Drømmer, NDO & ut av kroppenSippunge?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
vannmelon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Apr 2008 15:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Sippunge?

Innlegg av vannmelon »

Jeg har ofte drømmer om at jeg gråter. Ikke bare gråter, men går helt i tusen knas. Det kan være forskjellige grunner, men det er som oftest at noen jeg kjenner dør. I drømmene virker alt så utrolig håpløst, og jeg bare gråter og gråter. Det snåle er at i drømmene er det ingen rundt meg som reagerer. De bare driver med vanlige ting, foreksempel spiller fotball.

Noen som vet hva dette betyr? "/

P.S. gråter svært lite til vanlig, greier ikke helt å gråte liksom :P
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: Sippunge?

Innlegg av Gjest »

vannmelon skrev: Det snåle er at i drømmene er det ingen rundt meg som reagerer. De bare driver med vanlige ting, foreksempel spiller fotball.

Jeg har et forslag til tydning, du får kjenne på om du tror det stemmer for deg. Men det du skriver om at ingen reagerer på gråtingen din får meg til å lure på om du kjemper noen kamper med å bli hørt eller sett på ett eller flere områder? I drømmen går du helt i oppløsning uten at det har noen innvirkning på menneskene rundt deg, er det noen områder i livet du " ikke kommer frem" med det du vil, meningene dine eller ønskene dine selv om du strever med å bli hørt/sett? At du føler at det du sier eller gjør har liten virkning? Bare et forslag :mozilla_smile:

Vilya
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Re: Sippunge?

Innlegg av Lilja »

vannmelon skrev:Jeg har ofte drømmer om at jeg gråter. Ikke bare gråter, men går helt i tusen knas. Det kan være forskjellige grunner, men det er som oftest at noen jeg kjenner dør. I drømmene virker alt så utrolig håpløst, og jeg bare gråter og gråter. Det snåle er at i drømmene er det ingen rundt meg som reagerer. De bare driver med vanlige ting, foreksempel spiller fotball.

Kanskje du har ønske om å kunne åpne deg mer, og om å kunne uttrykke mer følelser?
Men så er du redd for avvisningen det ville ligge i det om ingen brydde seg om det eller tok deg på alvor?

Bare en tanke...

Mvh Lilja
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links