Drømmer, NDO & ut av kroppenJeg ser like tall overalt hele tiden.. hva betyr det?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Re: Jeg ser like tall overalt hele tiden.. hva betyr det?

Innlegg av Gaute »

Da jeg begynte å se tallene 333, fikk jeg for meg at det hadde noe med den hellige treenighet å gjøre. Kanskje ikke slik den fortolkes i bibelen, men at det symboliserer forståelsen for enheten i alt. At vi ikke er separerte vesener, men mer EN sammensatt entitet. I den fysiske verden er ikke dette så lett å se, illusjonen av separasjon blir naturlig å leve etter, helt til man erfarer hvor sammensveiset vi egentlig er på energinivå.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
charpia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Nov 2006 21:20
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av charpia »

viss jeg skal si et random tall ender det alltid opp med 57,11. det er så random men så sykt.
Antall ord: 21
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
willybr
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Mai 2010 20:53
14

Innlegg av willybr »

Jeg merker at jeg har noe av det samme, omkring 90% av gangene jeg ser på klokka er den XX:37 og det skjer oftere og oftere (i skrivende stund var den akkurat 13:37) :S
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !