Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hva var det? Hørte en damestemme..
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Aug 2006 15:02
- 18
- Kjønn (valgfri): kjærring
- Lokalisering: akershus
Hva var det? Hørte en damestemme..
tidlig på morran en dag drømte jeg helt vanlig hehe...så hørte jeg en damestemme som sa navnet mitt,jeg våkna å så rundt meg og så på klokka,det var akkurat da jeg måtte stå opp,lurer på om noen vekte meg???det var damestemme og jeg var alene i huset med 3 barn,som sov og de sier mamma,ikke navnet mitt hvis de roper,syns bare det var rart,har opplevd det flere ganger på kvelden akkurat før jeg sovner.vet noen hva det kan være?
Antall ord: 94
lellan
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Re: ??????????????
Veldig vanskelig å svare på det her... Jeg har hørt og lest både det ene og det andre, blant annet at fler og fler opplever å bli kontaktet på nattestid. Skeptikerne ville kanskje sagt at du antagelig opplevde en søvnparalyse, eller at du på kvelden faktisk hadde sovnet uten å merke det selv før du hørte denne stemmen eller opplever ting på kvelden. Jeg personlig tror nok heller at du har noen med deg, men det er litt vanskelig å si utifra det lille du skriver. Oppleves det ubehagelig eller bare litt rart? Jeg syntes du selv skal be om å få svar på hvem dette er jeg, f.eks at du ønsker at svaret skal komme til deg i en drøm
Antall ord: 123
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Feb 2005 16:45
- 19
- Lokalisering: somewhere over the rainbow
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 11 ganger
fra hva jeg tror så¨kan det hende det var hjelperen din som vekte deg
Antall ord: 15
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Fint om du endrer overskriften til noe mer beskrivende, da er det lettere for folk å se om dette er en tråd av interesse, pluss at du nok kanskje får flere svar også.
Mod.
Mod.
Antall ord: 35
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Det kan nok være en hjelper. Men det kan jo også være en innebygd varsler som sa, nå må du våkne! Jeg ble lurt en natt! BRANN!!! hørte jeg høyt og tydelig. Svatt opp av senga, opp å skjekket hele huset.. men fant ingen brann, heldigvis! Så jeg ble spillt et puss... av meg selv??? Jeg drømte ikke om noen brann, så skjønner ikke hvorfor jeg fikk dette i hodet..
Antall ord: 76
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Det kan jo ha vært en drøm, man kan oppleve mye rart i overgangen mellom drøm og våken tilstandKiara skrev:Det kan nok være en hjelper. Men det kan jo også være en innebygd varsler som sa, nå må du våkne! Jeg ble lurt en natt! BRANN!!! hørte jeg høyt og tydelig. Svatt opp av senga, opp å skjekket hele huset.. men fant ingen brann, heldigvis! Så jeg ble spillt et puss... av meg selv??? Jeg drømte ikke om noen brann, så skjønner ikke hvorfor jeg fikk dette i hodet..
Men samtidig...
Jeg opplevde omtrent det samme hver eneste natt da vi flyttet inn i "nytt" (gammelt) hus for et par år siden. Hver kveld, idet jeg holdt på å sovne, "så" jeg huset vårt i full fyr. Som om jeg skulle sett det utenfra, med flammer ut av alle vinduene og oppetter veggene. Det ble mange netter med dårlig søvn, da jeg selvsagt ble lys våken igjen, og ofte "måtte" opp og sjekke hele huset. Det var så mye mer intenst enn vanlige drømmer, så virkelig på en måte, at jeg fikk ikke ro.
Jeg fikk til slutt overtalt min bedre halvdel til å få tatt en sjekk av det elektriske anlegget.
(han mente det var bortkastet, da det ble byttet noen år før vi kjøpte, og nesten er som nytt å regne) Da viser det seg at den ene kursen er sterkt overbelastet, slik at kontakten til den ene panelovnen i kjelleren var smeltet og helt svart inni! Takk og pris for at vi så og si aldri brukte den ovnen!!
