Drømmer, NDO & ut av kroppenTydning av drømmer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Catty
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Jul 2005 01:34
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nord Trøndelag

Tydning av drømmer

Innlegg av Catty »

Jeg har hatt mange merkelige drømmer i det siste, kan noen hjelpe meg å tyde de?

Drøm 1: Jeg drømmer at jeg skal reise å besøke kjæresten min som bor i et annet land. Han møter meg på flyplassen, men er sammen med en annen jente. Han har hatt besøk av en annen jente som skal reise hjem samme dag som jeg kommer. En kamerat av han er også der. Vi sitter på en benk og venter på hennes fly, og de sitter der å kliner. Jeg sitter helt sammenkrøket og gråter, han enser meg ikke, han tror at alt er helt i orden, ser ikke at noe er galt med dette. Kameraten hans blir forbanna for han ser hvordan jeg lider og kjefter han huden full, han skjerper seg, sender da jenta avgårde til flyet hennes og unnskylder seg med at han ikke skjønte at det var galt. Han begynner så å kysse meg og ta fingrene ned i buksa på meg og, ja dere skjønner... Så våkner jeg og kjenner tydelig fingrene hans neddi buksa enda.

Drøm 2: Jeg er i det landet som kjæresten min bor. Blir kjent med to andre menn, jeg har sex med de begge. Den ene oppe på kontoret hans og med den andre på taket på hans lekkre bil, jeg vil ikke ha kjæresten min lenger for jeg har så heit sex med disse to.

Drøm 3: Kjæresten min eier et digert lukseriøst hotel, han er en stor forettningsmann, han bor i toppetasjen på hotellet, det hele er rett og slett veldig lukseriøst. Han vil ikke ha meg lenger, jeg er trist og lei og jeg gråter, vi krangler. Så reiser jeg hjem, men angrer og snur, jeg savner han. Så kommer jeg tilbake til hotellet og spør etter han i resepsjonen, jeg tørr ikke ringe selv, vet ikke om han vil ha noe med meg å gjøre. Han er i et møte, men de skal prøve å spore han opp. Så kommer en mann og skal følge meg opp på kontoret til han, vi går forbi flere rom hvor vi ser etter han før vi kommer til det rommet han er i. Der er det masse menn, det er mørkt i rommet, de ligger på gulvet, har yoga eller noe? ligger oppå hverandre, ruller av hverandre. En av kameratene hans som jeg kjenner er også der. Så finner vi han. Jeg får et velkomstkyss og vi går opp i leiligheten hans. Vi begynner å kline, så kjenner jeg at tunga mi vokser, den blir kjempesvær, jeg får ikke puste og river meg løs, jeg forteller hva som er galt, men han blir fly forbanna. Så våkner jeg, og det kjennes ut som om tunga er hoven, jeg har vondt i tunga mi.

Drøm 4: Jeg skal flytte sammen med kjæresten min, mamma blir fly forbanna, det ender i en skikkelig slosskamp, vi klorer slår og sparker hverandre, jeg kaster en diger stol etter henne, river i hår osv. Pappa kommer ned, han setter seg ned til meg som ligger å hulker å gråter og spør hva som er galt, jeg forteller det og han sier bare ok, også bryr han seg ikke mer.
Mamma begynner å hyle og styre og sier at det blir ikke aktuelt å flytte sammen med en utlending, jeg hyler tilbake og sier at han ikke er utlending, jeg har fått meg ny kjæreste, men det spiller ingen rolle.

Drøm 5: Jeg besøker kjæresten min i landet hans, vi bor hjemme hos familien som har et stort hus med masse rom, jeg sitter hele dagen på rommet mitt mens han er ute, jeg er trist for jeg får ikke lov til å gå ut. Når han endelig tar meg med ut så bryr han seg ikke noe om meg, han bare snakker med kompiser. Jeg vil ha en is, men det får jeg ikke. Plutselig er også datteren min også der, men han nekter både meg og henne alt vi vil ha, selv om det er jeg som har pengene. Han bestemmer hvordan de skal brukes.
Antall ord: 718

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
GJEST

Re: Tydning av drømmer

Innlegg av GJEST »

Du har en kjæreste, "på ordentlig", som bor i utandet, eller?

Jeg tolker alle drømmene dine som om du bærer på mye frustrasjon rundt dette forholdet. Drømmene dine viser at du bære enorm redsel for å skulle bli dumpet, avvist, miste han. Drømmene dine sier at du åpenbart bærer på mye usikkerhet. Usikkerhet fordi du ikke vet hvordan ting vil ende, om han virkelig er deg trofast, om forholdet vil være mulig å få til å fungere i det lange løp, om det noensinne vil bli noe forhold som er seriøst, ved å bo sammen som familie etc. Du er kanskje redd hvordan dette vil fungere i forhold til familien din, hvordan ting skal bli praktisk mulig. Det er også åpenbart at du har en indre stemme som minner deg på at kanskje det hele ikke er så veldig smart, fordi ting vil bli vanskelig å gjennomføre, realisere, og du vet at ting kanskje ikke vil bli som du ønsker.

Det lyser også mye seksuell frustrasjon ut av drømmene dine. Flere av drømmene dine er seksuelt relatert.
I enkelte tilfeller kan dette rett og slett skylde mangel på sådan, en kropp som f.eks er vandt med få orgasme fra tid til annen, og blir gående uten, en stund, vil gjerne resultere i våte drømmer av seg selv.

En annen årsak kan og være at seksuelle fantasier/tanker/drømmer kan skyldes urohet i deg selv, forvirring, desperasjon, usikkerhet.
Det er en kjennsgjerning at mange frustrerte mennesker kan få et veldig sexfokus. Jeg sammenligner ikke deg der, overhode, IKKE misforstå, for i ditt tilfelle mener jeg absolutt det hele skyldes forvirring med hensyn til tanker og frustrasjon, og usikkerhet rundt forholdet ditt.
Ikke annen forvirring enn som så.
Frustrasjonen gjør at hjernen forsøker tenke sexrelaterte drømmer, du er villig til å ha sex med andre menn etc, noe du vanligvis ikke ville gjort, bare fordi hjernen VIL la deg tenke seksuelt. Fordi den "kobler" av slik, ved all frustrasjon.
Som igjen kan henge sammen med første årsak.

Blæ, ble mye... sex snakk her, og det var ikke akkurat meningen, men...
Altså, alt i alt tror jeg du bærer mye på frustrasjon for tiden, rett og slett.

:)
Antall ord: 383

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Catty
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Catty »

Takk for svar. :) Ja, jeg tror nok det er noe i dette du skriver her altså.
Jeg har en kjæreste i utlandet og det blir liksom ikke så vi treffes så ofte og jeg er nok en smule seksuelt frustrert ja.. :lol:
Heldigvis er det bare 3 uker til vi treffes neste gang nå. :)
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Innlegg av GJEST »

Hehe, det finnes hjelp for sånt vet du ;)

www.kondomeriet.no
:salute:
:D
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Catty
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Catty »

Hehe, joda, men det erstatter liksom ikke ekte vare da vet du. :p

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Innlegg av GJEST »

Nei, det er nå så. Men det avspenner kroppen/hodet iallefall uansett ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Catty
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Catty »

Jepp, jeg vet. Har et par ting derfra. :P
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terjegutt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2010 21:51
14
Kjønn (valgfri): Sier seg selv=)
Lokalisering: Valdres

Innlegg av Terjegutt »

www.Droemmetydning.com

Inne på drømmesymboler står det meste fra A til Å =)
Antall ord: 14
Desto mere man tenker på det - Desto større sjanse er det for at det skjer :- )
Enten det er positivt eller negativt ^^

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Catty
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Catty »

Jeg har vært der inne, men syns likevel det er vanskelig å tyde riktig. :P
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Innlegg av GJEST »

Det er fordi dette ikke er en symboldrøm. Ikke alle drømmer består av symboler. Noen ganger gjør det det. F.eks, du finner ut at du BADER i edderkopper, etc. Da er edderkoppen et symbol. Noen ganger drømmer man i symboler, men det hører egentlig med til sjeldenhetene. Oftest drømmer man drømmer som må tolkes utfra ting man gjør/opplever etc.
I dette tilfelle iallefall, mener jeg det er riktig, og at drømmene viser at du både er redd for at forholdet skal avsluttes, men også redd for hva fremtiden i forholdet kan by på. Mye frustrasjon.
:)
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links