Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSer skikkelser..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
katalina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 11 Mai 2010 23:40
13

Ser skikkelser..

Innlegg av katalina »

Hei,

flere ganger når jeg har gått inn i et mørkt rom så har jeg opplevd å se en lys skikkelse farte raskt gjennom rommet. Det er såvidt jeg ser noe, ofte er det bare "bein" jeg ser, og det hele er bare ekkelt.. hva kan det komme av ? Er det spøkelse jeg ser?
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 239
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Ser skikkelser..

Innlegg av RaggSokken »

kan være skyggemennesker, onde små kryp som bor i skyggene, sjalu på lyset, sjalu på de som lever i lyset, sjalu på DEG. De kan være "rampete" dytte, bråke osv, evt kan de forsøke og ta livet av deg, har også hørt om voldtektsforsøk fra de, dog der er jeg noe skeptisk
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Ser skikkelser..

Innlegg av Kiara »

Nå var vel ikke skyggefolket lyse da! Jeg har også sett raske glimt av noe hvitt som beveger seg raskt, ( et par ganger i det siste). Også sett mørke skygger som beveger seg ganske raskt, så jeg får ikke tid å se det ordentlig før det er borte.. Men hva det er??? Ja hvem vet... Alle ganger har det kommet overaskende på meg,, og må jo innrømme at jeg da begynner å lure på om det var noe åndelig, eller om jeg har sett syner. Jeg har uansett ikke blitt skremt sålangt! Er bare veldig nyskjerrig... :o
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RaggSokken
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 239
Startet: 09 Des 2005 14:46
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Ser skikkelser..

Innlegg av RaggSokken »

en jeg kjenner så akkurat det samme for litt siden, skal se om jeg får tak i han
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Re: Ser skikkelser..

Innlegg av Purka »

hadde noe lignende i kaserna mi også. "henrik" som vi kalte ham. han viste seg som bare et par bein enkelte ganger, andre ganger bare som et lyst menneske i uniform og uten synlige sko.
men det var ingenting vondt i ham, intil en dag da han tydeligvis har blitt svært sint for noe.
Da eksploderte alle lysende på akkurat mitt rom idet han raste forbi. Kun Min pc overlevde den hendelsen av alles pc der inne :)
men de andre var så skrekkslagne, og presten rømte kaserna, så jeg så ingen annen mulighet enn å lese frem latinske setninger fra bibelen, som jeg klarte finne frem på internett. Disse versene blir brukt av prester som skal drive ut ånder. Det virket faktisk :) Og borte ble ham. Ingen har sett ham siden. Selv Presten var overasket da han kom tilbake med halen mellom beina flere mnd senere og for første gang kunne sette seg rolig ned og drikke kaffe der :D
det finnes mye mellom himmel og jord. men at de vil drepe oss, er jeg ikke enig i. Det sies jo at de kontakter folk for å få hjelp til noe.
" Henrik " ville sannsynligvis ha hjelp til å gå til hvile, og ble svært fornermet når jeg bare passerte ham uten å hilse , slik jeg gjorde første gangen, da han viste seg så klart at jeg trodde han var et levende menneske som bodde der.
Det var først når jeg fortalte naboene om den hyggelige mannen i trappa, at jeg fikk vite at han slettes ikke var en vanlig beboer der :)
Da smilte jeg stort....inntil denne dagen da jeg altså ikke ville hilse på den bleke skikkelsen i uniform som stod og glodde på meg i trappa.
Antall ord: 291
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: Ser skikkelser..

Innlegg av Ankh »

Hvis man går fra lyse til mørke rom og omvendt kan man bli lurt av om ting man ser er lyst eller mørkt. Det er også lett å "se" syner hvis man veklser brått mellom lyse og mørke områder.
Ut over det så er det en spennende historie.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Re: Ser skikkelser..

Innlegg av Kiara »

Ankh... Det som har skjedd meg er at jeg kan ligge å lese i en bok, eller holde på me pc-en,, så er det noe som beveger seg forbi bare litt over, eller til siden for der blikket er festet. Har bare et par ganger sett noe fare rett foran meg. Men da også så raskt at jeg ikke har rukket å skvette før det er borte! Og tankene mine har jo vært opptatt av helt andre ting.. så det har vært ganske overaskende. Men nå har det igrunnen begynt å skje så ofte, at jeg lurer på hva som skjer.. Har jo også sett en mørk, høy skikkelse,, i sidesynet, og den forsvant også fort. Det var første gang jeg så! Men heldigvis var vi 2 som så den samtidig, ellers hadde jeg trodd jeg innbilte meg det. Har sett den eller noe lignende ganske nettopp, men var alene da, så da kan jeg jo ikke være sikker... :mozilla_surprised:
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

Re: Ser skikkelser..

Innlegg av Ankh »

Jeg kommenterte kun det at du skrev "når jeg har gått inn i et mørkt rom".
Tviler ikke på det du opplever i seg selv.
Vet for lite til å spekulere i hva det kan være...en hjelper kanskje?
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links