Etter at vi fikk rettet feilen forsvant "synene" jeg hadde.
Det kan selvsagt være tilfeldig, men jeg tror jeg fikk en advarsel!
Var ikke meningen å kuppe tråden din, Lellan. Men det var ikke heeelt utenfor tema, da
Mvh Lilja
Antall ord: 321
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Ja nå var jo selvsakt ikke tema BRANN, men alle hadde jo opplevelser som vi kanskje alle lurte på om vi ble varslet på en måte når vi sov...
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
Re: Hva var det? Hørte en damestemme..
Endret: Tråd emne er forandret på etter hva eg følte den kunne passe til siden trådstarter selv ikke forandret etter oppfordring av annen mod. Tråd starter har fulle rett til å forandre tråd emne igjen selv etter forandringen til noe mer passende enn: "??????????????"
Spørsmål\ris\ros tas over PM
Klager sendes til admin.
MVH
MOD DJ,
(hint, trykk på "endre" så kan du forandre på den under "emne")
Spørsmål\ris\ros tas over PM
Klager sendes til admin.
MVH
MOD DJ,
(hint, trykk på "endre" så kan du forandre på den under "emne")
Antall ord: 74
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
kan høres ut som en form for søvnparalyse, siden du sa du drømte normalt så plutselig.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Jul 2006 21:55
- 18
- Kjønn (valgfri): Kanin
- Lokalisering: Orkdal
- Blitt takket: 3 ganger
Jeg hører ofte høye og plutselige lyder, stemmer og ord før jeg sovner eller mens jeg er i halvsøvne. Tror det er ganske vanlig. Er du sikker på at det var i rommet og ikke i hodet ditt? Altså, sier ikke du er gal eller noe, men det er som sagt ikke uvanlig å "høre" høye lyder når man er i halvsøvne.
Har skjedd så mye med meg at jeg ikke bryr meg om det lengre. Er det noen fra den andre siden som vil ta kontakt med meg får de værsågod gjøre det når jeg er våken, ikke når jeg skal sove. :mozilla_wink:
Har skjedd så mye med meg at jeg ikke bryr meg om det lengre. Er det noen fra den andre siden som vil ta kontakt med meg får de værsågod gjøre det når jeg er våken, ikke når jeg skal sove. :mozilla_wink:
Antall ord: 119
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2006 21:03
- 18
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Hovin i Telemark
- Blitt takket: 3 ganger
Hørtes litt ekkelt ut, samtidig litt spennende..
Antall ord: 8
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Det er merkelige greier. Har opplevd noe lignende ved et par anledninger, men har ingen forklaring til deg, dessverre.. Kan jo uansett dytte litt på tråden for å se om noen andre har noe å si
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jul 2010 16:01
- 14
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 35 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
Jeg har opplevd det samme selv, at noen sa navnet mitt med en utrolig høy og nesten sint stemme. Jeg bråvåknet og vet enda ikke hva det var. Kan ha vært noe jeg bare drømte, men det var liksom ikke noe mening, altså hadde ingen sammenheng med hva jeg drømte. Det var veldig ekkelt for jeg opplevde det som at det var noen som faktisk var litt sint og ropte navnet mitt. Dette skjedde midt på natten.
Nå er jeg veldig uproff når det gjelder det åndelige, men det intresserer meg noe fryktelig. Det kan kanskje ha vært et gammelt familimedlem som for eksempel som var besøk og vekte deg for at du ikke skulle forsove deg, rett og slett bare for å hjelpe deg og være snill! Noe annet kan ikke jeg komme på.
Nå er jeg veldig uproff når det gjelder det åndelige, men det intresserer meg noe fryktelig. Det kan kanskje ha vært et gammelt familimedlem som for eksempel som var besøk og vekte deg for at du ikke skulle forsove deg, rett og slett bare for å hjelpe deg og være snill! Noe annet kan ikke jeg komme på.
Antall ord: 144
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly
Hide post links |