Drømmer, NDO & ut av kroppenekkel drøm, familien gikk i mot meg

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

ekkel drøm, familien gikk i mot meg

Innlegg av Jonette<3 »

jeg hadde en fæl fæl drøm i natt. jeg drømte at jeg var hos mormor vi skulle feire ett eller annet, med broren min og mamma. men plutselig gikk alt annerledes mormor hadde plutselig 3 slanger, og jeg spurte hele tiden om hun ikke kunne fjerne dem siden jeg har slangefobi. Men det gjorde hun ikke mamma eller broren min brydde seg ikke heller. de frøs meg ut og hjalp meg ikke. jeg husker at jeg ble forvirret og svært ukomfortable pga slangene, de ålte seg rundt, tett inntil meg, husker en som lå på toppen av hodet til mormor, i håret hennes, den så på meg, reiste seg litt, og bet mormor i håret og litt i hodetbunnen , og den så virkelig på meg mens den gjorde det, og mormor smilte. husker jeg stakk ut døren, i blokka der vi var hos mormor for å komme meg litt vekk, gikk på besøk til naboen, en jente som het anna, som jeg var venn med som liten, men som jeg ikke vet om lever eller er død nå. anna var ikke hjemme, kun foreldrene hennes, de visste meg noe i leiligheten dems, og plutselig var vi ved et uteområde i oslo, det var så vakkert der, men så måtte jeg gå, kom til en cafeterie og spurte etter fmailien min, jeg fant dem ingen steder , de var ikke i leiligheten., husker at jeg våknet og følte et sterkt ubehag, særlig det at min kjære mormor som jeg elsker så høyt hadde noe jeg er redd for på hodet som i tillegg bet henne og løftet hodebunnen hennes opp og så på meg. jeg ble oppriktig redd.
følte meg innesperret og truet.

er det noen som har noen ideer om hva det kan bety?
på forhånd takk!
Antall ord: 316
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: ekkel drøm, familien gikk i mot meg

Innlegg av GJEST »

Drømmetyding er spesielt. og kan ha forskjellige meninger.

Kanskje føler du deg ensom? Misforstått? At folk ikke bryr seg nok?

Kanskje ER DU redd for å miste familien, fordi de betyr mye for deg?

Jeg kan ikke tolke denne drømmen her, uten å måtte komme med forskjellige betydninger.

Det betyr iallefall IKKE at familien din misliker deg. Det har ingenting med det å gjøre. Men det kan være at du er redd for å ikke føle deg nok verdt, eller at du har en litt lei periode.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

hei! fine poeng du kom med her, som fikk meg til å tenke litt. jeg er reded for at mormor skal dø fordi hun er mormoren min og jeg har ikke lyst til å miste henne, men samtidig så vil jeg det pga hun har så mye vondt osv.
kanskje det er derfor, men kan også være fordi jeg føler meg litt fortapt noen ganger, at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre fremover osv!

takk igjen=)
Antall ord: 78
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

GJEST

Innlegg av GJEST »

Jeg tror det er veldig vanlig å føle seg fortapt, eller på feil tid og feil sted, uten tanker om hva man egentlig vil, hvor man skal osvosv. Spesielt som ung. Jeg hadde slike følelser til jeg var kanskje 26 år eller noe... :mozilla_wink:

Forstår også at du er usikker og forvirret ang bestemoren din, som du er fryktelig glad i, men som har det vondt. Drømmen kan komme av slike tanker.

Klem
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links