Hei, har en drøm som jeg lurer på hva kan bety.
For ca 2 dager siden drømte mora til dama mi om bestefaren, hun sa at drømmen var som akkurat som om det skulle vært virkelighet. Bestefaren døde i desember for litt over 1 år siden.
Men uansett, så drømte hun at han sa følgende. Snart kommer jeg og henter dere alle sammen.
Dereter våknet hun.
Vil vite om det kan ha noen betydning, takker for svar.
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Drøm: Jeg kommer jeg og henter dere alle sammen
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2008 21:04
- 16
- Kjønn (valgfri): Guttonge
- Lokalisering: alta
Drøm: Jeg kommer jeg og henter dere alle sammen
Antall ord: 85
Stein hær ...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Re: Drøm: Jeg kommer jeg og henter dere alle sammen
Dette er nok mer for dem som kan dette med drømmetydning. Der er jeg nokså ubrukelig, desverre. Men jeg kan generelt si at drømmer kan føles veldig virkelige, og skumle. Jeg innbilder meg at det ikke nødvendigvis trenger å være noe i det.
Antall ord: 47
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2008 21:04
- 16
- Kjønn (valgfri): Guttonge
- Lokalisering: alta
Takker alikevell for svar.Astarte skrev:Dette er nok mer for dem som kan dette med drømmetydning. Der er jeg nokså ubrukelig, desverre. Men jeg kan generelt si at drømmer kan føles veldig virkelige, og skumle. Jeg innbilder meg at det ikke nødvendigvis trenger å være noe i det.
Vet at drømmer ikke trenger å bety noe, men ville bare høre hva det kan bety hvis det betyr noe.
Men hvis det er noen andre som vil si noe så er det bare og komme med svar.
Antall ord: 92
Stein hær ...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Nå er ikke jeg noe drømmetyder men jeg må si meg enig i det Asterate skriver her.
Kansje han vile gi en beskjed om at han faktis var der og ventet på sine kjære og demses tid til og komme til han.
Kansje han vile gi en beskjed om at han faktis var der og ventet på sine kjære og demses tid til og komme til han.
Antall ord: 44
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
Det er ikke helt enkelt å tolke dette, iogmed det ikke er noen symboldrøm dette.
Med 99% sannsynlighet vil jeg påstå at drømmen kommer av at kvinnen tenker på sin bestefar innimellom, og at hun derfor drømte om han. Hjernen kan således fantasere, ønske, og finne opp det utroligste i drømmen, fordi man har tenkt på vedkommende.
Den skal ikke tolkes slik at verden skal gå under, for å si det slik.
Med 99% sannsynlighet vil jeg påstå at drømmen kommer av at kvinnen tenker på sin bestefar innimellom, og at hun derfor drømte om han. Hjernen kan således fantasere, ønske, og finne opp det utroligste i drømmen, fordi man har tenkt på vedkommende.
Den skal ikke tolkes slik at verden skal gå under, for å si det slik.
Antall ord: 76
Hide post links |