Drømmer, NDO & ut av kroppenHva betyr disse drømmene?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Hva betyr disse drømmene?

Innlegg av FFlower »

Hei allesammen!

Må bare nevne at denne siden er utrolig interessant! Jeg er ei jente på 16 år som ikke har noen å diskutere ting som dette med andre enn min mormor og mamma som ikke er noe mer vitende enn meg, så å få svar er noe vanskelig.

I hvertfall. Jeg har blitt fortalt at om man drømmer om avdøde venner eller familie besøker de deg gjerne. Altså at det ikke trenger å bety at de er i rommet du sover i, men at de viser at de er der og eksisterer gjennom en drøm.

For kanskje 2 uker siden drømte 2 drømmer jeg om min farfar (som jeg også har laget et annet emne om. Det er gjerne han jeg "senser" og har kommet i kontakt med gjennom en klarsynt i og med at han er den eneste avdøde jeg virkelig hadde et nært forhold til). Disse drømmene er helt utrolig uklare nå, men jeg husker litt. Den første drømmen så jeg bare annsiktet hans (etter hva jeg husker) slik det så ut fra da jeg husker han, altså slik han så ut før han døde. Den andre drømmen er mer spesiell. Min far har nylig flyttet til en ny leilighet der hvor pappesker med mange gamle bilder, og der fant jeg flere bilder av min farfar fra da min far var ung. I denne drømmen jeg hadde så jeg farfar som ung voksen tusle rundt, og det virker på en måte som er svart/hvit film. For meg virker det som en liten videosnutt med farfar i.

Er det noe farfar da har villet vise meg? Nå er det mye mulig at jeg kanskje drømte mer enn hva jeg husker, at det var mer som skjedde. Det eneste jeg husker er en ung farfar, svart og hvitt, tusle rundt. Alt gikk veldig fort. Poff. Husker ikke mer. Ville farfar vise meg seg selv som ung? Jeg intresserer meg veldig for fortiden, hva som skjedde, osv, og da også livet til farfar. Jeg syntes det er kjempe intressant å høre gamle familiehistorier osv :)

Håper på svar!
Antall ord: 363
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Re: Hva betyr disse drømmene?

Innlegg av FFlower »

Beklager alle skrivefeilene. Var litt ufokusert da jeg skrev ;)
Antall ord: 9
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links