Drømmer, NDO & ut av kroppenReece Jones

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

kaulitz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 30 Des 2007 22:34
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde

Reece Jones

Innlegg av kaulitz »

Heisann! jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om Reece jones, for dere som ikke allerede vet hvem han er. Han er en gutt fra England, som nå studerer i California. Denne gutten interesserer seg mye for ut av kroppen opplevelser, sjelereiser, lucid drømming osv.. på lucid drømming er han omtrent en ekspert på området. han har lagt ut utallige videoer på sin youtube kanal der han blant annet haar en serie om de forskjellige lagene av lucid drømming, hans "Awakening" og forskjellige meditasjons møter. jeg legger ut en link til hans youtube kanal og anbefaler alle som ikke har sett de til å høre på denne fyren, det er utrolig interessangt. Husk å starte med de første videoene for å få en clue på hvem han er osv. Han snakker også om hvordan han kjempet over sin rus-avhengighet og hvor mye tanker har å si for hva som kan gjøre deg bedre. jepp, jeg håper de som ikke har sett dette kliker inn:

http://www.youtube.com/user/ReeceJones87
Antall ord: 175
-Karoline-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Reece Jones

Innlegg av Moonstone »

Høres og ser ut som en ung gutt som har hatt en sterk spirituell opplevelse, ikke veldig ulikt liknende opplevelser jeg vet andre har hatt. Den Danske metafysikeren Martinus hadde en liknende opplevelse, som er vel dokumentert. Også andre har beskrevet det samme møtet med et lys som fylte livet dems med glede og betingelsesløs kjærlighet, ikke veldig ulikt følelsene folk har sittet igjen med etter en NDO (dær døden opplevelse.)
Antall ord: 78
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links