merkes,og hvordan kan jeg kommunisere?
Det at det finnes ting som foregår utenfor vårt synsfrekvens-område er like sikkert som at det finnes en hel haug av lyder som vi ikke kan høre som befinner seg på andre hørselfrekvenser.
Universet stopper på ingen måte med det som kun de konvensjonelle sansene våre gir oss av informasjon fra tid om rom.
Du får prøve forskjellige gjenstander/redskaper som folk hevder at fungerer for å få kontakt med det usette, som søkepinner eller pendel?
De skal fungere som en link mellom dimensjonene..
Universet stopper på ingen måte med det som kun de konvensjonelle sansene våre gir oss av informasjon fra tid om rom.
Du får prøve forskjellige gjenstander/redskaper som folk hevder at fungerer for å få kontakt med det usette, som søkepinner eller pendel?
De skal fungere som en link mellom dimensjonene..
Antall ord: 94
Hide post links |