Jeg har ofte drømmer om at jeg gråter. Ikke bare gråter, men går helt i tusen knas. Det kan være forskjellige grunner, men det er som oftest at noen jeg kjenner dør. I drømmene virker alt så utrolig håpløst, og jeg bare gråter og gråter. Det snåle er at i drømmene er det ingen rundt meg som reagerer. De bare driver med vanlige ting, foreksempel spiller fotball.
Noen som vet hva dette betyr? "/
P.S. gråter svært lite til vanlig, greier ikke helt å gråte liksom
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Sippunge?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Apr 2008 15:41
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Sippunge?
Jeg har et forslag til tydning, du får kjenne på om du tror det stemmer for deg. Men det du skriver om at ingen reagerer på gråtingen din får meg til å lure på om du kjemper noen kamper med å bli hørt eller sett på ett eller flere områder? I drømmen går du helt i oppløsning uten at det har noen innvirkning på menneskene rundt deg, er det noen områder i livet du " ikke kommer frem" med det du vil, meningene dine eller ønskene dine selv om du strever med å bli hørt/sett? At du føler at det du sier eller gjør har liten virkning? Bare et forslag :mozilla_smile:vannmelon skrev: Det snåle er at i drømmene er det ingen rundt meg som reagerer. De bare driver med vanlige ting, foreksempel spiller fotball.
Vilya
Antall ord: 169
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Re: Sippunge?
Kanskje du har ønske om å kunne åpne deg mer, og om å kunne uttrykke mer følelser?vannmelon skrev:Jeg har ofte drømmer om at jeg gråter. Ikke bare gråter, men går helt i tusen knas. Det kan være forskjellige grunner, men det er som oftest at noen jeg kjenner dør. I drømmene virker alt så utrolig håpløst, og jeg bare gråter og gråter. Det snåle er at i drømmene er det ingen rundt meg som reagerer. De bare driver med vanlige ting, foreksempel spiller fotball.
Men så er du redd for avvisningen det ville ligge i det om ingen brydde seg om det eller tok deg på alvor?
Bare en tanke...
Mvh Lilja
Antall ord: 147
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |