Drømmer, NDO & ut av kroppenSom å oppleve seg som to år igjen!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

kristiane
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Aug 2009 11:28
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal
Blitt takket: 6 ganger

Som å oppleve seg som to år igjen!

Innlegg av kristiane »

Husker fra bilder fra jeg var to år,at jeg ved tilfeldige-og to anledninger har en lys rosa kjole med foldeskjørt,hvit strømpebukse og ditto jakke,på to forskjellige bilder. Det ene er på ei huske ved landstedet foreldrene mine denne gangen eide,der jeg på bildet sitter og husker og smiler stolt.
Rundt husken er det grønt gress,blomster,og et lite uthus på den ene siden av bildet.

På det andre bildet har jeg tilfeldigvis akkurat samme klær på,og ligger på et saueskinn og ler.

Mens jeg lå på sykehuset,drømte jeg at jeg sitter på denne husken. Jeg husker tydelig at jeg har de ovennevnte klærne på,at det er grønt gress rundt meg,og at jeg ser uthuset på den ene siden. Jeg husker jeg ser de små hendene mine,at jeg ler og synes det er moro å huske,jeg kjenner lukten av nyslått gress,sol og sommer. Alt er så tydelig!

Plutselig ligger jeg i samme klær,og fremdeles bare 2 år,på saueskinnet. Ler og koser meg. Hører noen snakke til meg,men vet ikke hvem. Så våkner jeg.

Synes denne drømmen var sterk,og noe underlig ikke minst. Tenkte mye på drømmen de følgende dagene. Uansett hva som forårsaket denne drømmen er vanskelig å ha et fasitsvar på,men det som tydelig sitter igjen av følelser hos meg,er at jeg liksom fikk et flash tilbake til liten,liten jente av en eller annen grunn :)
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjest002
Konto avsluttet
Startet: 03 Jun 2010 12:04
14
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Re: Som å oppleve seg som to år igjen!

Innlegg av Gjest002 »

Bare så helt nydelig! :sunny
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Mens jeg lå på sykehuset,drømte jeg at jeg sitter på denne husken.
Under narkose?

Eller under restutiering?

Eller "på vent"?

Nei, jeg er ikke en skeptiker som ønsker å motbevise hva du har opplevd, men samler info til noe som jeg/vi kan bruke til senere publiseringer..

Happe....
Antall ord: 49
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
15

Innlegg av kristiane »

Neida,det var ikke opplevd under narkosen. Kanskje under søvn to,tre dager etter. Er ikke ute etter noe egentlig tolkning på denne opplevelsen,ønsket bare å formidle hvor snodig dette var for meg ;)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Paranomia »

Tok du smertestillende under den perioden?
Lå selv på sykehuset og fikk sterke smertestillende, og da merket jeg at jeg rett og slett kunne se skygger, drømte mye rart, hørte mye rart osv. Det kan jo også være sånn kroppen min reagerte på smertestillende da...
Antall ord: 49
"Du har retten til å forholde deg taus.
Alt du sier vil bli feilsitert og brukt i mot deg."

I'm a member of CSI: Can't stand idiots

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kristiane
Standard bruker
Standard bruker
15

Innlegg av kristiane »

Antar det skyldes smertestillende medikamenter jeg fikk,ja. Ellers så VAR det virkelig et par,tre hjelpere på rommet mitt til stadighet :lol:
Det i forbindelse med drømmen var at jeg husker meg som liten to-åring på husken,og på saufellen på stua der... :) Det var jo unektelig en heller merkelig drøm syns jeg,iallefall...
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links